Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
real
11.03.2014. 21:16sodien 10 vakara par peticiju,,Latvijas pievienosanas Krievijai,,jau ir parakstijusies 3500 laudis.bet dombrovska sorositiem un vl analfabetiem ta ir loti nevelama informacija,jo runa preti vinu ikdienas proamerikaniskajai propogandai Latvija.
to pilsonis
11.03.2014. 21:11nedzen asv propogandu vismaz komentaros!to rada latvijas sorositu tv kanali,latvijas sorositu radio atskano un latvijas sorositu melu lapeles druka.
pareizi
11.03.2014. 21:08Latvijas satversmes 100 punkts ir jaievero,bet dombrovska-straujumas rezims to parkapj,delfu,apollo un sava pamatresursa tvnet.lv
onkols
10.03.2014. 22:05»
kukū
Dīvains šeit ir tikai onkols ar sačurātu bikšu priekšu
Kad nākamreiz notupsies,neosti,dari,kas jādara!Atradies te estēts ar smalko ožu....
Kirbis
10.03.2014. 08:37»
Pilsonis.
Ērce: ...DELFI portālu. Tur cenzē un bloķē uz nebēdu...
Tagad esi savējais, te visi lamā Obamu, Merkeli, Putinu, Dombrovski, Grantiņu, Zanderu un citus šakāļus.
Pilsonis.
10.03.2014. 07:22Ērce: ...DELFI portālu. Tur cenzē un bloķē uz nebēdu...
Vēlējos pievienot savu komentāru M.Zandera k-ga rakstam DELFOS. Velti mīlēts draudziņ, tikai izredzētajiem - reģistrētajiem un ar privātfoto.Tā teikt lai ZS datorģeniju bataljonam un NATO izcilniekiem vienkāršāk būtu mani "izskaitļot", noskaidrot manu reālo adresi.
Tātad:
Pilnībā atbalstu M.Zandera k-ga iniciatīvu! Krievijas šovbiznesa darbiniekiem, zinātniekiem, sportistiem u.tml., jāliek saprast, ka viņus starptautiskajā izolācijā ir novedis viņu pašu ievēlētais Putins & Co.
onkols
09.03.2014. 11:23»
Dabas bērns
Ir OK
Ir OK.
Piekrītu dabas bērnam.
Nu nevajag taisīt te miskasti.Jau tā tie komentāri dažreiz mēdz būt stipri dīvaini.....
N.Māstrihts
09.03.2014. 09:24»
?!?
Nu ak Dievs,traģēdija, lai dod to manu ip, es to, kosaku šeit varu pateikt DP un tiesā, televīzijā vēleiz, kur ir problēma? Es no saviem vārdiem nebaidos un neatsakos! Bet tu laikam jau esi aptaisījies
Kas tev par daļu, ko domāju es?
Pret katru, ja vēlas var ierosināt da jebko!
Ja jau esi tik drosmīgs, tad rīkojies, nevis pļurksti!
Pret mani, lai mani noklausītos un novērotu ir ierosināti 2 kriminālprocesi, kuros esmu cietušais. Man viņi vajadzīgi - tie kriminālprocesi? Nē, es tā arī paziņoju, ka nevēlos.
Tad kāda velna pēc tie ir?
?!?
08.03.2014. 14:34»
N.Māstrihts
Ir lietas, ko Pietiek rakstā noklusē...
Nu ak Dievs,traģēdija, lai dod to manu ip, es to, kosaku šeit varu pateikt DP un tiesā, televīzijā vēleiz, kur ir problēma? Es no saviem vārdiem nebaidos un neatsakos! Bet tu laikam jau esi aptaisījies?!
Lelle
07.03.2014. 23:43Var jau izgaismoties, bet ka tik vēlāk ar tanku neatbrauc pakaļ...
Vai par to kāds ir padomājis???
