Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Ja vēlaties mūs atbalstīt Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

gulbjus pīles

24.05.2015. 09:50

zivju āķīti barībā uz aiziet, 'sirdsmīļās' smirdošās tantītes

Atbildēt

domājat

24.05.2015. 09:49

mūsu čeburekos suņu nav?????????????????? es pie kam neredzu atšķirību, suņa vai zirga gaļa, bet ņemot vērā okupantu klātbūtni, droši vien ir ēsta gan viena, gan otra
ko tagad, pakārties? varat galvot, ka kaķu vecenes kādu arī neizvāra? baložus taču ķer

Atbildēt

z

24.05.2015. 01:14

Manuprāt pēc viņam ir jāarstējas Tvaiķenē.

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 19:16

»

klusais

Manuprāt aizbrauc bezjēgā


>klusais
Nē, es neēdu vēžus. Jo sagatavošanas procedūra man šķiet barbariska. Vārīt dzīvu radību...
Un par cūku kaušanu mēs jau apspriedām. Es vēl varu saprast, ka nokauj pārtikai. Bet es kategoriski nosodu medības, kur nogalina priekam. Tās ir tik skaistas radības ...brieži, alņi , stirnas, zaķi, pat mežacūkas...Kāpēc nogalināt?
Bet dažiem jau ar to nepietiks, kādu lauvu vai ziloni nošaut-lai ir bildes, ar ko dzeltenajā presē palielīties...Nu vismaz kādu suni apēst, lai pierādītu, ka nedabīgi smalks

Atbildēt

klusais

23.05.2015. 17:48

»

jautājums

Ak tad, Latvijas pilsonis drīkst spīdzināt dzīvniekus kā nu viņa sadistiskās tieksmes vēlās galvenais, lai tas nenotiek Latvijas teritorijā...


Manuprāt aizbrauc bezjēgā ...
Vispirms vajadzētu saprast ko nozīmē spīdzināt dzīvniekus ... Vai cūku nokaut ir spīdzināšana vai nav ? Ja ir , tad kā būtu pareizi tikt pie cūkgaļas ?
P.S. Vēžus vārītus esi ēdis ? Vēžu vārīšana ir spīdzināšana vai nav ?

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 17:33

Ak tad, Latvijas pilsonis drīkst spīdzināt dzīvniekus kā nu viņa sadistiskās tieksmes vēlās galvenais, lai tas nenotiek Latvijas teritorijā?
tas kā perversie , bet bagātie Eiropas pedofīli arī dodas uz to pašu reģionu...Savas tieksmes apmierināt...
Jums un dabas aizsardzībai ir tāds pats sakars, kā pedofīliem un bērniem...Arī mīl...Savā veidā...
Ja jūs neaizstāvat Balmaku, tad jūs aizstāvat sevi...Jo jums tas ir personīgi...

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 17:11

jūsu argumentācija neiztur kritiku, jo jau iepriekš skaidri noformulēju, ka neatbalstu nežēlīgu izturēšanos pret dzīvniekiem, tāpēc nepērku rūpnieciski audzētu dzīvnieku produktus.

un tikpat skaidri noformulēju, ka vispirms ir jātiek galā ar dzīvnieku aizsardzību tepat uz vietas, un tikai tad var sākt darīt to citur.

es balmaku neaizstāvu, man šī persona ir dziļi vienaldzīga. man veinkārši krīt uz nerviem tādi liekuļi un vinenpusīgu uskatu paudēji kā jūs. tādi dzīvnieku aizsardzībai nodara vairāk ļauna kā laba.

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 17:06

»

jautājums

Katrs kurš aizstāv cietsirdīgu un nežēlīgu attieksmi pret dzīvniekiem ir ļauns cilvēks, kurš ir pelnijis tikai un vienīgi sabiedrības nosodījumu...


nu, nu
1) Kur tieši es lamājos? Kur ir kaut viens necenzētas leksikas vārds?
2) Tātad jūs aicinat uz suņu ēšanu?
3) pati dzīvus dīrāsiet?
Ja jūs nepazīstat Balmaku-tātad neaizstāvat sev tuvu personu, tad jums ir svarīgi aizstāvēt pašu darbību , aktu...tas nozīmē, ka jūs aizstāvat pati sevi...
Jūs no tām, kas kaķēniem acis dur?

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 17:02

»

nu nu

es balmaku acīs redzējusi neesmu un iepazīties ar viņu arī nevēlos


Katrs kurš aizstāv cietsirdīgu un nežēlīgu attieksmi pret dzīvniekiem ir ļauns cilvēks, kurš ir pelnijis tikai un vienīgi sabiedrības nosodījumu!
Un tas attiecās gan uz jums, gan Balmaku.
Un es cenšos nepazīties ar cilvēkiem, kas dzīvniekiem dara pāri...Un , ja godīgi, tad suņu ciešanas man ir daudz, daudz svarīgākas par jūsu viedokli par mani.

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 16:56

un vēl - "jautājuma" pāriešana uz lamāšanos skaidri liecina par argumentu trūkumu.

joprojām gaidu atbildi uz savu jautājumu, kāpēc cūku ēst drīkst, bet suni nē?

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 16:49

es balmaku acīs redzējusi neesmu un iepazīties ar viņu arī nevēlos.

un starp citu, apvaonojumi un agresija ar kādu jūs atļaujaties uzbrukt jums pilnīgi svešiem cilvēkiem, neliecina ne par ko labu. drīzāk jau par to, ka esat paštains un aprobežots cilvēks.

