Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Ja vēlaties mūs atbalstīt Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

jurr

07.05.2015. 23:02

Četri iesniegumi. cik švaki!! LL biju gaidījis no Tevis vairāk. dēls juridiskajā 1.kursā mācoties būtu spējīgs izdarīt vairāk. Strādāt vajag pamatīgāk + līdz prezidenta kancelejai un tiesībsargam aizstaigāt ar dažiem iesniegumiem. Citādi pret Tevi kā atdzimušie nacisi pret latvijas krieviem.

Atbildēt

svs

07.05.2015. 17:36

»


Ej dēt, lumpeni. Un meklē citu ienākumu avotu. Un izlien no poda, kurā esi noskalojies 4x

Atbildēt

Nu jau pietiek

07.05.2015. 09:51

»

Kruasāns

Mazpusān, tu dročī trīs metru straujumā un augstumā


Pietiek.com, sāciet beidzot dzēst šādus spamus, kurus raksta citu vārdā, degradējot vidi un pašu portālu!

Atbildēt

beigsim demagoģēt

07.05.2015. 09:22

»


IL pildīšana ir obligāta visām iestādēm. Nepadarīsim valsti par absurda karaļvalsti. Abstrahēsimies no konkrētā gadījuma, kur ir vai bija k/p, a/p un brīžiem nav saprotams, kurā brīdī un par ko persona sūdzas.
Ja dp, pildot savas funkcijas, no kāda pērk papīru un saspraudes, bet nesamaksā laikā vai vispār nemaksā, nekādas speciālās "drošības iestāžu normas" tur nedarbojas. Ja dp no savas iestādes savāc makulatūru un pārmet pār žogu svešā dārzā, nekādas "speciālās drošības iestāžu" normas netiek piemērotas, ir Vides aizsardzības likums, kurš arī ir atbilstošā norma situācijā. Jebkurai iestādei jāievēro likums, arī par smēķēšanas aizliegumu vai karoga izkāršanu. Un nekādas "speciālās drošībnieku normas" neatceļ citus normatīvos aktus.
Tas pats par iesniegumu likumu. Ja tā ir publiska iestāde, kura vispārīgi pieņem personu iesniegumus, uz to attiecas tie nosacījumi, kādā veidā šie iesniegumi pieņemami.
Ja kāds dp darbinieks ar savu auto izbraukā svešu dārzu, tad dārza saimniekam ir tiesības vērsties ar iesniegumu pie šā autokeksa darba devēja ar sūdzību. Un sūdzību var iesniegt arī mutvārdos, ja nepieciešams kaut vai pieaicinot surdotulku.
Ja likumdevējs uzskatītu, ka dp nav saistošs IL vai Informācijas atklātības likums, tad būtu atrunāta kārtība, kādā privātpersona vai žurnālists var sūdzēties vai pieprasīt info. Vai arī likumā būtu noteikts, ka privātpersona nevar sūdzēties dp un nedrīkst, piem., pieprasīt info. Ievērojot lapsas aktivitātes, mēs taču zinām, ka dp bieži sniegusi dažāda veida info un paskaidrojumus, arī tādus, kuri neattiecas uz konkrēto k/p, a/p, bet domāti žurnālistikas mērķiem.
Ja dp uzskata, ka IL un IAL, viņiem nav saistošs, ir vienkāršs veids, kā to noskaidrot, ja jau likums rada strīdus situāciju.
Ir Saeimas Juridiskā komisija, kurai jāspēj paskaidrot, ir, nav, kāpēc. Vai Iem, kura ir pārraudzības iestāde. Nav ko sarežģīt lietas, pieprasiet uzziņu, uzzināsiet.

Atbildēt

sami s usami

07.05.2015. 08:37

»


Jā, lai nebūtu pārpratumu par sistēmu, kuras sastāvdaļa arī tu tik ļoti vēlies būt. Princips šajā psihopātkrātiskajā sistēmā ir sekojošs - ikvienam, kurš vēlas saņemt "tiesu un taisnīgumu" ir jānomaksā sava daļa "par juridisko pakalpojumu".
Savus pakalpojums gan izvēlies piedāvāt kur citur, nedomāju, ka kādam šeit ir vēlme uzturēt sociopātus un parazītus. Un tava izpildīšanās šeit nebūt neliecina par "juridisko kompetenci". Varbūt proti sarunāt "pareizos" lēmumus? NEINTERESĒ! ABSOLŪTI !
Neņemiet advokātus un juristus, un nemaksājiet viņiem NEKO!
Palīdziet mauciskai sistēmai nosprāgt bada nāvē.
Visus cietumā nesaliks, visus no mājām neizmetīs, no visiem sodus neiekasēs.
Venceremos! No pasaran! Izturiet! Izturiet pauzi, kā teica Džūlija Lamberta Teātrī. Ja mēs nebarojam sistēmu un sociopātus, viņi nosprāgst. Atmirst kā nevajadzīgi. Ja vienā dienā visi strīdnieki un prāvnieki savus civiltiesiskos strīdus izbeigtu, viens tiesību strīdu mudžinātāju atzars būtu kļuvis nevajadzīgs. Un cīrules ar jonikāniem varēt iet dēt, apakšā paliekot savu gadiem piepļūtīto makulatūru.
Nevardarbīgs protests, ignorēšana un pasivitāte arī ir protests. Gandijs atguva savu zemi no britu kolonistiem. Ticu, ka arī mēs to varam. Ja gribam.

