Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Ja vēlaties mūs atbalstīt Reklāma Mobilā

Iesaki rakstu: Twitter Facebook Draugiem.lv

Gan pirms, gan pēc Latvijas Neatkarīgās televīzijas (LNT) pārdošanas skandināvu Modern Times Group (MTG) šā gada jūnijā tai tuvumā bijušas kādreizējā politiķa Andra Šķēles ģimenes biznesa intereses, rāda Pietiek atklātais. Lursoft dati cita starpā rāda, ka viens no LNT netiešajiem īpašniekiem pirms vairākiem gadiem bijis Šķēļu ģimenes biznesa sastāvdaļa un nu atkal par tādu kļuvis.

MTG AB iegādājās AS Latvijas Neatkarīgā televīzija no AS Neatkarīgie nacionālie mediji,” – to MTG Baltijas vadītāja Kaspara Ozoliņa vārdā Pietiek apliecina viņa preses pārstāve Marta Zandersone.

Tā patiešām arī ir – lai gan Latvijas likumdošanas īpatnību dēļ akciju sabiedrību akcionāru saraksti nav publiski pieejami, virkne norāžu uzņēmumu 2011. gada pārskatos apliecina, ka LNT tiešām iegādāta no Neatkarīgajiem nacionālajiem medijiem.

Taču tā arī nav skaidrs ne tikai tas, par kādu summu televīzija iegādāta, bet arī – kādas personas patiesībā slēpušās aiz Neatkarīgajiem nacionālajiem medijiem, - uzņēmuma akcionāru struktūra darījuma brīdī nav zināma.

Publiskajā paziņojumā reizē ar vēstījumu, ka darījuma summa netiks izpausta, bija teikts tikai tas, ka „no šodienas MTG grupa pārņem LNT biznesa vadību un konsolidē tā finanšu rādītājus. LNT finanšu rādītāji tiks iekļauti grupas Baltijas bezmaksas televīzijas nozarē, kas tiek pieskaitīti "Baltijas, Čehijas un Bulgārijas" sadaļā MTG ceturkšņa finanšu atskaitē”.

Tomēr zināmus mājienus par šīm personām, kas, ļoti iespējams, patiesībā stāvējušas aiz Neatkarīgajiem nacionālajiem medijiem, dod Lursoft un gada pārskatu dati par to, kam iepriekš piederējusi LNT.

Izrādās, kā apliecina mazpazīstamās SIA TVL gada pārskats, līdz 2011. gada 5. jūnijam tieši tai piederējuši 100% AS Latvijas Neatkarīgā televīzija akciju. Kā rāda LR Komercreģistrs, 2010. gada 3. martā SIA TVL kļuva par vienīgo AS Latvijas Neatkarīgā televīzija akcionāru. Savukārt AS Neatkarīgie nacionālie mediji 2011. gada pārskats rāda, ka tā par vienīgo oficiālo Latvijas Neatkarīgās televīzijas īpašnieci kļuvusi tikai no 2011. gada 6. jūnija.

TVL dalībnieku pulks ir bijis ļoti daudzveidīgs: līdz 2010. gada martam uzņēmums TVL piederēja News Netherlands BV, pēc tam, līdz 2011. gada 5. jūnijam – AS Neatkarīgie nacionālie mediji, bet vēl pēc tam, līdz pat šā gada 21. jūnijam – SIA Finanšu restrukturizācijas risinājumi. Nu par tās jauno oficiālo īpašnieku kļuvusi SIA INPO 18.

Savukārt SIA Finanšu restrukturizācijas risinājumi kopš 2009. gada pieder 1975. gadā dzimušajam Armandam Strodam – personai, kuras vārds bieži tiek saistīts ar dažādu grūtībās nonākušu uzņēmumu problēmu risināšanu. Pirms viņa uzņēmums piederēja citai SIA ar līdzīgu nosaukumu tai, kam nu pieder SIA TVL, - INPO 7.

Šie dati faktiski nozīmē, ka jau vairākus gadus ļoti tuvu LNT un tās īpašnieku maiņām stāvējusi ekspolitiķa Andra Šķēles ģimenes uzņēmumu grupa, - tās sastāvā netieši ietilpst gan SIA INPO 18, gan SIA INPO 7. Par to, cik liela ir bijusi Šķēles patiesā loma LNT slēpto īpašnieku vidū, gan drošu ziņu pagaidām nav.

Novērtē šo rakstu:

0
0

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...