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 16:45

»

nu nu

nē, mīļais, es kā reizi dzīvniekiem ciešanas nesagādāju! un rūpnieciski audzētus dzīvniekus neēdu aiz pārliecības, jo nevēlos atbalstīt nelietību pret dzīvām radībām! ja visi būtu tādi kā es, tad lielās cūku fermas jau sen būtu likvidētas un dzīvnieku mocīšana pārtraukta...


un es neatbalstu nežēlīgu attieksmi pret suņiem, es vienkārši uzskatu, ka kamēr pašu mājā notiek cūcības, nav ko līst ar savu bībeli pie citiem!
----------------------------------
Šaušalīgs citāts, kas pēc būtības ir visas Jūsu filozofijas panmatā...Kāda tieši atšķirība attieksmē, kur notiek nežēlība pret suņiem?
Jebkuram ļaunumam un cietsirdībai ir jāsaņem sabiedrības nosodījums! Tikai tā sabiedrība kļūst labāka, tā tiek nodrošināta attīstība-civilizācija.
Pat Bībeli piesaucāt...Bet tur ir arī teikts-Ko jūs esat darījuši vienam no šiem Maniem vismazākajiem brāļiem, to jūs esat Man darījuši” (Mt 25, 40). Un to saka Jēzus...Nodarījums pret dzīvu radību ir nodarījums pret Jēzu.
Tas tā par Bībeles citātiem, jo nevajag lietot lietas par ,ko Jums ir maz zināšanu. Visiem slepkavām, vārmākam un zagļiem mīļākais Bībeles citāts ir -netiesājiet. Bet tā ir Jēzus teksta profanācija. Tik vienkārši nu tur nav...
Jums ir personīgas attiecības ar Balmaku, vai ne?
Balmaks un jūs esat ļauni un nežēlīgi cilvēki. Egoisti bez līdzjūtības,līdzcietībasun žēlsirdības kuriem sagādā prieku dzīvnieku ciešanas un mokas.
Un daudz ir jums līdzīgo...

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 16:29

un vēl jautājumam - kāpēc cūku ēst ir no morāles viedokļa pieļaujami, bet suni nē? kāpēc nežļība pret cūku ir pieļaujama, bet pret suni nē?

es, piemēram, cūkas neēdu dēļ pārliecības, man šie dzīvnieki ļoti patīk, un vēl es pieturos pie uzskata, ka cilvēkam ģenētiski tuvu dzīvnieku ēšana ir nepareiza.

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 16:19

nē, mīļais, es kā reizi dzīvniekiem ciešanas nesagādāju! un rūpnieciski audzētus dzīvniekus neēdu aiz pārliecības, jo nevēlos atbalstīt nelietību pret dzīvām radībām! ja visi būtu tādi kā es, tad lielās cūku fermas jau sen būtu likvidētas un dzīvnieku mocīšana pārtraukta.
un es neatbalstu nežēlīgu attieksmi pret suņiem, es vienkārši uzskatu, ka kamēr pašu mājā notiek cūcības, nav ko līst ar savu bībeli pie citiem!
un tas, ka tu te tagad visus rindā nosodi, liecina tikai tev pašam par sliktu, jo hroniska citu nosodīšana liecina par gara un prāta aprobežotību. ne par velti bībelē ir liegts nosodīt citus. es rīkojos atbilstoši savai morālei un sapratnei par lietām, bet neviens nav man devis tiesības nosodīt citus!

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 16:08

»

nu nu

vienīgais, kas šajā diskusijā klaji demonstrē dubultmorāli, ir "jautājums", kurš nezin kāpēc iedomājas, ka viņam personīgi mīļie suņi ir nostādami augstāk par jebkuru citu dzīvnieku. un eiropas tradīcija ēst cūku nezin kāpēc no morāles viedokļa ir pieņemamāka kā aziātu tradīcija ēst suni. tas jau nekas...


>nu, nu
lūk es rūpnieciski audzētu dzīvnieku gaļu un olas vispār nelietoju. es vispār praktiski zīdītāju gaļu nelietoju, vairumā tikai putnus un zivis
----------------------------------------------
Es lietoju olas, bet nu brīvi audzētām vistām. Pārējais tas pats.
Bet tad ir jāprasa, kas ir jūsu rīcības pamatā. Par veselību rūpējaties, kas sievietēm raksturīgi, vai dzīvnieku žēl?Tas nav viens un tas pats. Kāda Jūsu veģetārismam ir filozofija apakšā ?
Jo tad Jūs neaizstāvētu nežēlīgu attieksmi pret suņiem.
Jūs esat vēl daudz sliktāka par liekuli, jo, ko tad uzskaitat, ka jūs jau gan ne to , ne šito neēdat, bet suņus mocīt, jūsuprāt, nav nekas nosodāms...Jūs esat kā Balmaks!
Un es nosodu gan Jūs, gan Balmaku. Kā ļaunus un nežēligus cilvēkus!
Pilna pasaule ar tādiem, kam sagādā prieku dzīvas radības ciešanas...Un jūs, kundzīt, esat viena no tām!

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 15:27

vienīgais, kas šajā diskusijā klaji demonstrē dubultmorāli, ir "jautājums", kurš nezin kāpēc iedomājas, ka viņam personīgi mīļie suņi ir nostādami augstāk par jebkuru citu dzīvnieku. un eiropas tradīcija ēst cūku nezin kāpēc no morāles viedokļa ir pieņemamāka kā aziātu tradīcija ēst suni. tas jau nekas, ka cūka ir trešais intelektuālākais sauszemes dzīvnieks, uzreiz aiz cilvēka un cilvēkveidīgā pērtiķa un intelekta tabulā ir sunim stipri vien priekšā. nerunājot par to, ko noniecinot citas rases tradīcijas tiek demonstrēts rasisms tīrā veidā - sauksim jau nu lietas īstos vārdos.

un atbildod un jautājuma jautājumu par manu morāli - man ir visas tiesības izteikt savu viedokli, jo lūk es rūpnieciski audzētu dzīvnieku gaļu un olas vispār nelietoju. es vispār praktiski zīdītāju gaļu nelietoju, vairumā tikai putnus un zivis. tikai atšķirībā no jautājuma es neesmu liekule un neiedomājos, ka man ir tiesības moralizēt un nosodīt citus.

Atbildēt

a

23.05.2015. 14:47

»

jautājums

publiski apmelojot, nozākājot, pazemojot un taml. apzināti mērķtiecīgi diskreditējot publiskajā telpā...



"Un man ir visas morālās tiesības, pat vairāk... man ir morāls pienākums viņu publiski nosodīt. Jo uzskatu viņa rīcību par morāli un ētiski nepieņemamu civilizētā sabiedrībā."