Atbildēt

Stroncijs

07.05.2015. 06:34

»

Stroncijs

Ko lai saka? Es iru dumš! Iemauciet man par šito 3x..Dumš kā zābaksu pāris


Pietiek.com, sāciet dzēst šādus spamus, kurus raksta citu vārdā, degradējot vidi un pašu portālu!

Atbildēt

Stroncijs

07.05.2015. 01:15

»

Kruasāns

Mazpusān, tu dročī trīs metru straujumā un augstumā


Ko lai saka? Es iru dumš! Iemauciet man par šito 3x..Dumš kā zābaksu pāris..

Atbildēt

Kruasāns

07.05.2015. 00:29

»


Mazpusān, tu dročī trīs metru straujumā un augstumā

Atbildēt

bet

06.05.2015. 23:58

kuru uztrauc, ko kāds lapsa pieprasa? drīz viņš pieprasīs lai viņam atsūkā un ko tad? Sūdzēs tiesā, ja neatsūkās?

Atbildēt

Stroncijs

06.05.2015. 23:11

»

ome

pilnīgi pareizi, vēl varu piebilst, ka bija tāds pārgudrs juristiņš Džeriņš, viņš arī visu laiku kasījās ar tiesībsargājošām iestādēm,ceru ka Lapsa zin, kas ar viņu atgadījās...viss skaistais reiz beidzas


Džeriņš gāja uz visu banku, bet nav zināms, kā tas gadījās, vai polocija izprovocēja uz pārkāpumu un fiksēja tos pierādījumus pret viņu, vai viņš pārauga pats sevi - kļuva pārgudrs un iekrita. Bet kopumā viņš bija zinošs un bija dadzi policijas acī, jo prata aizstāvēt neglābjamās lietās pret iestādi. Drīzāk domāju, ka viņu izprovocēja uz pārkāpumu, safabricēja..jo tik zinošs tik vienkārši nevar iekrist tik primitīvi.

Tādēļ arī es ņemu tikai lietas, par kurām man ir skaidrība, nevar būt provokācija.. un palieku pie principa, ka visis likuma priekšā vienādi, bez izņēmuma.Bet lielkais sports ir uzvarēt lietās, kas izskatās neglābjamas un bezcerīgas.

Atbildēt

jurists

06.05.2015. 22:54

»


Man nav perfektas atbildes, jo visu neatceros.
Atceros par to tiesu spriedumos, vai tie nebija
vispārīgie tiesību principi vai tiesību normu kolīziju izšķiršana pēc analoģijas?

Uzdevu jautājumu paģērošā, konfrontējošā formā,
ko noteica tavs rr (riebīgais raksturs).

Tā ir tikai intelektuāla sacensība, atpūtas ietvaros.

Atbildēt

hmm

06.05.2015. 22:51

vajag noteikt Atbildību !!! par valsts iestādes darba traucēšanu ...

Atbildēt

mugdris

06.05.2015. 21:01

1 grāba disidentu tikai mani ciet pašvaldības miliči par čurāšanu pie ceriņa krūma nelieši proti vienīgi durot ...

Atbildēt

begemotija

06.05.2015. 20:43

»


Mazpusān,

> Ja konstatē pretrunu starp vienāda juridiskā
> spēka vispārējo un speciālo tiesību normu,
> vispārējo tiesību normu piemēro tiktāl,
> ciktāl to neierobežo speciālā tiesību norma.

Vai nav tā, ka DP ir jāpiemēro Iesniegumu likums
(vispārējā tiesību norma), jo to neierobežo "DP likumi" (speciālās tiesību normas)?

Vai var apstiprināt to vai izkaidrot pretējo,
citādi tev galvā ir raustīkla (begemotija) ???

Atbildēt

jurists

06.05.2015. 20:29

»


to, kura norma jāpiemēro, sauc par tiesību normu kolīziju izšķiršanas kārtību, pareizi mazpusān?

vai vari norādīt uz tādu kārtību, ka DP būtu
atbrīvota no Iesniegumu likuma pildīšanas, kā tu uzskati?

Atbildēt

Apbrīnoju Lapsu

06.05.2015. 20:15

Apbrīnoju Lapsu par to, ka viņš nebaidās ne no politmafijas, ne no dažādu kantorīšu pogainajiem nekauņām, kuri uzskata ka likumus nav jāievēro.

Atbildēt

milda

06.05.2015. 20:04

Vispār tai Rīgā zvēri ir baigi aktivizējušies - Lapsa konfliktē ar drošībniekiem, mežacūkas - ar pašvaldībniekiem. Riktīgs cirks.

Atbildēt

ome

06.05.2015. 19:56

»

vienkārši Žoržs

izskatās, ka Lapsa pamazām iet sviestā. stratēģija līdz primitīvismam vienkārša - jo tupāk, jo labāk...


pilnīgi pareizi, vēl varu piebilst, ka bija tāds pārgudrs juristiņš Džeriņš, viņš arī visu laiku kasījās ar tiesībsargājošām iestādēm,ceru ka Lapsa zin, kas ar viņu atgadījās...viss skaistais reiz beidzas....