N.Māstrihts
07.03.2014. 23:36
Grafomāniju var attiecināt uz cilvēkiem, kuriem nav sevišķu
dotību un prasmju, bet kuri sev šādas prasmes piedēvē un
publicē garus, grūti lasāmus sacerējumus, rakstus. Tāpat
to var attiecināt uz cilvēkiem, kuri cenšas maksimāli gari
izteikties, lai iegūtu noteiktu teksta apjomu.
komentiis
07.03.2014. 16:26protams ka PLL un tamlīdzīgu opozīcijas partiju beidri ir pret dombrovski tur jau nav jāčeko IP adreses lai to saprastu.
kuru vispār interesē ko par viņu domā dombrovskis come on ...
agresivais
07.03.2014. 16:20godīdigi sakot man pie kājas ko dombrovska kliķe domā par maniem komentāriem ...
komentus viņi noslēdz lai ierobežotu nevēlamu informāciju ...
tas ka anonnīmie komentāri nav anonīmi to tak visi zin ...
vnk ar reģistrētiem komentāriem var vieglāk kontrolēt viedokli tas viņus intersē ...
dombrovska melnais saraksts jāsmejās par to ... es piekšāšu tādus dombrovsku :)
agresīvais
07.03.2014. 16:16»
123
Pamatā viss pateikts, gribu papildināt par metadatiem un paskaidrot, kā tas apmēram notiek. IP adrese nav būtiskais izsekošanā. Katrai iekārtai ir savs numurs, tas ir fiksēts. Tas nav IP numurs, tev var būt dinamiskais IP, iekārtas nr. nemainās. Savas iekārtas nr. var noskaidrot settingos vai mob. iekārtām...
godīdigi sakot man pie kājas ko dombrovska kliķe domā par maniem komentāriem ...
komentus viņi noslēdz lai ierobežotu nevēlamu informāciju ...
tas ka anonnīmie komentāri nav anonīmi to tak visi zin ...
vnk ar reģistrētiem komentāriem var vieglāk kontrolēt viedokli tas viņus intersē ...
dombrovska melnais saraksts jāsmejās par to ... es piekšāu tādus dombrovsku :)
N.Māstrihts
07.03.2014. 13:16»
123
Pamatā viss pateikts, gribu papildināt par metadatiem un paskaidrot, kā tas apmēram notiek. IP adrese nav būtiskais izsekošanā. Katrai iekārtai ir savs numurs, tas ir fiksēts. Tas nav IP numurs, tev var būt dinamiskais IP, iekārtas nr. nemainās. Savas iekārtas nr. var noskaidrot settingos vai mob. iekārtām...
Redzi, es to visu zinu, paldies par atbalstu.
Tas parastam lasītājam būtu sarežģiti, tad iedomājies, kāds izskatītos tas komentārs, ja es iebrauktu par dziļu - daudzi nespētu noturēt uzmanību, lai izlasītu līdz galam.
Kā pats saproti, arī tu neesi pateicis visu..,piem. par skenēšanu - ka no jebkuras valsts ir pāris stundu laikā noskaidrojams gan IP adrese un cits tehniskā rīka identifikācijas numurs, gan persona, kas to lieto, bet vai kādam tas viss par velti no mums jāuzzin? Kā arī, kā izvairīties no šīm lamatām.. Diez vai!
Viss, ko papildināji, ir pareizi un pilnībā piekrītu.
123
07.03.2014. 12:20»
N.Māstrihts
Ir lietas, ko Pietiek rakstā noklusē...
Pamatā viss pateikts, gribu papildināt par metadatiem un paskaidrot, kā tas apmēram notiek. IP adrese nav būtiskais izsekošanā. Katrai iekārtai ir savs numurs, tas ir fiksēts. Tas nav IP numurs, tev var būt dinamiskais IP, iekārtas nr. nemainās. Savas iekārtas nr. var noskaidrot settingos vai mob. iekārtām uzspiežot *#06# vai zem baterijas atrodas 15 zīmju IMEI nr. Iegooglējiet, palasiet, kam šis numurs vajadzīgs.
Metadatus vispār vāc pēc cita principa, tā, piem., ar savu iekārtu ieej savā e-pastā, maksā rēķinus internetā, neko nekomentē, esi paraugcilvēks, bet, piem., ar citu iekārtu (no rokām pirkts tel., priekšapmaksas karte) komentē, izsaki pieņēmumus, viedokļus utt. utjp., bet pietiek uzrādīties metadatiem, ka kādi agresīvie komentāri kādreiz bijuši saistīti ar tavu e-pastu, piem., nosūtīta vēstule no cita e-pasta, kas tiek asociēts ar agresīvo komentētāju, līdz ar to esi "izgaismots". Tālākais ir tehnikas un juridiskās ekvilibristikas jautājums.