=======================

jautājums joprojām tas pats un joprojām nemainīgi aktuāls: kādas PERSONĪGI tev varētu būt likumīgi deleģētas tiesības savus privāti iedomātos "morāles dubultos standartus", savu subjektīvo "fundamentāli atšķirīgo vērtību sistēmu", savas visnotaļ diskutablās "morālās tiesības" u.c. taml. pat deminstratīvi neslēptas subjektīvas kaprīzes uztiept un pat kategoriski pieprasīt respektēt JEBKURIEM citiem personāžiem? pie tam vēl - šos CITUS personāžus publiski "morāli nosodot" apmelojot, nozākājot, pazemojot un taml. apzināti mērķtiecīgi diskreditējot publiskajā telpā?! pie tam vēl - atļaujoties šādu tipiski kretīnisku izpildīšanos uzdot par "morālu pienākumu" CITUS cilvēkus "publiski nosodīt" par to, ka šie "idiņi" neatbilst personīgi taviem no netīra pirkstiņa izčūpstinātiem "morālajiem kritērijiem" un taml. demonstratīvi egocentriskām "vērtībām"?!?!???

tu ko, "morāli" skarbi traumētais "idiņ" - vēl joprojām neesi no koka nokāpis?!?

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 14:31

»

a

nu un tad, ka personīgi tev tieši tā šķiet? kādas tev varētu būt likumīgi deleģētas tiesības savus privāti iedomātos "morāles dubultos standartus" un savu subjektīvo "fundamentāli atšķirīgo vērtību sistēmu" uztiept un pat kategoriski pieprasīt respektēt JEBKURIEM citiem personāžiem? pie tam vēl - šos...


publiski apmelojot, nozākājot, pazemojot un taml. apzināti mērķtiecīgi diskreditējot publiskajā telpā-----------------------------------------
Jūs to par Balmaku?
1) Par suņu ēsanu- Balzaka paša atzīts fakts. Sevi viņš apmelo?
2) divi idiņi ( Balmaka teksts twiteri)- publiski nozākā un pazemo divus twiteri, tas ir publiskaja telpā. Es kaut kur esmu attiecībā pret Balmaku lietojis pazemojošu, nicinošu apzīmējumu?
Ar savām izteikumiem un darbībām Balmaks pats sevi publiski diskreditē.
Un man ir visas morālās tiesības, pat vairāk... man ir morāls pienākums viņu publiski nosodīt. Jo uzskatu viņa rīcību par morāli un ētiski nepieņemamu civilizētā sabiedrībā.
Viss .Apnika. Diskusiju slēdzu.

Atbildēt

a

23.05.2015. 13:18

»

jautājums

Tiešs. To sauc par morāles dubultajiem standartiem


nu un tad, ka personīgi tev tieši tā šķiet? kādas tev varētu būt likumīgi deleģētas tiesības savus privāti iedomātos "morāles dubultos standartus" un savu subjektīvo "fundamentāli atšķirīgo vērtību sistēmu" uztiept un pat kategoriski pieprasīt respektēt JEBKURIEM citiem personāžiem? pie tam vēl - šos CITUS personāžus publiski apmelojot, nozākājot, pazemojot un taml. apzināti mērķtiecīgi diskreditējot publiskajā telpā?!

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 13:06

»

a

kāds tavai privātajai ētikai sakars ar JEBKURU citu personāžu ētikas kritērijiem


Tiešs. To sauc par morāles dubultajiem standartiem.
Balmakam un man ir fundamentāli atšķirīgas vērtību sistēmas.

Atbildēt

a

23.05.2015. 12:30

»

jautājums

Tam ir sakars ar ētiku. Es nepārmetu citiem to, ko pats daru


kāds tavai privātajai ētikai sakars ar JEBKURU citu personāžu ētikas kritērijiem?

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 12:22

»

a

kāds tavai privātajai gastronomiskajai "orientācijai" sakars ar JEBKURU citu personāžu izvēles tiesībām


Tam ir sakars ar ētiku. Es nepārmetu citiem to, ko pats daru.

Atbildēt

Jana

23.05.2015. 11:22

»

Ķepa uz sirds

Vajadzētu paaicināt. Kā nekā Vonzoviča birojs tiesās pārstāv Teterevu pāri, kas, kā zināms, ir lielākais mecenāts TV raidījumam par suņiem


Vansovics + Gulàns + Benita Sadauska, Jura it kaa precejusies at Sadausku. Jàpàrbauda šî trijotne

Atbildēt

nēnēnē

22.05.2015. 20:50

»

jautājums

>klusais


Čurāt ar laikam nečurā?

Atbildēt

klusais

22.05.2015. 20:18

»

jautājums

>klusais


Es iedomājos , ka varbūt vajadzētu Vella kalpos izgriezt to viet ar vien maz cuciņ ... :) :) :)

Atbildēt

a

22.05.2015. 19:29

»

jautājums

>klusais


kāds tavai privātajai gastronomiskajai "orientācijai" sakars ar JEBKURU citu personāžu izvēles tiesībām?

Atbildēt

Gribētos zināt

22.05.2015. 19:07

Tieši ar kādiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem ir aizliegta suņu gaļas ēšana Ziemeļkorejā?

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 18:42

>klusais
Nē.Neēdu piena sivēnus. Un liellopu gaļu es jau gadiem neēdu. Jo gotiņas patīk.
Un arī uz visu pārējo, ko Tu gribi zināt...Nē!

Atbildēt

PR

22.05.2015. 17:22

Ar virsrakstu smuki iekosts stukačam.

Atbildēt

klusais

22.05.2015. 16:35

»

klusais

Un piena sivēns Tev ir pieņemams


tas bija jautājums jautājumam :)

Atbildēt

klusais

22.05.2015. 16:33

Un piena sivēns Tev ir pieņemams ?