Atbildēt

siena

06.05.2015. 18:38

»

Zorro

Lapsa cepuri nost, tiesi taa ari vajag ar rikoties ar tam iestadem precizak ar minetiem individualiem. Es domaju ka iesniegumi ir uzrakstiti labi, nemot vera ka vini ir adreseti tieshi konkretiem cilvekiem un ar personigu domu - atvainoties un atzit ka rikojas nepareizi...


tikai ne šajā partiju demokrātijas valstī. Varas demokrātija - tas nozīmē, ka mums katram!!!! jācīnās pat pret mazāko likuma neievērošanu no jebkuras varas atzara puses. Un nepadoties viņu demagoģijai, kas jau iepriekš sludina - ja esi sācis sūdzēties par VARU, tātad, padarāms par vainīgo. Paldies LATO!Arī to vārdā, kas to nespēj savu zināšanu trūkuma vai citu iemeslu dēļ. Šajā valstī citādi nesanāk, to esmu izbaudījis līdz mielēm, Katrā vietā, kur saskarsme ar kādiem ļautiņiem, kam dota vara, bez cīņas un truluma nesanāk. Tāpēc tauta, tā dzīvojam -daži cīnās, citi - kā vēži velk atpakaļ....

Atbildēt

daunim dauns

06.05.2015. 17:59

»


> Šo likumu piemēro administratīvajā procesā
> iestādē, ciktāl

> citu likumu speciālajās tiesību normās
= DP likumi

> nav noteikta cita kārtība.

mazpusān, daunim dauns, kas Tu daunim dauns esi?
tu redzi, ka ir noteikta cita kārtība??

Atbildēt

Advokāts

06.05.2015. 17:27

»


"Speciālo likumu normas" neatbrīvo DP
no APL pildīšanas, jo "speciālajās likumu normās"
nav nekas tāds, kas APL, nav alternatīvas APL.


Atbildēt

šie būs pareizie panti?

06.05.2015. 17:25

»


SLEPENĀS SADARBĪBAS TIESISKĀ UN SOCIĀLĀ AIZSARDZĪBA30. pants. Slepenā sadarbība(1) Operatīvās darbības subjektu pilnvarotām amatpersonām ir tiesības uz brīvprātības un savstarpējas uzticības pamata iesaistīt operatīvajā darbībā kā slepenos palīgus rīcībspējīgas personas.(2) Šo personu pienākums ir saglabāt slepenībā sadarbības faktu, neizpaust tās gaitā iegūto informāciju, kā arī sniegt operatīvās darbības subjektu amatpersonām vienīgi patiesu informāciju.(3) Slepenā sadarbība var būt atalgojama. Slepenos palīgus ar viņu piekrišanu var iesaistīt operatīvajā darbībā arī uz līguma pamata.31. pants. Slepeno palīgu tiesiskā aizsardzība(1) Slepenie palīgi ir valsts aizsardzībā, un ziņas par viņu identitāti un slepeno sadarbību ar operatīvās darbības subjektu ir valsts noslēpums.(2) Slepenās sadarbības fakts kā valsts noslēpums tiek nodrošināts ar īpašu uzskaites un informācijas glabāšanas un izsniegšanas kārtību, ko nosaka operatīvās darbības subjekts, ievērojot šā likuma 3. panta otrās daļas nosacījumus. Izsniegt informāciju par slepenā palīga identitāti vai sadarbības faktu drīkst vienīgi šajā likumā noteiktajā kārtībā.(3) Slepeno palīgu drīkst iesaistīt kriminālprocesā, neatklājot slepenās sadarbības faktu. Personas slepenās sadarbības faktu vai tās sniegtās ziņas kriminālprocesā drīkst atklāt tad, ja tas nepieciešams izmeklēšanas mērķu sasniegšanai, sabiedriskās drošības garantēšanai, un tikai tad, ja tas neapdraud slepenā palīga vai citas personas dzīvību, veselību, brīvību vai arī slepenā palīga turpmākas izmantošanas iespēju.(4) Ja sakarā ar slepeno sadarbību rodas reāli draudi slepenā palīga un viņa ģimenes locekļu dzīvībai, veselībai, mantiskajām un citām likumīgajām interesēm, savlaicīgi jāveic nepieciešamie drošības pasākumi šo draudu novēršanai, ieskaitot dzīvesvietas maiņu un personu apliecinošo dokumentu nomaiņu.32. pants. Slepeno palīgu sociālās garantijas(1) Operatīvās darbības subjekta un slepenā palīga rakstveidā noslēgtajā sadarbības līgumā var noteikt operatīvās darbības subjekta amatpersonām likumos un citos likumpamatotos normatīvajos aktos paredzēto sociālo garantiju piešķiršanu slepenajam palīgam. Uz slepeno palīgu attiecinātās konkrētās sociālās garantijas norādāmas minētajā līgumā.(2) Ja slepenais palīgs, veicot operatīvās darbības subjekta uzdevumu, ir ieguvis invaliditāti vai gājis bojā, vai viņam nodarīts veselības kaitējums vai mantiski zaudējumi, viņam vai viņa ģimenes locekļiem tiek izmaksāti pabalsti, pensijas vai kompensācijas atbilstoši likumam, kas paredz šādas izmaksas attiecīgā operatīvās darbības subjekta iestāžu amatpersonām.(Ar grozījumiem, kas izdarīti ar 10.08.1995. likumu, kas stājas spēkā 29.08.1995.)

