Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Ja vēlaties mūs atbalstīt Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Juan Diego

08.03.2016. 16:22

Anda telah benar-benar menunda transaksi ini dan saya benar-benar senang tentang itu baik-baik saja. kami telah disimpan uang Anda di bank lama hanya menunggu Anda melakukan pembayaran biaya pendaftaran dan menyelesaikan transfer tetapi jelas Anda tidak serius dan tampaknya Anda bermain dengan kami. untuk informasi anda bank telah memberi kita ultimatum untuk mengembalikan uang kami kembali kepada kami jika kita tidak siap untuk menyelesaikan transfer. jadi jika Anda benar-benar serius tentang mendapatkan pinjaman dari kami kembali ke kami sekarang dengan respon positif atau hanya menunjukkan dan kami hanya akan membatalkan pinjaman Anda kemudian menarik uang kami dari bank. kami menunggu respons mendesak Anda sekarang.
Salam,

Atbildēt

Zigurds Strīķis

16.11.2015. 16:58

Paldies visiem par atbalstu!

Zemkopības ministrijas atbilde uz šo rakstu : http://www.pietiek.com/raksti/vai_jauna_kartiba_iznicinas_latvijas_viensetas_ka_gimenes_dzivesvietu_-_ko_saka_zemkopibas_ministrija

Šeit ir mans raksts, kuru uzrakstīju atbildot uz Zemkopības ministrijas atbildi:
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/zigurds-strikis-vai-latvija-specializesies-nabadziba.d?id=46699029

Atbildēt

Saule

15.10.2015. 13:53

»

Žulis

Te viens vai vairāki aunapakausīši komentos uzstājas ka "....lauksaimniecība 10 hektāros ir nekas cits kā dārgs hobijs" un viņi neuzskata par vajadzību šādu "hobiju" sponsorēt...


Jā, piekrītu, tai pat laikā ir augu kultūras, kuras tiešām atmaksājas tikai sākot no audzēšanas apjoma, kas lielāks par 10 ha platībām, vai arī jābūt ļoti labi organizētam tehnikas parkam un kaimiņu kooperācijai tāda veida monokultūras apstrādei. Nišas zemkopība ar "modes" kultūrām ir riskanta, tāpēc apzīmējums "dārgs hobijs" ne vienmēr ir neatbilstošs. Holandes mērogiem un viņu subsīdiju politikai cilvēks ar 10 ha Holandes zemes ir bagātnieks, jo tur tās lauksaimniecībai izmantojamās zemes ir tik, cik ir, attiecīgi viņi apstrādā milzu platības Polijā, kur plašāks resurss.

Atbildēt

Saule

15.10.2015. 13:47

»

Linda

Esam 3 jauki kaimini viens otram 50m attālumā no Rīgas un katram ir apm. līdz 20h zemes, un netaisamies pārdot viltus zemniekiem kuri pēc tam uzcels sūda ciematus tā ka burzma būs pie mājām. Man patīk iziet ārā un redzēt dzīvniekus. kaut gan strādājam visi Rīgā, mežus esam sakopuši no Dabas Fonda pēta...


Tādi kā Jūs un kaimiņi arī varēs izaudzināt bērnus, kam būs svarīgi saglabāt LV dabas daudzveidīgo bagātību nākošām paaudzēm. Diemžēl tāda attieksme ir mazākumā, to neatbalsta arī ātrās peļņas politiskie uzstādījumi.

Atbildēt

jezups

11.10.2015. 20:57

Es reiz gribēju pieteikties tam "Jauno Zemnieku" projektam, Tad lūk lai saņemtu tos 40 tūkstošus, tolaik latos, tika ielobēta no lielajiem zemniekiem, ka atbalsta tiks sniegts prioritāri būvniecībai, bet tā ka man ir neliels zemes gabals apm 8 ha un man jāuzsāk gandrīz no nulles, tad man svarīgāka ir tehnikas iegāde, un kautkādas nelielas ēkas jau man ir. Lielsaimnieka dēlam protams ir svarīgāka būvniecība, jo par šo naudu var uzcelt kārtīgu māju, kuru var papīros nosaukt par klēti, bet zemi apstrādās ar papus tehniku.
Nākošais vēl viņi ielobēja, ka katru gadu jāuzrāda mistiska attīstība katru gadu un ja nav, tad jāatmaksā. Kā es varu paredzēt kāda būs raža, slimības, laikapstākļi, cenas utt. visu pārējo kas ietekmē potenciālo ražu. Lielsaimnieka dēls to var, jo to attīstību var uzrādīt fiktīvi, katru gadu tos procentus pārnesot no lielās saimniecības uz mazo.
Pats jautrākais bija, kad uznāca lielā krīze un arī lielajiem papučiem bija pagrūti tos ciparus sabīdīt un tad LAD vienkārši tos noteikumus par to ikgadējo attīstību vienkārši atcēla, bet tā kā man nepiemīt Gaišredzības talants, tad visam šim pasākumam biju atmetis ar roku un tā arī nepieteicos ne šim projektam, ne kādam citam ar 40 procentu utt. līdzfinansējumu un paliku tikai pie pļavu appļaušanas kas man bija pa nullēm līdz šim gadam.