Atbildēt

vulpes vulpes

22.05.2015. 16:03

Vai kāds ir ēdis lapsu?
Dog, fox, wolf, and coyote are all canines, and you can eat the meat of all of them. Many people would prefer not to, but meat from any animal is digestible by humans. The proper culinary name for meat from any canine, is "canidison." Very rarely used, as many cultures have taboos against eating this type of animal.
Traditionally people didn't eat predators because they are always in contact with dead animals which increases the likelihood that they have contracted a disease from one of those dead animals. Today we are much cleaner and better at cooking meat, so disease is not nearly as much of a concern.
Cut fox meat into cubes about 1" square. In large frying pan, simmer meat in an inch of water for a couple hours (might have to continue adding water as it boils off). Drain water, add oil to pan and fry meat until good and crispy all over. And any spices as per preference.(This is the same way we cook beaver or any other meat to tenderize and remove some of the gaminess.) Depending on what fox has been eating, it can be very tasty. (or not ). You don't want to try one that has been caught in snare or trapped and found dead; best to try to eat one found alive or just shot and killed. Sharpen that cuchillo and good luck!

Interesanti, vai lapsas ieskatā tarakānus drīkst ēst vai nedrīkst?

Atbildēt

J

22.05.2015. 14:13

»

Paija

Reiz vidusskolas laikos mums lika vasarās lasīt ceļojuma grāmatas...


Aprakstītā situācija ar pērtiķa smadzenēm bija a la dokumentāla filma - 90 gados dikti populāra (Faces of Death vai kas tml) nevis traumu atstājusī ceļojuma grāmata...

Atbildēt

Gatavošanās Balmaka pusdienām

22.05.2015. 13:07

Pirms te kaut ko liberālā noskaņojumā apspriest, noskatieties šo video, varbūt liks aizdomāties:

http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/174277/neiedomajama-necilveciba-cimdu-somu-un-kurpju-del-kina-dziviem-suniem-novelk-adu-video-18+

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 12:30

»

klusais

jautājums - es pats to nezinot Ķīnā pagaršoju ēzeļa gaļu ... ko tagad darīt ? Kaut kur izskanēja par zirga gaļas lietošanu uzturā , bet vai nav tā , ka servalādes desai pēc receptes jāpievieno zirga gaļa ? Manuprāt te tiek sacelta vētra ūdens glāzē . Āzijā piemēram ēd arī dažādus tārpus , ja mēs tagad...


Nocitēsi kā dainu par tārpiem?
Un ja ēdi nezinot, tad pirmai reizei piedosim. Bet vairāk tā nedari. Paprasi, pirms pasūti.
Un nē, es nepiekritūšu ne suņu ēšanai, ne kaķu mocīšanai, ne kažokzvēru fermām, ne medībām prieka pēc.
Mēs ar Tevi par to jau mūsu pazišanās sākumā esam izdiskutējušies, pie tās strazdu šaušanas un kaķēnu slicināšanas. Es savu viedokli pa šiem gadiem neesmu mainījis.

Atbildēt

...

22.05.2015. 12:27

1 mudīgi reibina maigo divus dienas vecus robus taini jauku raizes divas trīs virsū prātu gaisa putru ...


d a f r m i s

Atbildēt

...

22.05.2015. 12:27

»

jautājums

Visam piekrītu...


mudīgi reibina maigo divus dienas vecus robus taini jauku raizes divas trīs virsū prātu gaisa putru ...


d a f r m i s

Atbildēt

jaurtājums

22.05.2015. 12:24

skabargu aziātam redz
--------------------------
1) Balmaks ir aziāts?
2) Jums pieņemu, ka arī nav morālu tiesību-jums par sevi labāk redzams...Bet es savas morālās tiesības paturēšu!
Jo, ka jau teicu, man jūsu filozofija nav pieņema- ja dara parī vienam, tad tā ir atļauja darīt pāri visiem. Kategoriski noraidu!
tieši tas pats attiecas uz bērnu prostitūciju, izmantošanu, pornogrāfiju.. Kur perversie eiropieši,ar šeit nepieņemamām nosliecēm, mēdz apmierināt savas iegribas? Nav tas pats reģions gadījumā?
Tāpat-bērnu darbs, sieviešu tiesības, vardarbība un vēl virkne lietu, kur es paturēšu savas tiesības uz viedokli! Lai nu kādas būtu vietējo tradīcijas un jūsu pietāte pret tām...

Atbildēt

klusais

22.05.2015. 12:14

jautājums - es pats to nezinot Ķīnā pagaršoju ēzeļa gaļu ... ko tagad darīt ? Kaut kur izskanēja par zirga gaļas lietošanu uzturā , bet vai nav tā , ka servalādes desai pēc receptes jāpievieno zirga gaļa ? Manuprāt te tiek sacelta vētra ūdens glāzē . Āzijā piemēram ēd arī dažādus tārpus , ja mēs tagad palielītos cik tie ir garšīgi tad arī būtu jāceļ sašutuma vētra?

Atbildēt

nu nu> jautājums

22.05.2015. 11:25

es nemeklēju citsirdībai attaisnojumus, es uzskatu, ka kamēr tā dēvētā "civilizētā" pasaule pati nav tikusi galā ar nežēlīgu attieksmi pret dzīvniekiem, nav ko liekuļot un izlikties! baļķi savā acī nereredz, skabargu aziātam redz. un es, redzi, esmu izcili informēta par to, kas notiek lauksaimniecībā, un uzskatu, ka mums vienkārši nav morālu tiesību ko aizrādīt citiem!

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 11:02

Visam piekrītu!
Uzskatu, ka ir jācīnās par rūpnieciski pārtikai audzēto dzīvnieku labturību. Un sākam mēs katrs no sevis. kaut vai ar mazumu, ka pērkam olas- vistas tiek turētas brīvi, nevis būros.Jā, tas ir dārgāk! Vajag sākt kaut vai ar to.
Tikai atšķirībā no Jums neuzskatu, ka atrisinājums ir, ka ja pret cūkām izturās nežēlīgi, tad suņi ir pelnījuši to pašu.
Es ne tikai skatos, ko ēdu, bet es arī skatos , ko velku, kur tas ražots un kā.
Jo tiem suņiem, ko Balmaks ēda arī dzīviem ādu dīrā nost, lai izmantotu somu, cimdu ražošanai...Pasaules mēdiji par to plaši ir rakstījuši, sabiedriskās kustības ar to cīnās.
Cietsirdībai nav attaisnojuma! lai kā Jūs meklētu ekskjūzus....