Atbildēt

Stroncijs

06.05.2015. 16:37

»

nepiekrītu -

ja Lapsa dara kā māk, šoreiz ir labi, ka vispār dara un iedvesmo citus nepakļauties tiešām "sapuvušās sistēmas" pakalpiņiem. Tas, ka jāraksta juridiski pareizi - tas ir fakts un "tā ar viņiem runāt", iespējams, ka ļoti liela jēga nebūs, bet tomēr, Lapsa malacis. Piekrītu Stroncijam, ka tiešām ir jāstrādā...


ES tiesās pozitīvie spriedumi gala rezultātā neatsver tās ciešanas, kas jaizcieš daudzu gadu garumā, cīnoties par taisnības uzvaru.

Bet valsts anonīmi samaksā cietušajam no mūsu kabatām - valsts budžeta.

Tādēļ vislabāk būt nezināmam un anonīmam.Un mazākais spēt pastāvēt par savām paša un tuvāko tiesībām.

Atbildēt

formula

06.05.2015. 16:36

Laikam jau kādam jāpasaka abām pusēm -brek,un nopauzēt. Pēc dažām dienām Krievijas šovinisti mūsu Uzvaras parkā savas pominkas freidiskā garā ar masveidīgu pašapmierināšanos atzīmēs,bet mēs te plēšamies....

Atbildēt

Jā, mēs varam!

06.05.2015. 16:25

Paldies Tev Lato par šīm Tavām aktivitātēm, ka Tu iedvesmo arī citus cīnīties pret šiem nejēgām-neliešiem!:)

Atbildēt

nepiekrītu -

06.05.2015. 16:11

»

hihis

Gudriniek - apstrīdētāj:), varbūt paņem vienu no šiem iesniegumiem un uzraksti tepat komentāros pareizi


ja Lapsa dara kā māk, šoreiz ir labi, ka vispār dara un iedvesmo citus nepakļauties tiešām "sapuvušās sistēmas" pakalpiņiem. Tas, ka jāraksta juridiski pareizi - tas ir fakts un "tā ar viņiem runāt", iespējams, ka ļoti liela jēga nebūs, bet tomēr, Lapsa malacis. Piekrītu Stroncijam, ka tiešām ir jāstrādā - diemžēl, lai pārsūdzētu jebkuru cūcību, ko ikdienā atļaujas pat vissīkākā kantora žurka, kas ieklīdusi amatpersonas statusā, ir reāli jānomokās (laiks un zināšanas, ko normāls ikdienas cilvēks nevar atļauties, jo lētāk ir samaksāt jebkuru mazāku summu sodos, nekā turēties pretī un nepagurt, maksājot kvalificētam juristam). Bet, vienalga iesaku papīru cīņu ;-), vismaz sirdsapziņa tīra, ka tika darīts viss iespējamais. Lai tie daži, kuri tikuši līdz Eiropas tiesām (kas ir vienīgais reālais labums LV no ES, manuprāt) un vinnējuši ir kā paraugs pārējiem.

Atbildēt

!!!

06.05.2015. 15:59

Turaties, Mežvieta kungs, pret lapsu nekaunīgajām provokācijām!
Beidzot Drošības policiju vada cilvēks ar mugurkaulu, kas kremļa troļļiem neļauj netaisnīgi uzbrukt Latvijas valstij un tās amatpersonām.

Atbildēt

papsis

06.05.2015. 15:49

Man patīk tas, kā LL liek strādāt ierēdņiem un sakārtot šķietami vienkāršas lietas, kuras DP vai vienkārši P, ar Ķuzi vienā galā un Kozlovski otrā (vai otrādi), liek darīt katram no mums, bet šis teātris arī man sāk apnikt.

Atbildēt

Lato Lapsa

06.05.2015. 14:55

Gods kalpot Kremlim! Kremliniem Latvijas specdienesti traucē atjaunot te PSRS. Visādi lapsveidīgie kangari dara, cik spēj, lai Latvijas specdienestus grautu.

Atbildēt

853

06.05.2015. 14:50

banānija kādu ir nokaitinājusi pamatīgi

Atbildēt

nuņu

06.05.2015. 14:02

»


Nu, par diktafonu mans izgudrojums, :) bet, ja man uzmāktos lapsa, es iestrādātu savas iestādes reglamentā/kārtībā arī kaut ko tādu. Un par foto video, arī.

Par mutvārdu iesn. šaubu nav.

Valsts drošības iestāžu likums
2.p. Valsts drošības iestādes ir šajā likumā noteiktās valsts institūcijas, kuras blablabla..

Valsts pārvaldes iekārtas likums
1.pants. Likumā lietotie termini
Likumā ir lietoti šādi termini:1) publiska persona — Latvijas Republika kā sākotnējā publisko tiesību juridiskā persona un atvasinātas publiskas personas. Tās darbojas saskaņā ar publisko tiesību principiem;2) atvasināta publiska persona — pašvaldība vai cita ar likumu vai uz likuma pamata izveidota publiska persona. Tai ar likumu piešķirta sava autonoma kompetence, kas ietver arī sava budžeta veidošanu un apstiprināšanu. Tai var būt sava manta;3) iestāde — institūcija, kura darbojas publiskas personas vārdā un kurai ar normatīvo aktu noteikta kompetence valsts pārvaldē, piešķirti finansu līdzekļi tās darbības īstenošanai un ir savs personāls;