Pietiek.com nav ne naivi, ne nezinoši, bet (lai cik tas nepatīkami nebūtu atzīt) ķer uz muļķa tehnoloģiski neizglītotus vai tādus, kurus uzskata par tehnoloģiski tupiem. Anonimitātes nav principā. Vai nu identitāti noskaidro ar IP, IMEI, metadatiem vai citām metodēm, atšķirība ir tikai tajā, vai ieguldītais resurss meklēšanā atmaksājas, parasti jau ne. Metadati ir jāanalizē, tam vajadzīgas programmas, analītiķi. Tas ir izdevīgi ekonomisku, finanšu un politisku interešu aizsardzībai un virzīšanai.
Noslēpties, protams, var. Var arī ķircināties, padarot dzīvi sekotājiem grūtāku. Vairums no mums nopērk smartfonu un neprot atslēgt gps, turpat facebookā parādās, kur, cikos fotogrāfējušies. Pat no elementāras drošības aspekta, tas ir diezgan absurdi, jo zaglis un laupītājs var sekot katram tavam, tava bērna solim. Rīdzenieku karte? Izsekošanas rīks dienas garumā.
Ja esat aktīvs "nenopirkts" komentētājs, viedoklis nesakrīt ar kliķes viedokli, varat būt pārliecināts, ka kādā melnā sarakstā tomēr esat, ja ne valsts orgānu, tad, iespējams, mafiozu grupējumu, kuru tehniskās iespējas bieži daudzkārt pārsniedz kaut kādas policijas iespējas. Ja valsts vēl ir saistīta ar kaut kādiem ierobežojumiem, tad mafija principiāli neievēros nekādas jūsu tiesības, atcerieties kaut vai egles plikos pupus, parādnieka zoo-google izdrukas u.tml. Gadījumā, ja izrādīsieties kādam grupējumam bīstams, nesapratīsiet, kā tas nākas, ka bizness sabruka, sieva pameta, kolēģi novērsās, suņi sakoda, pret jums k.lietu par cieņas goda aizskārumu ierosināja..
Nepieminēju satelītus, bet, kas maklē, tas atrod. Meklējiet informāciju un beidziet tēlot antiņus.
Un standziņnieka tipa apmaksātiem PLL komentētājiem "ai, cik jauki, varēs anonīmi komentēt", gribu pateikt: "ejiet dirst, bydlas! ja te tiek komentēts, tad tiek paredzētas arī sekas, t.sk., represijas. sapratāt, vai uz pirkstiem izskaidrot?"
Ēdelweiss
07.03.2014. 10:53Tad jau iznāk, ka "PIETIEK COM" neatbalsta un nav lojals šī LR PILSOŅU ieveista un atbalstīta totalitaras valstiskās noziedzības un genocīda 4.maija režīmu !!! Bet, tas taču nav patriotiski, neatbilst tam patiesi latviskajam īpašībam... Tas nozīme, ka tiek ignorētas pasu latviesu pasludinātas tiesības un to leģimitāte noziegumu nesodītai veikšanai !!!
Pikets
07.03.2014. 10:32Aizliegt TV kanalus vai cenzet netu nav pareizi. Pret meliem ir citas metodes. Lūk viena no tām-
Sodien pulksten 17 pie KF vestniecības tiek plānots pikets pret Krievijas melīgo propogandu.
N.Māstrihts
07.03.2014. 10:23Ir lietas, ko Pietiek rakstā noklusē.
ES valstu likumdošanai jānodrošina Internet pieejamība, konfidencialitāte un integritāte.
Pieejamība – brīva pieeja internetam, ko jau nodrošina pat kafejnīcās..
Konfidencialitāte - ka netiks atklātas personas lietotājparole.
Inegritāte, ka Internet pieejams visā pasaules tīklā, nevis tikai Latvijā piem. Latvijas robežās.
Bez tam pastāv kritiskā ADAS (automātisko datu apstrādes sistēma) – valsts datu.
ES likumdošana paredz un pieprasa ES valstīm līdz zināmam termiņam novērst anonīmu Iternet lietošanu.
Tehnoloģiski un no tiesību aizsardzības viedokļa, nodrošinot Internet pieejamību, nosacīto konfidencialitāti un integritāti, ES un pasaules valstis cenšas pārvarēt problēmu, nosakot Internet lietotāja identitāti.