Atbildēt

nu nu> jautājumam

22.05.2015. 10:41

zini, kas ir nehumāni? rūpnieciski audzēt dzīvniekus ir nehumāni! tās tavas cūciņas un vistiņas, ko tu sukā iekšā ir audzētas necilvēcīgos apstākļos un mirušas šaušalīgā nāvē! tu zini, ka sivēnmātes liek iekšā metāla karkasā, lai viņas nevar ne pakustēties ne apgriezties, kamēr baro sivēnus? zini? tas ir humāni pa tavam?
lai tie dzīvnieku aizstāvji pārstāj beidzot dalīt dzīvniekus pareizajos un nepareizajos, saudzējamajos un nesaudzējamajos, mīlamajos un nemīlamajos, bet sāk reāli cīnīties pret cūcībām rūpnieciskajā lopkopībā!
bet tas, ko dara aziāti ir viņu darīšana, ne mums tur līst un kaut ko nosodīt, kamēr pašu mājās tādas nežēlības pret dzīvām radībām notiek!

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 10:35

latvieši nosodīs citas tautas ēšanas tradīcijas
--------------------------------------------
Balmaks nav latvietis? Nu tad jau mēs latvieša, nevis citu tautu ēšanas paradumus analizējam. Un ne bada laika....
kāpēc Balmaka ēsanas paradumus nevar apskatīt, ja viņš to plaši ir manifestējis sociālajos tīklos?
Un aziātu suņu ēšanas tradīcijas principā raisa ļoti lielus iebildumus no pasaules dzīvnieku aizsardzības sabiedriskajām organizācijām. Tāpat kā vispār cietsirdīga izturēšanās pret dzīvniekiem konkrēti un visu dzīvo dabu kopumā.
Nu nehumāni!

Atbildēt

nu nu

22.05.2015. 10:18

common, taču domājiet par ko piesieties.
jā, par lamāšanos un necenzētu vārdu lietošanu juristu varētu nosodīt, bet tak ne jau par suņa zupas ēšanu! ar kādām tiesībām tagad latvieši nosodīs citas tautas ēšanas tradīcijas? indieši tikpat labi varētu mums pārmet, ka ēdam viņu svēto dzīvnieku govi, vai musulmaņi un ebreji varētu pieprasīt, lai mēs neēdam cūkas!
un atgriežoties pie suņa zupas - sodīt cilvēku par to, ka viņš ēdis ko latvijā nepieņemamu citā valstī jau sāk izskatīties pēc radikālā islama, kur arī tev noraus galvu vai citādi sodīs par islamā nepieņemamām darbībām jebkurā pasaules valstī!

Atbildēt

Ķepa uz sirds

22.05.2015. 10:18

»

kas tas?

Kad Vanzoviču uz komisiju aicinās


Vajadzētu paaicināt. Kā nekā Vonzoviča birojs tiesās pārstāv Teterevu pāri, kas, kā zināms, ir lielākais mecenāts TV raidījumam par suņiem.

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 10:04

>Mumins
Nū...Afrikā ir ciltis, kas vēl kanibālismu piekopj...Balmaks arī no eksotiskās virtuves neatteiktos?
Balmaks taču nav korejietis, vai ne? ir lietas, kas mums ir ierakstītas gēnu līmenī...Varat nocitēt kādu dainu, kur suņu vai kaķu ēsana būtu pieminēta? un tie ir gadsimti latviešu mentalitātes...Ne sunīša kājām spert, ne guntiņas pagalīti...Bada laikā ir zirga gaļu ēduši, bet arī ekstremālos apstākļos, jo kumeliņš tomēr...Bet suņus un kaķus gan nē!
Mentalitātei ir grūti pārkāpt. Viena lieta ir bruņurupuči-senie latvieši par tādiem neko nezināja, bet pavisam cita-suns vai kaķis, kuri ir bijis latviešu mīluļi tūkstošgades, pat ne gadsimtus.
Nu nav ar advokātu viss labi...

Atbildēt

Mumins

22.05.2015. 09:47

»

jautājums

Es paskatījos twiteri Balmaka tekstus. Manuprāt, tur ir nopietnas problēmas.Viņam patīk nolamāt kādu, apsaukāties...Vienkārši patīk! Viņš nevēršas pret darbību vai faktu, bet pret personu. Tā rupjība ir pašmērķīga, lai kādus ekskjūzus viņš lietotu sevis attaisnojumam. Viņš no cita apzīmēšanas ar rupjiem...


Neskatījos tekstus, bet tad autoram rakstīt vajadzēja par lietas būtību, nevis piesieties suņa gaļas zupai, piekrīti?. Korejā suņa gaļu lieto uz nebēdu! Tad mums ko, tagad kādu protesta notu iesniegt vajadzēja? Un, kā man skaidroja, tieši suņa gaļas ēšana ir iemesls, kāpēc tieši korejieši tai apkaimē (Ķīnā, Vidusāzijā) esot vienīgie, kuri audzējot rīsus. Caurām dienām līdz puscelim pa ūdeni, bet nekādu reimatismu.

Atbildēt

to Gvido

22.05.2015. 09:41

»

Gvido

Ar ko suņi ir labāki par latviesiem..???? Ar to, ka daudzi daudzās valstīs ēd suņa gaļu, bet tadas nacistiskās maitas ka latviesus neēd neviens kanibals


Kas tas ir, - " Ar ko suņi ir labāki par latviesiem..???? " - izmisīgs mēģinājums kompensēt problēmas ar pašnovērtēju vai mazvērtības kompleksu? Vai varbūt "treniņš" tajā, ko sauc par rasismu?!!!