Iesniegumu likums
2.pants. Likuma darbības joma(1) Likums nosaka kārtību, kādā privātpersona iesniedz un iestāde vai privātpersona, kas īsteno valsts pārvaldes uzdevumus (turpmāk — iestāde), izskata dokumentu, kurā ietverts iestādes kompetencē esošs lūgums, sūdzība, priekšlikums vai jautājums (turpmāk — iesniegums), un atbild uz to, kā arī nosaka kārtību, kādā iestāde pieņem apmeklētājus.
3.pants. Iesnieguma iesniegšana(1) Iesniegumu iesniedz iestādei, kuras kompetencē ir izskatīt iesniegumu pilnībā vai kādā tā daļā.(2) Iesniegumā norādāmas ziņas par tā iesniedzēju (fiziskajai personai — vārds un uzvārds, kā arī adrese un, ja nepieciešams, citas ziņas, kas palīdz sazināties ar iesniedzēju; juridiskajai personai — nosaukums un juridiskā adrese).
(3) Iesniegumu var iesniegt rakstveidā, elektroniskā veidā vai izteikt mutvārdos. Mutvārdos izteiktu iesniegumu, ja nepieciešams, privātpersonas klātbūtnē noformē rakstveidā un izsniedz tā kopiju iesniedzējam.

Ja likumu pareizi tulko, tad diktafons + internets, SD, CD ir elektroniskais iesnieguma iesniegšanas veids

Ja skatāmies pēc analoģijas, policijai var iesniegt mutvārdu iesniegumu, pat pa telefonu. Ja iesniegums ir sūdzība (privātpersonas par iest. rīcību), tad to izskata sask. ar Iesn. lik.
Un nav ko te terorizēt komentētājus, lapsam ir advokāti, kuri par to saņem atalgojumu.

Atbildēt

Sergejs

06.05.2015. 13:45

Dokumenti ar ierosinajumu kas bija iesniegti gan Iekšlietu ministrijai, gan Valsts policija, vel 2013 gada.:
http://failiem.lv/g/dhvwceu#aa/201308+IeM+un+LR+IeM+VP.pdf

Atbildēt

nya

06.05.2015. 13:35

»

smieklīgi

aizgāja iesniegt mutisku iesniegumu un pēc pusstundas štukošanas kabatā atrada mašīnrakstā (uz datora) jau iepriekš uzrakstītus iesniegumus. vai arī bija paņēmis līdzi datoru ar printeri, ja nu kas, un atklal pasūta


Nu lapsa varbūt var atļauties mazo smartfona printeri?
Es arīīī gribu tāādu! Uzdāviniet kāds 200 eiras, a?
http://www.cnet.com/how-to/instant-printers-from-smartphone-polaroid-fujifilm-canon/
http://www.brother-usa.com/Scanners/ModelDetail/24/DS620/Overview?WT.mc_id=YTU&WT.mc_ev=click&utm_source=YouTube&utm_medium=video&utm_campaign=DS600stepup

Atbildēt

Medijs

06.05.2015. 13:18

»

Sergejs

Tikai, Lapsam pēc 35 minūšu uzkavēšanās jau dodoties prom, kāds Drošības policijas darbinieks uzvārdā Hermanis (vārds netika nosaukts) uz atvadām paziņoja, ka šajā kritiskās infrastruktūras objektā veikt nesankcionētus ierakstus esot aizliegts. Nekādas likumu normas jau atkal netika minētas...


Piemeram sadi tas ir UK attieciba uz iepriekshmineto.

1. http://nottingham.indymedia.org.uk/system/file_upload/2012/01/16/136/acpo_trotter_taking_of_photographs_all_forces_guidance_26-08-2010.pdf

2.
https://www.whatdotheyknow.com/request/guidance_about_photographyfilmin

Atbildēt

Zorro

06.05.2015. 13:08

»


"Iestādes faktisko rīcību", tieši tāpat kā absolūti 100% VISU, reglamentē (nevis "regulē") TIKAI un VIENĪGI LIKUMS. T.i. - katrā konkrētajā gadījumā attiecīgo Likumīgo Tiesību sfēru reglamentējošās ekskluzīvi prioritārās "speciālās tiesību normas" / tās saturoši Likumi u.c. NA.

..............................................

LV pastav Loti interesantas Divainibas musu likumdoshana un it seviski Valsts Parvaldes un veel seviskak Institucijas kuram ir uzticeta parraudziba par citam institucijam....

Ta pat ka likumi ir lokani, pienemti dazados laikos ar dazadiem politiskiem spekiem - individualiem.

Vini ar laiku no politiskas speles lauka aiziet bet patiesiba nekur talu jo spele veeljauprojam piedalas un ta tas notiek ...
rietumvalstis ir tads vards Enu politika, Shadow Minister, secretary utt.

Seit tas ir lidzigi, tapec ieklausies padomos ko Stroncijs izteica. Un skaties uz lietam FAKTISKI.

Ieteikumi no dzives ir vienmer vera nemami.