Noteikt konkrēto lietotāja indentitāti NAV problēmu. Starptautiskās konvencijas un tiesību akti uzliek par pienākumu valstīm sadarboties Internet lietotāja identitātes noteikšanai. Ja Pietiek apgalvo, ka slēps lietotāja IP un neizpaudīs, tad tie ir meli. Jo zināmos apstākļos Somijai ir jāsniedz servera turētāja dati, servera turētājam jāsniedz IP adrese, ja to pieprasa cita valsts.
Ņemot vērā lielo birokrātiju, valstu iespējamo nevēlēšanos sadarboties, lai atklātu IP adreses, lai noskaidrotu anonīmā Internet lietotāja IP adresi maznozīmīgu pārkāpumu dēļ, lai sauktu pie administratīvās adbildības, valstis nonākušas pie atzinuma, ka ir nelietderīgi tērēt valsts resursus, tādēļ sadarbība notiek kriminālpārkāpumu līmenī. Tomēr valstij, kas pieprasa IP adresi, nav jāpamato, kādēļ tā pieprasa IP adresi, IP adrese tiek identificēta bez problēmām.
Lai valstis izvairītos nelietderīgi tērēt savus resursus anonīmā Internet lietotāja noskaidrošanai, ES regulas pieprasa ar likumdošanu izslēgt iespēju lietot Internet anonīmi. Pietiek.com vai LRTT u.c. , iespējams, tiek nākotnē saglabātas kā patvēruma salas, kur atrast anonīmos Internet lietotājus, kurus nav iespējams „piejaucēt”.. kam būtu tā kā kaut kas slēpjams, ..kas jau ir noziegums..
Lai identificētu Internet lietotāju personas un to IP adreses, tiek atstāti caurumi programās, kuras šodien lieto visi Inernet lietotāji, caur kuriem ar „tārpu” palīdzību var iekļūt jebkurā datorā, to kontrolēt, no tā nosūtīt e-pastus, komentārus u.c. pēc speciāli uzstādītas programmas.
Vienīgā drošā Internet lietošana ir to nelietot, datoru lietojot savu datu slēpšanai – konfidencialitātei, vispār nepieslēdzot Internet.
Kas attiecas uz viedokļa, patiesības u.c. „izdomājumu” paušanu, tad ES pieprasa novērst anonīmu Internet lietošanu, lai kontrolētu sabiedriskos un politiskos procesus ES ietvaros, identificējot citādāk domājošos, kas varētu ar savu ideoloģiju traucēt un ietekmēt ES, Briseles, ASV, Vācijas, SVF politiku un intereses ES robežās, iespaidojot vai šantažējot ar naida kurināšanu pretēju viedokļu paušanu Internet vidē masu nekārtību radīšanai Brieselei pakļautās nacionālo valstu teritorijās, piem. kā Latvija.
Lai panāktu pilnīgāku kontroli, tiek piešķirti valsts līdzekļi dažādu portālu veidošanai – Facebook, draugiem.lv. u.c., kurās personas sevi identificē pašas ar fotogrāfijām u.c. informāciju, atvieglojot izmeklēšanas iestāžu darbību līdz minimumam, lai identificētu personu ar IP adreses starpniecību.
N.Māstrihts
07.03.2014. 10:21Ir lietas, ko Pietiek rakstā noklusē.
ES valstu likumdošanai jānodrošina Internet pieejamība, konfidencialitāte un integritāte.
Pieejamība – brīva pieeja internetam, ko jau nodrošina pat kafejnīcās..
Konfidencialitāte - ka netiks atklātas personas lietotājparole.
Inegritāte, ka Internet pieejams visā pasaules tīklā, nevis tikai Latvijā piem. Latvijas robežās.
Bez tam pastāv kritiskā ADAS (automātisko datu apstrādes sistēma) – valsts datu.
ES likumdošana paredz un pieprasa ES valstīm līdz zināmam termiņam novērst anonīmu Iternet lietošanu.
Tehnoloģiski un no tiesību aizsardzības viedokļa, nodrošinot Internet pieejamību, nosacīto konfidencialitāti un integritāti, ES un pasaules valstis cenšas pārvarēt problēmu, nosakot Internet lietotāja identitāti.