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

IZM izstrādātie Augstskolu likuma grozījumi ir brāķis, kas būtiski jāuzlabo

FotoRektoru padome atklātā vēstulē vērsusies pie Saeimas deputātiem, kā arī Latvijas augstskolu mācībspēkiem un studentiem, informējot, ka likuma grozījumus, ko Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) izstrādājusi ar mērķi ieviest augstskolās padomes, uzskata par juridisku brāķi. Likumprojekta zemo kvalitāti apliecina fakts, ka dažādu institūciju iebildumi pret to izziņā apkopoti uz 570 lapām. Likumprojekts Saeimā ir būtiski jāuzlabo, un augstskolu pārstāvji aktīvi iesaistīsies šajā procesā.
Lasīt visu...

18

Tumsas spēki mēģina ierobežot mūsu iespējas tērēt nodokļu maksātāju miljonus tā, kā mēs vēlamies

FotoAr nekorektu un godprātīgas konkurences principiem neatbilstošu vēstuli Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) aicinājusi Latvijas Televīziju "savos redakcionālajos lēmumos neveidot papildus konkurenci komerciālajiem elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem". LTV lūgusi Eiropas Raidorganizāciju apvienību (EBU) un Konkurences padomi sniegt savu vērtējumu par radušos situāciju. Latvijas Televīzija uzskata, ka NEPLP aicinājums ir ne vien nekorekts un liek domāt par mēģinājumiem ietekmēt sabiedriskās televīzijas redakcionālo neatkarību, bet arī uzskatāmi demonstrē NEPLP ieienteresētību komercmediju interešu aizstāvībā.
Lasīt visu...

21

Latvijā ar novadu reformu cenšas ievilkt un nostiprināt okupāciju radītās sekas – kam tas izdevīgi?

FotoLatvija kā novads, kā zeme gadsimtu gaitā bija dažādu okupācijas jūgu ietekmē. Ne mazums no jūras un sauszemes ieradās dažādi pirātiskie ieklejotāji. Un šo kungu valdīšanas vai ietekmes laikā izveidojās arī atsevišķu Latvijas zemes nostūru reliģiskās, kultūras un valodas tendences, ko tagad apzīmē par kultūrvēsturiskiem novadiem, ko saistībā ar novadu reformu izceļ, šķeļ un sadala Latviju un nu jau virza likumus un normas, lai ierādītu katra šī “novada” administratīvās robežas.
Lasīt visu...

13

Valdība plāno pieņemt ar nejēdzībām pārpilnas dzīvnieku labturības prasības

FotoŠajās dienās Ministru kabinets pieņem noteikumus „Dzīvnieku labturības prasības dzīvnieku patversmēs un dzīvnieku viesnīcās”. Nosaukšu tikai lielākās projektā iestrādājamās nejēdzības.
Lasīt visu...

21

Tas apdraudēs dzīvības

FotoVeselības ministrijas tuvākajā laikā plānotā slimnīcu līmeņu pārskatīšana var būtiski samazināt ārstniecības pakalpojumu pieejamību reģionu iedzīvotājiem.
Lasīt visu...

8

Aicinu nepakļauties šauras personu grupas spiedienam un balsot par Varakļānu novada iekļaušanu Madonas novadā

FotoKā Varakļānu novada iedzīvotājs un viens no lielākajiem novada uzņēmējiem vēršos pie Jums saistībā ar Administratīvi teritoriālās reformas (ATR) likumprojekta pieņemšanas gaitā Saeimā izvērsto dezinformācijas kampaņu, kurā esat tikuši aicināti balsot par Varakļānu novada iekļaušanu Rēzeknes novadā, nevis Madonas novadā.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Viss, kas šobrīd notiek Latvijā, ir totāls cilvēktiesību un tiesiskuma pārkāpums

Viss, kas šobrīd notiek Latvijā, ir totāls cilvēktiesību un tiesiskuma pārkāpums. Un Jums un mums...

Foto

Troļļi

Troļļošana - tas nav tikai internets, tā ir sadzīvē sen izmantota metode kādu ietekmēt, kādu nosodīt, kādam sariebt. Tas notiek skolās, darba vietās un citos...

Foto

Vai Latvija izmantos vai izniekos jaunas biznesa iespējas post-COVID pasaulē?

Savulaik vēl jaunā un naivā Latvija sapņoja kļūt par banku paradīzi – “tuvāk par Šveici”. Par...

Foto

Pieprasu pārtraukt pārkāpt Satversmi un Saeimas Kārtības rulli: vēstule Saeimas priekšsēdētājai Inārai Mūrniecei

Saskaņā ar Satversmes 15.pantu "Saeima savas sēdes notur Rīgā un tikai ārkārtīgu apstākļu...

Foto

Kā tagad pareizi vajadzētu „apgūt” Eiropas naudu

Eiropa gatavojas vērienīgai ekonomikas atjaunošanas programmai, plānojot tērēt simtiem miljardu, iespējams, pat triljonu eiro. Tā ir labā ziņa. Pats...

Foto

Notiek valsts apvērsums: ja jūs tagad necelsieties, tad paši vainīgi

Saeimas Prezidijs ir sasaucis Saeimas attālināto ārkārtas sēdi 2020.gada 26.maijā pulksten 14.00 (e-Saeima platformā). Tas ir...

Foto

Tiek pārkāptas kaucošo motoru trokšņa ietekmes zonā dzīvojošo iedzīvotāju Satversmē noteiktās cilvēktiesības

Ne tikai jaunā koronavīrusa izraisītā slimība Covid-19 veicina nāves gadījumus, bet arī „...69 000 cilvēku...

Foto

Latvijā ir padevīga tauta, kas lieto vārdus, kuri "negriež" ausīs nevienam, un bāž galvu smiltīs

Mums Latvijā ir bijuši visvisādi "laiki". Vieni no senākajiem bija "vācu...

Foto

Izlaidums pandēmijas laikā: neviens tiesību akts neparedz vecāku tiesības piedalīties sava bērna izlaidumā

Tiesībsargs aicina IZM izstrādāt vadlīnijas par izglītības iestāžu izlaiduma pasākuma organizēšanu, ievērojot Covid-19...

Foto

Kad TAS beigsies?