Atbildēt

Sergejs

06.05.2015. 13:00

Tikai, Lapsam pēc 35 minūšu uzkavēšanās jau dodoties prom, kāds Drošības policijas darbinieks uzvārdā Hermanis (vārds netika nosaukts) uz atvadām paziņoja, ka šajā kritiskās infrastruktūras objektā veikt nesankcionētus ierakstus esot aizliegts. Nekādas likumu normas jau atkal netika minētas.
--------------------------------

Es šajā gadījumā darīju tā, iesniedzu iesniegumu par kriminālprocesu ierosināšanu pret policijas darbiniekiem pēc KL 319.p. (Valsts amatpersonas bezdarbība). Ja policijas darbinieks zina par notikušo likumpārkāpumu (pēc viņas domas) bet neko nedara, kā to var nosaukt? Tikai bezdarbība! (Sods ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz trim gadiem vai ar īslaicīgu brīvības atņemšanu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu.)

Mana gadījumā, ne pret tiesnešiem, ne pret policijas darbiniekiem pagaidām negrib ierosināt kriminālprocesu pēc KL 319.p., jo zina, ka man ir taisnība un nav likuma kas aizliedz filmēt.

Photography is not a crime, Filmēšana nav noziegums!

Atbildēt

Stroncijs

06.05.2015. 13:00

»

Zorro

Tev taisniba, jo ta patiesam ir un viss sakas ar toreizejiem Repshes idejam pa repshikiem, kopa ar veel paris cilveciniem...


Piekrītu, tas ir tas pats - nonāk Saeimas deputāta statusē un ar laiku kļūst pilnīgi cita personība.

Nonākot tās informācijas lokā, saproti, ka tauta sadalīta divās nometnēs - dalītājos un apdalītajos. Vidusceļa nav.

Likumi sarakstīti skaisti, ticami, tādiem tiem jābūt, bet vienmēr strādā dalītāju interesēs.Kas sadala pīrāgu.

Atbildēt

Zorro

06.05.2015. 12:52

»

Stroncijs

Mūs, sabiedrību, grib padarīt par sociopātiem..sašķelt, pakļaut, apzagt kultūru


Tev taisniba, jo ta patiesam ir un viss sakas ar toreizejiem Repshes idejam pa repshikiem, kopa ar veel paris cilveciniem...

Re nokopeju no cita raksta komentara te pat

1. Libane.
Kad bija deputate, runaja un domaja par valsti taisniguma kategorijas. Kad apprecejas ar Skeli, tad pilnibaa izmainijas. Ne valsts vairs interesee, ne taisnigums un godigums, bet tikai Skeles "bizness", kas ir valsts kamapsana.
2. Strautmane.
Kad bija viena, bija viena no progresivakajam, negaciju valstii atmaskotajam un kritizetajam. Apprecejas ar so advokatu, un nu galvenais uzdevums stateties, gozeties biezo saietos un kluset nezdodzinaa par visu, kas notiek valstii.

Divas degradejusas sievietes, kas sakumaa bija gaisi cilveki, bet kuras neiztureja eksamenu ar naudu. Bedigi.

Atbildēt

smieklīgi

06.05.2015. 12:27

aizgāja iesniegt mutisku iesniegumu un pēc pusstundas štukošanas kabatā atrada mašīnrakstā (uz datora) jau iepriekš uzrakstītus iesniegumus. vai arī bija paņēmis līdzi datoru ar printeri, ja nu kas, un atklal pasūta:)

Kaut kas nelīmējas kopā ar kūmiņa teikto

Atbildēt

Stroncijs

06.05.2015. 12:22

»

nuņu

Nepiekrītu. Privātpersonai nekas nav jāštuko, kā māku, tā maunu. Kā protu, tā rakstu. Uz cūkādas, piem., ar sarkanu tinti. Un piezīmēju puķītes...


Pinīgi nepiekrītu daļā par maušanu.Ciktāl māvējs pats nebļauj, atnācis uz iestādi un dod mutisku iesniegumu 5 stundu garumā..

Amatpersonas(iestādes) pienākums nav risināt iesnieguma iesniedzēja problēmas pēc būtības, bet tikai bezkaislīgi tās pierakstīt, ko pārvērš par iesniegumu ar parakstu.Vai pieņemt gatavu iesniegumu.Nevienai amatpersonai nav pienākuma iedziļināties šajās iesniegumā minētās problēmās konkrēti. Sīkāk neatklāšu.

Viss noslēpums faktiskās rīcības izvērtējuma 10 tēzēs, par ko jau minēju, tādēļ nav jēgas diskutēt tālāk.

Atbildēt

vienkārši Žoržs

06.05.2015. 12:21

izskatās, ka Lapsa pamazām iet sviestā. stratēģija līdz primitīvismam vienkārša - jo tupāk, jo labāk.

izskatās, ka viņš izaicina Latvijas valsti, skaidri zinot, ka viņam nekas par to nebūs, jo valsts - spilgts administratīvās impotences paraugs. un no šī aspekta viņam taisnība.

es gan viņa vietā pārdomātu, uz kurām pasaules malām esmu braucis un par kādu naudu, par kādām naudām iegādāta pāris gadu vecā padžerka, kādi īpašumi Latvijā ir. un saliktu to visu kopā ar nodokļos nomaksātajām summām. aritmētika sanāktu samērā vienkārša.

bet šajā slimajā valstī tik vienkāršas lietas jau neviens nespēj savilkt kopā.

Lapsam tikai gribētos pateikt, ka, ja jau tu mālējies par tādu taisnības cīnītāju, padomā, ko cilvēki ieraudzīs, kad tev pašam novilks bikses.

gan jau ka tas reiz notiks, jo nupat jau ir par traku.