Atbildēt

tā gan

09.10.2015. 07:50

Lielražotāji ar saviem minerālmēsliem, herbicīdiem un fungicīdiem piesārņos zemi un ūdeņus.

Atbildēt

Auns

08.10.2015. 13:16

Lielā runāšana par it kā neizmantotajām platībām un ‘’ražojošo’’ atbalstu ir demagoģija - viens no iemesliem, kādēļ Eiropa savulaik pārgāja, no maksājumiem par saražotās produkcijas vienībām, uz platībām proporcionāliem maksājumiem, ir - izvairīties no liela apjoma nekvalitatīvas produkcijas radīšanas, augsnes un resursu noplicināšanas..

Atbildēt

Artūrs Malta, LZS un LLK priekšsēdētājs

08.10.2015. 09:43

Strīķis kopā ar deputātu Leopoldu Ozoliņu, gatavoja un pildija Politbiroja lēmumu par to, lai iepriekšajais zemes īpašnieks neatgūtu savus īpašumus.

Kā rezultatā 273 642 emnieki neatguva savus īpašumus.

Atbildēt

07.10.2015. 13:34

Latvijas viensētas kā ģimenes dzīvesvietas tiek iznīcinātas reizē ar latviešu kultūru kā tādu.

Atbildēt

Paija

07.10.2015. 11:29

Citāts: "Bez savas tehnikas ir gandrīz neiespējami saskaņot mežstrādnieku darbu, izvedējtraktora darbu, zemes sasaluma laiku, kailsalu, pavasara šķīdoni, kad slēdz pagasta ceļus un laiku, kad kokmateriāliem labākās cenas. Atbalstu tehnikas iegādei var saņemt saimniecības, kuras var pierādīt, ka ir ražojušas iepriekšējā gadā. Veidojas apburtais loks - nevar ražot, jo nav tehnikas, bet tehniku nevar iegādāties, jo nav ražots iepriekšējā gadā. Zemkopības ministriju neinteresē, ka saimniecībā mežu ir vairāk nekā lauksaimniecības zemes un meža kopšanas darbi paveikti likumdošanā noteiktajos termiņos."


Pieredze liecina, ka vienam vai diviem cilvekiem bez kuplas ģimenes, bez radu saimes laukos izdzīvot nav iespējams. Īpaši bargā ziemā, kad majas ir ieputinātas sniegā un ne fiziski, ne finansiāli nav līdzekļu ceļu attīrīšanai.
Ka senos laikos viensetās var dzīvot un attīstīties, tikai esot kuplām ģimenēm, bet vieniniekiem diemzel jākalpo svešiem kungiem, jo lauku darbi vienam-diviem cilvēkiem, kuri nav materiāli nodrošināti , ir neizpildāmi un smagi gan garīgi, gan fiziski.
Daudzas skaistas mājas šo apsvērumu dēļ tiek pārdotas, jo bērni izauguši un vairums jauniešu NEGRIB vergot savai lauku sētai, kur darbi nav padarāmi ... Fakts, ko redzu laukos starp paziņām un draugiem :-(

Atbildēt

Ainis

07.10.2015. 11:13

Izcils raksts, paties un godīgs. Man liekas, ka Straujuma jau no ministrēšanas laikiem darbojās kā Staļina laika bosi pret kulakiem - radīja apstākļus, lai mazais cilvēciņš, mazais ar mazo zemīti neko nevrētu darīt un viņu spiež lauka no zemes, apliek ar dubulto kulaku nodokli + atņem maksājumus.

Straujuma labi ir apguvusi "kulaku iznīcināšanas"politiku un to attiecina uz nabagiem laukos, kuriem ir neleilas zemes un nav iespējams tās apsaimniekot - nav tenikas, nav elktrības pie zemes, nav līdzekļu būvēt māju un šie zemes turētāji gaida labākus laikus. Straujuma to viņiem liedz. Nu, ne Straujuma, bet BOISO, kuri spiež uz Straujumu un viņa ir pazemīgs kalps visiem šeptmaņiem.

Atbildēt

Linda

07.10.2015. 08:54

Esam 3 jauki kaimini viens otram 50m attālumā no Rīgas un katram ir apm. līdz 20h zemes, un netaisamies pārdot viltus zemniekiem kuri pēc tam uzcels sūda ciematus tā ka burzma būs pie mājām. Man patīk iziet ārā un redzēt dzīvniekus. kaut gan strādājam visi Rīgā, mežus esam sakopuši no Dabas Fonda pēta mūsu pļavas jo augu daudzveidība esot ļoti liela. Viņi pat mums prasīja priekš kam mums to vajaga, mums to vajaga lai bērni neaizmirstu ka zeme viemēr viņus pabaros nevis Ferma Draugos un ka piens nāk no govs nevis no piena pakām.