Noteikt konkrēto lietotāja indentitāti NAV problēmu. Starptautiskās konvencijas un tiesību akti uzliek par pienākumu valstīm sadarboties Internet lietotāja identitātes noteikšanai. Ja Pietiek apgalvo, ka slēps lietotāja IP un neizpaudīs, tad tie ir meli. Jo zināmos apstākļos Somijai ir jāsniedz servera turētāja dati, servera turētājam jāsniedz IP adrese, ja to pieprasa cita valsts.
Ņemot vērā lielo birokrātiju, valstu iespējamo nevēlēšanos sadarboties, lai atklātu IP adreses, lai noskaidrotu anonīmā Internet lietotāja IP adresi maznozīmīgu pārkāpumu dēļ, lai sauktu pie administratīvās adbildības, valstis nonākušas pie atzinuma, ka ir nelietderīgi tērēt valsts resursus, tādēļ sadarbība notiek kriminālpārkāpumu līmenī. Tomēr valstij, kas pieprasa IP adresi, nav jāpamato, kādēļ tā pieprasa IP adresi, IP adrese tiek identificēta bez problēmām.
Lai valstis izvairītos nelietderīgi tērēt savus resursus anonīmā Internet lietotāja noskaidrošanai, ES regulas pieprasa ar likumdošanu izslēgt iespēju lietot Internet anonīmi. Pietiek.com vai LRTT u.c. , iespējams, tiek nākotnē saglabātas kā patvēruma salas, kur atrast anonīmos Internet lietotājus, kurus nav iespējams „piejaucēt”.. kam būtu tā kā kaut kas slēpjams, ..kas jau ir noziegums..
Lai identificētu Internet lietotāju personas un to IP adreses, tiek atstāti caurumi programās, kuras šodien lieto visi Inernet lietotāji, caur kuriem ar „tārpu” palīdzību var iekļūt jebkurā datorā, to kontrolēt, no tā nosūtīt e-pastus, komentārus u.c. pēc speciāli uzstādītas programmas.
Vienīgā drošā Internet lietošana ir to nelietot, datoru lietojot savu datu slēpšanai – konfidencialitātei, vispār nepieslēdzot Internet.
Kas attiecas uz viedokļa, patiesības u.c. „izdomājumu” paušanu, tad ES pieprasa novērst anonīmu Internet lietošanu, lai kontrolētu sabiedriskos un politiskos procesus ES ietvaros, identificējot citādāk domājošos, kas varētu ar savu ideoloģiju traucēt un ietekmēt ES, Briseles, ASV, Vācijas, SVF politiku un intereses ES robežās, iespaidojot vai šantažējot ar naida kurināšanu pretēju viedokļu paušanu Internet vidē masu nekārtību radīšanai Brieselei pakļautās nacionālo valstu teritorijās, piem. kā Latvija.
Lai panāktu pilnīgāku kontroli, tiek piešķirti valsts līdzekļi dažādu portālu veidošanai – Facebook, draugiem.lv. u.c., kurās personas sevi identificē pašas ar fotogrāfijām u.c. informāciju, atvieglojot izmeklēšanas iestāžu darbību līdz minimumam, lai identificētu personu ar IP adreses starpniecību.
Ex-seržants
07.03.2014. 09:48Piektdien 07.03. plkst.17:00 biedrība «Latvijas ukraiņu kongress» organizēs piketu iepretim Krievijas vēstniecībai, lai protestētu pret Krievu mediju melīgās propagandas kampaņu.
Sīkāk šeit-
http://www.apollo.lv/zinas/riga-notiks-pikets-pret-krievijas-mediju-meligas-propagandas-kampanu/640627
tādas tās lietas
07.03.2014. 09:42Cenzūra un kontrole ir gandrīz visur.Manu numuru Tomsona 'Brīvajā' mikrofonā ignorē, kopš pāris reizes uzdevu valdošajiem neērtus jautājumus eiro ieviešanas lietā.Nepateicu nevienu rupjību.Varai patiesībā bail no brīvas, neatkarīgas domas.
tuk tuk
07.03.2014. 09:37»
Arilds
Man gan nav saprotams, kāpēc jākomentē anonīmi, ar kaut kādu segvārdu? Es rakstu tikai to, ko domāju un nekautrējos pateikt publiski jebkur un jebkam. Es, Arilds Bethers, atkal publiski paziņoju, ka, piemēram, milzīgs skaits prokuroru un izmeklētāju pieņem neprofesionālus, stulbus, noziedzīgus lēmumus...