Atbildēt

nuņu

06.05.2015. 12:13

»

Stroncijs

Paldies par kūkām! Varu visus pareizi uzrakstīt, bet tā ir jau juridiska palīdzība. Tā vairs nav izklaide, ar ko šeit nodarbojos, komentējot..diskutējot...


Nepiekrītu. Privātpersonai nekas nav jāštuko, kā māku, tā maunu. Kā protu, tā rakstu. Uz cūkādas, piem., ar sarkanu tinti. Un piezīmēju puķītes.
Juristi var spēlēties, kā tīk, bet šīs "olu spēles" ir bezjēdzīgas pēc būtības. Tur arī ir tas pārvaldes defektīvais statuss. Likumi un tiesvedības ir bezjēdzīgi, jo nerisina situācijas kā tādas. Jā, ir tā, ka neuzvaramā .procesā, var uzvarēt apgriežot procesu ar iekšām uz āru. Un ko tas dod? Bezjēdzīgi.
Un mutisku iesniegumu dp ir pienākums pieņemt. Kaut vai rakstot diktafonā. Ja persona kādu, da jebkādu, iemeslu dēļ nevar uzrakstīt, raksta iestādes darbinieks un iesniedzējs uzliek krustiņu, ja neprot parakstīties. Tad katrs, kam lauztas rokas, vāja redze vai analfabēts nevarēs iesniegt iesniegumu dp? Kas tā par jaunu Jāņu dienu?

Atbildēt

Stroncijs

06.05.2015. 12:11

»

:)

Nu redz, raksti cik gudri gribi, beigās tāpat tev parādīs vidējo pirkstu. :) Kā deputāts Lagzdiņš pa Saeimas logu. Policija atteicās, tiesa ignorēja


Visu, ko esmu uzrakstījis, varu pierādīt ar dokumentiem. Ne vārds nav samelots.

Tikai es šos skolu izgāju mazākais pirms 6 gadiem, tādēļ uz visu raugos objektīvi. Distancēti. Iesniegumiem ir tā specifika, ka tie jāraksta ar jau gatavu pilnīgi paredzamu un precīzu atbildi noteiktam mērķim. Parasti visi raksta savas aklās paštaisnības un ticības vadīti, tādēļ arī tukša, emocionāla sarakste starp iestādi un privātpersonu.Īstenībā ne iestēdes, ne privātpersonas un pat juristi nestrādā bez kļūdām un nezināšanas. Var pat teikt, ka siesniegumu rakstīšana ar mērķi uz konkrētu atbildi ir specializācija.

Koruptīvi tas notiek tā - amatpersonai saka, man vajag to un to, par tik un tik vienojas, amatpersona pati uzraksta iesniegumu tai atbildei, kas jāsaņem..Līdzīgi ar tiesu nolēmumiem..protams, ne vienmēr..un visur..

Atbildēt

omg

06.05.2015. 11:58

Nu jau pietiks.. izskatās vairs ne pēc farsa, bet trakas mājas.
Interesanti, kas aiz visiem šiem ļembastiem stāv?

Atbildēt

Paija

06.05.2015. 11:01

"Tāpat Lapsa pieprasījis nodrošināt klātbūtni viņa iesniegtā diktofona failu kopēšanā, lai nepieļautu Drošības policijas darbinieku prettiesiskas darbības arī ar šiem pierādījumiem."


Šī Lapsas prasība ir tālredzīga, jo, acīmredzot, Lapsa ar kaut ko tādu jau saskāries.


Ne velti advokāti, iepazīstoties ar lietām, pieprasa ,lai tās tiktu nummurētas un dokumenti pienācīgi iešūti, jo ir gadījumi, kad pretējās puses advokāts bieži lietiskos pierādījumus izplēš, vai kā citādi sagroza. Ttas ir fakts.

Atbildēt

.

06.05.2015. 10:45

Savas dzīvesvietas adresi gan vajadzētu aizsegt pilnībā, publiskojot dokumentus.

Atbildēt

Zorro

06.05.2015. 10:05

Stroncij, Tev ir taisniba un tas ko tu saki ir patiesham katram janem vera jo ta tas tik tiesham ir. Es domaju ka sadi ieteikumi Lapsam patiks jo vinam ir patiesham vajadzigs morals un pat fizisks atbalsts.
Patiesiba mums ka Latvijas Pilsoniem ir pienakums izteikties, apstridet,aizradit, noraidit un labot visu to, kas kas padara Valstiskas Strukturas apshaubamas ar kaut kadu konkretu ricibu.
Ka to dara Lapsa !!!!

Atbildēt

:)

06.05.2015. 10:02

»

Stroncijs

Paldies par kūkām! Varu visus pareizi uzrakstīt, bet tā ir jau juridiska palīdzība. Tā vairs nav izklaide, ar ko šeit nodarbojos, komentējot..diskutējot...


Nu redz, raksti cik gudri gribi, beigās tāpat tev parādīs vidējo pirkstu. :) Kā deputāts Lagzdiņš pa Saeimas logu. Policija atteicās, tiesa ignorēja.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

FotoTieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver dažādas formas – tā var būt gan verbāla, gan neverbāla, gan fiziska seksuālā uzvedība, tā var tikt īstenota, izmantojot dažādus saziņas kanālus, tostarp digitālo vidi,” minēts ministrijas izplatītajā skaidrojumā.
Lasīt visu...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Uzmācīgie IRši

Pagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”...