Ārkārtas stāvokļa ieviešana ir ļoti būtisks solis, jo ietekmē visus valsts iedzīvotājus. Ņemot to vērā, būtu tikai normāli, ja valdība mūs informētu, kādiem...

Foto

Bondara situācijā būtu jāatkāpjas jebkuram

Progresīvie uzskata, ka pēc trešās instances nelabvēlīgā sprieduma maksātnespējīgās Latvijas Krājbankas lietā Mārtiņam Bondaram ir jāatkāpjas no Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas priekšsēdētāja...

Foto

Kāpēc mūs uzskata par idiotiem?

Izskaidrojiet man. Es tiešām nesaprotu. 1. Epidemiologs (infektologs) Uga Dumpis neuzskata, ka visiem publiskās vietās obligāti sejas maskas būtu jānēsā. Un...

Foto

Aicinu mūsu gejus: jo vairāk palīdzēsiet aizsargāt daudzbērnu mammu un tēti, jo mazāk jums nāksies izmantot retoriku - mūs diskriminē

Ugunsdzēsēju un glābēju diena. Apsveicu! Taču...

Foto

Žurka Sparāns, JKP, Lembergs, valsts noslēpums un izzagšana, Kalnozola uzstājība, Pelēkie spēki un Tautas vara

Liels paldies M.Kučinska, J.Maizīša un N.Mežvieta kungiem, ka esat izķēruši žurku,...

Foto

Viendzimuma pāru kopdzīves regulējuma tiesībpolitiskā problemātika (pilnā versija, bez cenzūras)

2014. gada nogalē Latvijas juristu, politiķu un sabiedrisko darbinieku aprindās arvien biežāk sāka skanēt viendzimuma attiecību...

Foto

Kamēr pasaule cīnās pret netīriem miljardiem, tikmēr mums ir tikai “otkati” un nodokļu nemaksātāji

Cīņai pret nelegālās naudas legalizāciju pēdējo gadu laikā pasaulē pievērsta pastiprināta uzmanība....

Foto

Valsts naudu nedrīkst ieguldīt tur, kur nebūs pietiekamas atdeves

Igaunija, Latvija un Lietuva ir izveidojušas "mazo Šengenas" telpu Eiropā – telpu bez iekšējām robežām. No šodienas...

Foto

“Izdzīt četrgadīgu bērnu no tiesas zāles”: ieraksts no tiesas sēdes

Koronavīrusa pašizolācijas un attālinātā darba laikā bez ierobežojumiem turpinās Aivara Lemberga tiesāšana, kura norisinās pietiekami lielā...

Foto

Kāpēc jums jātic, ka mēs visu izdarījām ļoti laikus un ļoti labi, bet pie visa vainīgi tikai apstākļi

Ņemot vērā publiski izskanējušo informāciju, kas radījusi šaubas...

Foto

Vienkārši par sarežģīto: tikai tautiska, suverēna, pēc nacionālisma principiem veidota valsts var būt par pamatu īstas demokrātijas pastāvēšanai

Reizēm mēs pārāk sarežģīti runājam par vienkāršām lietām....

Foto

Par 2. Pasaules karu, 9. maiju, Latviju, latviešiem, krieviem un vēl šo to

Šodien ir divas aktualitātes - pasaules tautu celšanās cīņā pret "kovida" mega afēru,...

Foto

Kopā ar kinologiem un hipologiem mēs 9. maijā lieliski pastrādājām

“Ministru kabineta izdotais rīkojums par ārkārtējās situācijas izsludināšanu neierobežo cilvēku tiesības individuāli apmeklēt jebkuru piemiņas vietu,...

Foto

Pārdomas par Covid - 19 afēru un ne tikai...

Mani draugi un tuvinieki var liecināt, ka sākotnēji, kad vēl nebija pietiekami daudz informācijas, es pret jauno...

Foto

Nepazaudēt Latvijas ekonomikas kodolu

COVID-19 krīze pasaules ekonomikā ienesusi krietnu devu nenoteiktības, sašūpojusi ierastās piegāžu ķēdes un patēriņa tirgus. Atsaukšos uz Alberta Einšteina teikto: “Kad tiek...

Foto

Bērniem invalīdiem nav naudas, 250 tūkstoši PR pakalpojumiem "APar" kampaņas veidotāja sievai gan ir

Tātad. C19 kļūst ļoti bīstams pēc 24.00, tad visam būs jābūt ciet....

Foto

Kurš normāls cilvēks dzird Dieva balsi un uzklausa aicinājumu glābt dzimteni no okupantiem?

Šorīt pa radio skanēja raidījums, kurā tika uzskaitītas visas iespējamās Žannas d'Arkas psihiskās...

Foto

Kam nāk smiekli, var pasmieties, bet šī ir mana prognoze par tuvāko nākotni

Kādreiz es izklaidējos ar troļļu kaitināšanu vienā no lielākajiem ziņu portāliem Latvijā. It...

Foto

Teorijā Latvija ir brīva valsts, praksē tā nav

Man nav nekādas saistības ar aktīvistiem, kas tika aizturēti pie Brīvības pieminekļa. Man nav skaidri šo cilvēku motīvi....

Foto

Koku ciršana Ziepniekkalnā ir ķecerīga rīcība: vēstule Rīgas Grebenščikova vecticībnieku draudzei

Daudziem Ziepniekkalnā viens no sāpīgākajiem notikumiem ir atļauja masveidā nocirst kokus, cik lasāms presē –...

Foto

Aicinu atcerēties, cik daudz pacietības ir mūsu tautā

Tautas vēsturiskajā likteņgaitā ir brīži, kuros summējas pašas būtiskākās, eksistenciālākās izvēles. Tad lemtais un paveiktais uz ilgiem laikiem...

Foto

Ko mums nozīmē 4. maijs?

Precīzākā un īsākā atbilde uz šo jautājumu iekodēta pašā svētku nosaukumā – "Latvijas Republikas neatkarības atjaunošanas diena". Tāds formulējums valsts kalendārā...

Foto

Vai tiešām vajag, par nākotni nedomājot, atteikties no dzelzceļa elektrifikācijas?