Bet, ja kāds valsts ierēdnis, kura personīgais viedoklis nesakrīt ar oficiālo ieliks komentāru ar savu vārdu, par to var iedzīvoties nepatikšanās.Tāda ir realitāte.
KEPKE
07.03.2014. 09:17Cenzūra ar ideju radīt ilūziju, ka nav cenzūras. Mani arī nobloķēja tvnet portālā, jo mans viedoklis nesakrīt ar viņu viedokli.
Tāpat kā būt par sabiedrības vergu un dzīvot ilūzijā, ka maksā vergam pienācīgu algu, kā rezultātā cilvēks nav vergs, jo ir brīvs, bet tajā pašā laikā nav iespējas pārvākties un mainīt darbu, jo esošais sociālais stāvoklis to nepieļauj.
Civiltiesības pazūd brīdī, kad man valsts interesēs jāsniedz kaut kas, kas paredzēts citām valstīm vai to grupējumiem - piemēram pirkstu nospiedumi pasēs, grūti man saprast kāpēc cilvēkam kurš neizbauc no Latvijas tas būtu vajadzīgs? Jo tiklab pasē var iestrādāt pilnībā visas vīzas, lai nav vēlāk problēmas ar ceļošanu.. arī ārpus Eiropas nevis to kolonizētajām valstīm.
Triks
07.03.2014. 07:42Piemēram es nevaru komentēt delfos, jo esmu nobloķēts. Tātad kaut ko prātīgu, kā izrādās, esmu pateicis...
bingo
07.03.2014. 06:00SC deputāti vienbalsīgi atbalsta krievu fašistus, vai Lapsa arī? Varbūt Pietiek liekas, ka krievi okupējuši krimu kura atrodas Marsa neredzamajā pusē?
Man arī nav saprotams, kāpēc jākomentē anonīmi, ar kaut kādu segvārdu?
07.03.2014. 03:06»
Arilds
Man gan nav saprotams, kāpēc jākomentē anonīmi, ar kaut kādu segvārdu? Es rakstu tikai to, ko domāju un nekautrējos pateikt publiski jebkur un jebkam. Es, Arilds Bethers, atkal publiski paziņoju, ka, piemēram, milzīgs skaits prokuroru un izmeklētāju pieņem neprofesionālus, stulbus, noziedzīgus lēmumus...
8.Saeimas vēlēšanas
publicētās ziņas par deputāta kandidātu atbilst stāvoklim kandidātu saraksta iesniegšanas dienā. (2002.gada 17.jūlijs - 6.augusts.)
"Jaunais laiks"
Arilds Bethers
Dzimšanas gads - 1940, latvietis, precējies
Pašnovērtējums par latviešu valodas prasmi - dzimtā
Dzīves vieta - Rīgas rajons
Darba vieta un amats - Rīgas Virsmežniecības Saulkrastu mežniecība, mežsargs
Pabeigtas šādas mācību iestādes
Rīgas Politehniskais institūts, 1963, rūpniecības un civilās celtniecības specialitāte
Rīgas Anrī Barbisa 11.vidusskola, 1958
Rīgas pilsētas Kirova rajona 7-gadīgā bērnu mūzikas skola, 1956, vijoļspēle
Rīgas 47.septiņgadīgā skola, 1954
Īpašumi un kapitāla daļas
- Nekustamie īpašumi: zeme, dzīvojamā māja, palīgceltnes Rīgas rajonā, Sējas pagastā, "Zaķos". Transporta līdzekļi: mikroautobuss UAZ 452 B, izlaides gads 1982, reģistrācijas gads 1997; vieglā automašīna LUAZ 969 M, izlaides gads 1985, reģistrācijas gads 1985; vieglā automašīna LUAZ 969 M, izlaides gads 1987, reģistrācijas gads 1987; vieglā automašīna IŽ 2125, izlaides gads 1981, reģistrācijas gads 1996; vieglā automašīna VW Passat, izlaides gads 1986, reģistrācijas gads 1999.
Zemes noma Grobiņas pagasta "Mazturaidos".