Foto

Tas ka, cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

Pazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara...

Foto

Vai esi gatavs pievienoties MeriDemokrātiem?

Ļoti skumji, nē - sāpīgi redzēt, kā pasaule jūk prātā. Burtiski! Romas pāvests sludina politisku vājprātu, psihopātu kliķe okupējusi Kremli Krievijā,...

Foto

Krūšturis, spiegi un ietekmes aģenti

Kārtīgam padomju produktam ir pazīstamas anekdotes par padomju spiegu Štirlicu, kuru, pastaigājoties pa bulvāri Unter Den Linden zem Berlīnes liepām, nodod pie krūts...

Foto

Sistēmiskā "pareizuma" vieta atbrīvojas

Pēdējo mēnešu mediju refleksijas uz notikumiem politikā veido dīvainu dežavū sajūtu. Lai kā negribētos būt klišejiski banālam, jāteic, ka vēsturei ir cikliskuma...

Foto

Partnerības regulējums stāsies spēkā, tad arī korupcija noteikti mazināsies

Šodien Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā uzklausījām Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) un Sabiedrības par atklātību...

Foto

Man izteiktās apsūdzības piesegšanā ir meli

Patiesi sāpīgi bija lasīt, ka Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) padome izsaka man neuzticību un prasa atkāpšanos. Īpaši sāpīgi –...

Foto

Tā nauda pati iekrita aploksnēs, un tā nebija mūsu nauda, un par aploksnēm mēs neko nezinām, un mūsu darbinieki bija priecīgi saņemt tik mazas algas, kā oficiāli deklarēts!

Reaģējot uz partijas Vienotība biroja bijušā darbinieka Normunda Orleāna pārmetumiem partijai, kas publicēti Latvijas medijos, Vienotība uzsver – partijā nekad nav maksātas aplokšņu algas, un tā stingri iestājas pret...

Foto

Aicinu Saeimas deputātu Smiltēnu pārcelties dzīvot uz Latgali

„Apvienotā saraksta” mēģinājums "uzkačāt" savu reitingu pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām izskatās vienkārši nožēlojami. Neiedziļinoties nedz manu vārdu būtībā,...

Foto

Krievijas apdraudējuma veidi Latvijai 2024. gadā

Pēdējā laikā saasinājusies diskusija par to, kādi militāri riski pastāv vai nepastāv Latvijai. Nacionālie bruņotie spēki (NBS) ir izplatījuši paziņojumu,...

Foto

„Sabiedriskā” medija paustais, ka akadēmijas vadība par kādiem pasniedzējiem ir saņēmusi sūdzības gadiem ilgi, neatbilst patiesībai

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) ar vislielāko nopietnību attiecas...

Foto

Vai Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās izraisīs būtiskas pārmaiņas sabiedrisko mediju politikā?

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) locekles Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās norādīja uz divām lietām. Pirmā –...

Foto

„Rail Baltica” projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās

Rail Baltica projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās. Vispirms izveidojam tematisko komisiju, kur gudri parunāt un pašausmināties....

Foto

Es atkāpjos principu dēļ

Šodien, 2024. gada 5. martā esmu iesniegusi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) paziņojumu par amata atstāšanu pēc pašas vēlēšanās. Saskaņā ar...

Foto

Nacionālā apvienība rosina attaisnoto izdevumu slieksni palielināt līdz 1000 eiro

Nacionālā apvienība (NA) rosina palielināt gada ienākumu deklarācijā iekļaujamo attaisnoto izdevumu limitu no esošajiem 600 eiro...

Foto

Mūsu modeļa krīze

20.gadsimtā pasaule pārdzīvoja vairākas modeļu krīzes – 1917.gada revolūcija bija konservatīvisma krīze (turklāt ne tikai Krievijā), Lielā depresija bija liberālisma krīze, Aukstā kara beigas...

Foto

Pret cilvēku apkrāpšanu – moralizēšana, bet pret politiķu atdarināšanu – kriminālsods

Uzmanību piesaistīja divi ziņu virsraksti. Abi saistīti ar krāpniecību. Taču ar to atšķirību, ka vienā...

Foto

Sakāve un “viens idiots” – ielas nepārdēvēs

Latvijas Universitātes padomes loceklis Mārcis Auziņš ar Mediju atbalsta fonda finansējumu Kas jauns[i] vietnē publicējis viedokli par krievu imperiālistu Andreja Saharova,...

Foto

Nedrīkst Ropažu pašvaldības finanšu problēmas risināt uz darbinieku rēķina

Jau kādu laiku cirkulē baumas, ka tiek organizēta Ropažu novada domes esošās varas nomaiņa. Šīs runas sākās...

Foto

Vai līdz rudenim gaidāms pamiers?

Drīzumā varēs noskaidrot, cik lielā mērā ir patiesas sazvērestību teorijas attiecībā uz Zeļenska un Baidena nerakstītajām sadarbībām. Šo teoriju ticamība izgaismosies tad,...

Foto

Kā saimnieks pavēlēs, tā runāsim! Galvenais - nedomāt!

Portālā Pietiek.com kādu laiku atpakaļ atļāvos publicēt pārdomas par ASV, Izraēlu. Biju pārsteigts, cik daudzi cilvēki lasa šo...