Rakstu saistībā ar savu reālu sirdssāpi par valdības publiskoto informācija, ka ekonomiku sildīs ar 75 miljoniem...

Foto

Vienotā likteņkopībā un vienotā gribā pašnoteicās visa latviešu nācija

Mīļie draugi! Demokrāti! Sirsnīgi jūs visus sveicu šodien mūsu demokrātijas pirmā gadsimta svētkos! Šodien aprit tieši gadsimts,...

Foto

Kur Latvijas valstij ņemt naudu? No cilvēkiem, kuriem tā ir?

Mūsu valsts ir nabadzīga, jo tajā piekopj atņemšanas un represiju politiku. Uz šīm pārdomām mani pamudināja...

Foto

Kā krīzē klājas vienkāršajai tautai, un cik taisnīgi mūsu valdības aparāts palīdz cilvēkiem pārvarēt krīzi

Dīkstāves pabalstus atsaka nodokļu nemaksātājiem? Prēmijas maksā visiem par papildu darbu...

Foto

Man kā Saeimas loceklim ir nodarīts pāri

Latvijas Republika ir neatkarīga demokrātiska republika, kurā Latvijas valsts suverēnā vara pieder Latvijas tautai, kura vispārīgās, vienlīdzīgās, tiešās, aizklātās...

Foto

Pasaka par loģiskās domāšanas attīstību

Pasakās, kuras paredzētas bērniem, labais vienmēr uzvar ļauno. Loģiskās domāšanas vidē izaugušais bērns kļūst par pieaugušo, kuram ir prasība, lai pareizais...

Foto

Krīze – iespēja drosmīgiem lēmumiem

Kā jau katra krīze, tā ir ne tikai lielāka vai mazāka ķibele, bet arī zināmā mērā iespēja. Šoreiz manas pārdomas par...

Foto

Globālās identitātes amoka skrējiens

Pandēmijai “Covid-19” lepni piestāv pārnestā nozīmē lietotas runas figūras. Tajā skaitā lepni piestāv alegorija “amoka skrējiens”. Alegorijas konkrētais tēls ir psihiskais traucējums vārdā...

Foto

Ekonomiskais vīruss

Ekonomikas izaugsmes bremzēšana, darbaspēka trūkums, algu lielāka izaugsme par darba ražīgumu - tie bija daži no jaunas ekonomiskās krīzes vēstnešiem, ko uzņēmēji un ekonomisti...

Foto

Dabas aizsardzības sistēmas reforma ir aizsegs nezaļu lobistu atbalstam

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības (VARAM) ministra Jura Pūces (A/PAR) steidzīgās reformas valstī izsludinātās ārkārtas situācijas laikā,...

Foto

Valdība, attopies

Neesmu nekāds profesors, esmu parasta "skrūvīte", kas strādā valsts pārvaldē un dzīvo no algas līdz algai. Bet vēlos padalīties ar dažām pārdomām par šodienas...

Foto

Vai var uzticēties Aigaram Strupišam kā Augstākās tiesas priekšsēdētāja amata kandidātam

Nododu publicēšanai pēdējos safabricēto disciplinārlietu tiesnešu disciplinārtiesas safabricētos lēmumus, no kuriem redzams, kā vienā gadījumā...

Foto

BVKB ietaupīja vairāk nekā 50%, uzstādot GPS, - paraksties par likumdošanas iniciatīvu

Būvniecības valsts kontroles birojs (BVKB) 2018. gada sākumā lietoja 16 automašīnas un mēnesī patērēja 1600...

Foto

Kad Viņķele ļurina tukšu kā zariņu govs par savām orbītām

Noskatieties vēlreiz uzmanīgi Facebook publicēto video ar Viņķeli! Viņa vairākkārt saka, ka ministrijas ierēdņi no janvāra strādā “pastiprinātā...

Foto

Miljons eiro, lai korumpētu presi

Informācijas nozari ir būtiski skārusi Covid-19 krīze. Laikā, kad cilvēki paliek mājās, drukātās preses pārdošanas apjomi neglābjami samazinās. Lai ierobežotu epidēmiju,...

Foto

No kā vajadzētu mācīties mūsu politiķiem un ierēdņiem

“Unikāli! Tā kā Valkā mazturīgos, trūcīgos un daudzbērnu ģimeņu bērnus sākām ēdināt pirms MK noteikumiem, Izglītības un zinātnes...

Foto

Tas jaunais laiks, kas šalkās trīs... Pārdomas par zināmo nezināmajā

Dārgo lasītāj, ja vēlies viedokli par mūsu valdības pareizo/nepareizo rīcību epidēmijas laikā, infekcijas izplatības datu patiesumu/nepatiesumu...

Foto

Iebilstam pret Kalnciema kvartāla izpostīšanu

Rīgas domes Apstādījumu saglabāšanas komisijai, Rīgas pilsētas būvvaldei, RD Satiksmes departamentam no Āgenskalna iedzīvotājiem: lūdzam nelikvidēt kokus Āgenskalnā un rūpēties par...

Foto

Kas ir mana Galileja?

Dārgie brāļi un māsas Kristū. Jūdiem bija paraža pēc apbedīšanas vēl trīs dienas apciemot kapu, lai pārliecinātos, ka aizgājējs patiešām ir miris;...

Foto

Covid-19 pandēmijas aizsegā notiek mēģinājums iznīcināt iepakojuma depozīta sistēmu

Depozīta sistēma ir ražotāju atbildības sistēma – tas ir veids, kādā ražotāji nodrošina tiem uzlikto pienākumu izpildi...

Foto

Optimisma nomācošā aura

Sabiedrībā ir cilvēki, kuru amata pienākums ir izstarot optimismu. Sabiedrība no viņiem gaida vienīgi optimistiskus izteikumus. Taču tam nav jābūt sentimentāli šķebīgam optimismam...

Foto

Šis piebremzētais laiks un īpatnējās Lieldienas būs jauna, vienojoša pieredze mūsu likteņkopībā un iespēja apzināties garīgo brīvtelpu

Mīļie Latvijas cilvēki! Ir Lieldienu laiks. Mēs to sagaidām...