Parādsaistības LVL 2088,80.
Pieder 2 pajas dārzkopības kooperatīva "Saulkrastu dārzs", LVL 13,00 kopvērtībā. 1,25 privatizācijas sertifikāti.
Deputātu kandidāts(-e) ir norādījis(-usi), ka nav sadarbojies(-usies) ar PSRS, Latvijas PSR vai ārvalstu valsts drošības dienestiem, izlūkdienestiem vai pretizlūkošanas dienestiem kā šo dienestu ārštata darbinieks, aģents, rezidents vai konspiratīvā dzīvokļa turētājs
------------------------------------------------------
No 03.06.2004. par "Privatizācijas Aģentūras" valdes locekli kļuvis partijas “Jaunais laiks” pārstāvis Arilds Bethers.
-------------------------------------------------------
No 23.03.2005. par "Latvijas valsts mežu" padomes locekli kļuvis partijas "Jaunais laiks" pārstāvis Arilds Bethers.
----------------------------------------------------
2009. gada dati. Partijas "Jaunais Laiks" valde: Solvita Āboltiņa (priekšsēdētāja), Einars Repše, Valdis Dombrovskis, Dzintars Zaķis, Ainārs Šteins, Olafs Pulks, Uģis Resnis, Linda Mūrniece, Ainars Latkovskis, Arilds Bethers, Baiba Brigmane, Krišjānis Kariņš un Iveta Blaua.
-----------------------------------------------------
Katrai tautai jāzina savi "varoņi".
Arilds
07.03.2014. 01:14Man gan nav saprotams, kāpēc jākomentē anonīmi, ar kaut kādu segvārdu? Es rakstu tikai to, ko domāju un nekautrējos pateikt publiski jebkur un jebkam. Es, Arilds Bethers, atkal publiski paziņoju, ka, piemēram, milzīgs skaits prokuroru un izmeklētāju pieņem neprofesionālus, stulbus, noziedzīgus lēmumus, faktiski atbalstot valsts izzadzējus. Neredzu nevienu iemeslu, kāpēc man tas būtu jādara anonīmi. Kāds anonīmais var man paskaidrot, kāpēc viņš kautrētos kaut ko tādu apgalvot bez segvārda, ja viņam būtu tam lērums pierādījumu? Savukārt, kāpēc viņam kaut kas tāds būtu jāuzraksta anonīmi, ja viņa rīcībā nebūtu neviena pierādījuma? Un jācer, ka neviens viņu neizdos par neslavas celšanu un apmelošanu.
pietiek.com nesargā komentētāju IP adreses
06.03.2014. 23:52"Brīnos, kāpēc DP ķemerējas ar Lapsu. Daudz vienkāršāk būtu uzrakstīt nacionālās drošības vēstuli SIA Gemius un iegūt datus par lietotāju, kurš tajā brīdī apmeklēja portālu.
Maza jēga glabāt serverus islandē, ja informācija par visiem apmeklētājiem tiek nodota gemius, tunt un citiem LV esošiem skaitītājiem."
džoredžs
06.03.2014. 23:41nedomāju ka nekaunīgā cenzēšana viņiem palīdzēs izvairīties no vienotības pelnītās izgāžšanāsun sagrāves.
adresis
06.03.2014. 23:33»
Pilsonis
Kamēr pastāv IP adreses, un komentētājs īpaši nejauc pēdas, tikmēr nekas nav noslēpjams. Viss kā uz delnas
nu lai takš viņi skatās ja grib lai redz ka tautai viņi riebjas un vi'\nus ienīst ...
bailis
06.03.2014. 23:19vienotība tad ir acīmredzot pārbijos galīgi ka liek pakļautajiem portāliem tā darīt ...
Pilsonis
06.03.2014. 21:32Kamēr pastāv IP adreses, un komentētājs īpaši nejauc pēdas, tikmēr nekas nav noslēpjams. Viss kā uz delnas ;)
ugu
06.03.2014. 20:17»
ļaunais komentētājs
Tas labi. Par to paldies
Mhm, tieši tā, pēc citiem kritērijiem. Neizseko tieši PC. Izseko meta saites. Un vajadzības gadījumā uzzina visu.
paija
06.03.2014. 18:40Par pilnīgi neierobezotu viedokļa pausanu pietiek. nav taisnība. AT tiesu prakses apkopojuma par to izteikusies, balstoties uz ECT spriedumiem -
Viedoklis un tā pamatojums. Kā jau tika minēts, viedokļa atbilstību patiesībai pārbaudīt nav iespējams. Taču, arī lai sniegtu asu un negatīvu personas vērtējumu, ir jāpastāv zināmam pamatam.
Piemēram, jau minētā lietā De Haes un Gijsels pret Beļģiju ECT norādījusi, ka “viedoklis var būt nesamērīgi aizskarošs, jo īpaši tad, ja tam trūkst jebkādas faktiskās bāzes.”
Tiesai ir jāvērtē, vai paustajam viedoklim bija pietiekama faktiskā bāze. Respektīvi, vai pastāvēja kaut kādi notikumi vai arī paša cietušā darbības, kuras ir veicinājušas šāda viedokļa veidošanos par viņu. Tas, kas ir uzskatāms par “pietiekamu faktisko bāzi”, ir atkarīgs no katras konkrētās lietas apstākļiem.
Attiecībā uz viedokļiem vai kritiku, kas ir izteikta asā un spēcīgā formā, ECT ir uzsvērusi, ka vārda brīvība aizsargā ne tikai informācijas saturu, bet arī formu, kādā tā pausta. Taču viedoklis principā nedrīkst būt izteikts rupjā veidā.
Tā ka piederu pie tiem ,ko pietiek. ir pāris reizes nobanojis un tādu esot ap 10 , tad acīmredzot pastav arī pietiek nepatīkami viedokļi,ar kuriem jācinās. Jo neesmu lietojusi necenzetus vardus un kurinajusi naidu un neesmu pamanījusi,ka tadiem liegtu rakstīsanas iespējas.
ļaunais komentētājs
06.03.2014. 18:02Tas labi. Par to paldies.
Arī apollo.lv atļauj anonimos komentārus.
Diemžēl delfi.lv ir zudis.
Bet tas jau pa lielam neko nemaina,tikai formāli ļauj justies brīvam, jo PC jau izseko pēc citiem kritērijiem. Lielā acs, lai vai kāda tā nebūtu, mūs vēro. To nevajag aizmirst !
zerks
06.03.2014. 17:52ceru ka tie delfi bankrotēs un neviens vairs tos nelasīs un nekomentēs vispār ...
reklāmdevēji un citi tad varēs parvākties un normāliem portāliem nevis lasīt tos viņu murgus.
varbūt valdība kompensēs zaudējusmus lai paliek tur ar savu ar kombuļu inesi ...
zerks
06.03.2014. 17:50ceru ka tie delfi bankrotēs un neviens vairs tos nelasīs un nekomentēs vispār ...
reklāmdevēji un citi tad varēs parvākties un normāliem portāliem nevis lasīt tos viņu murgus.
varbūt valdība kompensēs zaudējusmus lai paliek tur ar savu ar kombuļu inesi ...
zerks
06.03.2014. 17:50ceru ka tie delfi bankrotēs un neviens vairs tos nelasīs un nekomentēs vispār ...
reklāmdevēji un citi tad varēs parvākties un normāliem portāliem nevis lasīt tos viņu murgus.
varbūt valdība kompensēs zaudējusmus lai paliek tur ar savu ar kombuļu inesi ...
......
06.03.2014. 17:40valdošais režījums kļuvis pavisam vājš ja baidās no anonīmiem komentāriem ...
ne tikai viņi grib itkā nanonimus komentus bet arī vēl paronoiski dzēš jebkuru komentu kas viņiem nepatīk ...
tas tiek darīts turklāt pat sadaļā izklaide ...
drausmīgāka cenzūra kā cara laikā ... pirms revolūcijas ...
......
06.03.2014. 17:40valdošais režījums kļuvis pavisam vājš ja baidās no anonīmiem komentāriem ...
ne tikai viņi grib itkā nanonimus komentus bet arī vēl paronoiski dzēš jebkuru komentu kas viņiem nepatīk ...
tas tiek darīts turklāt pat sadaļā izklaide ...
drausmīgāka cenzūra kā cara laikā ... pirms revolūcijas ...
Es
06.03.2014. 16:29Malaci, un ceru jenotus ka kopigi,jus rakstot, es balsojot pret noraksim jenotus