Atbildēt

Mazais zemes īpašnieks

07.10.2015. 07:59

Lauku atbalsta dienestā atbalstam piesakās 61 000 lauku saimniecību, tikai 5000 no tām zemes platība ir lielāka par 50 ha. tātad 56 000 saimniecību ir mazās saimniecības, kuras ZM grib likvidēt ar dažādu uzspiestu normu un palielinātu nodokļu palīdzību. Ar 2016. gadu paredzēts par 30 % pacelt zemes kadastrālo vērtību, tātad arī īpašuma nodokli. Ar 2017. gadu paredzēts aplikt ar nodokli ES maksātos atbalsta maksājumus. Kādreiz jau staļina laikā jautas ir bijis-milzīgi nodokļi. Nākamais solis -izsūtīšana uz Sib-īrīju.

Atbildēt

Žulis

07.10.2015. 07:18

Te viens vai vairāki aunapakausīši komentos uzstājas ka "....lauksaimniecība 10 hektāros ir nekas cits kā dārgs hobijs" un viņi neuzskata par vajadzību šādu "hobiju" sponsorēt.
Pirmkārt, šajā rakstā gan galvenokārt iet runa nevis par sīko un vidējo zemnieku "sponsorēšanu", bet gan par to, ka valdībā, Saeimā un ministrijās sēdošie purni, kurus mēs visi "sponsorējam" ar saviem nodokļiem, nepilda viņu tiešos pienākumus. Tā vietā, lai ar savu darbību atvieglotu un veicinātu darbu ražojošajam sektoram, viņi, tieši otrādi, liek visus iespējamos šķēršļus, apgrūtinājumus un uzstāda bezjēdzigus noteikumus un prasības.
Otrkārt, "dārgs hobijs"lauksaimnieciskā darbība zem 10 ha ir tikai pateicoties tieši šai mūsu valdības politikai. Citās Rietumeiropas valstīs, ja cilvēkam pieder 10 ha lauksaimniecībā izmantojamās zemes, viņš ir bagāts.
Treškārt, kāds indiāņu virsaitis esot teicis apmēram šādi: "Tikai tad, kad būs nošauts pēdējais bizonis un nocirsts pēdējais koks, baltais cilvēks sapratīs, ka naudu nevar ēst!" Kaut kas līdzīgs ir ar jums, aunapakausīši. Tikai tad, kad Latvijā būs iznīcināti mazie un vidējie zemnieki, jūs apjēgsiet, cik šis "hobijs" tomēr priekš Latvijas ekonomikas ir bijis svarīgs.

Atbildēt

āpsis

06.10.2015. 21:18

Neatkarības sākuma atņema zemi zem ēkam,atņēma ts.piemājas zemi,pļaujamo platību.Bija jāatjauno vēsturiskā taisnība uz realitātes rēķina.Tagad mūža nogali dzīvoju bez zemes piesaistes,zemes īpašnieka dokumentos manas ēkas nav pat uzrādītas,īsi sakot 4.maija apustuļu idiotisms ir bez robežam.

Atbildēt

J

06.10.2015. 19:15

»

A.P.

Kompetenti sagatavotais raksts ļoti uzskatāmi ilustrē Lielās Bandas nacionālās nodevības sistēmisko raksturu, graujot tautas dzīves telpu un formātus visos iespējamajos savtīgo interešu virzienos. Taču raksts ļoti uzskatāmi ilustrē arī latviešu tautas organisko līdzdalību (pašnāvību) Lielās Bandas nacionālajā...


Kam lemts nomirt, tas nomirs. Tauta, kas nespēja un nespēj aizstāvēt savas intereses un pasīvi noskatās kā Maskavu aizstāj Brisele, kā KGB aizstāj VID, kā likumi kļūst arvien debīlāki un debīlāki un nedara neko IR NOLEMTA!!!!!

Atbildēt

A.P.

06.10.2015. 17:28

Kompetenti sagatavotais raksts ļoti uzskatāmi ilustrē Lielās Bandas nacionālās nodevības sistēmisko raksturu, graujot tautas dzīves telpu un formātus visos iespējamajos savtīgo interešu virzienos. Taču raksts ļoti uzskatāmi ilustrē arī latviešu tautas organisko līdzdalību (pašnāvību) Lielās Bandas nacionālajā nodevībā,tautai nespējot likvidēt Lielo Bandu un nespējot konsolidēt pretspēkus nelietībām un nodevībai nevienā dzīves sfērā. Tāpēc sentimentāli romantiskās atkāpes par latviešu vitālo saistību ar zemi nākas uzlūkot kā savdabīgu mazvērtīgu aizbildināšanos, naivi maskējot tautas politisko, valstisko, sociālo bezspēcību.

Atbildēt

.

06.10.2015. 17:02

»

derdz

savs īpašums ir labi, ja neliels..nepārsniedz vienu hektāru, bet ja mazākā daļā iegūst savā īpašumā lielas platības un to atstājot īpašumu mantojumā nākamajām paaudzēm...tad kaut kā netaisnīgi sanāk pret citiem, jo tiem vairs nebūs iespēju iegūt savu mazo pleķīti jo viss jau ir aizņemts, kā tad būt......


Jādabū prom no Latvijas "investori"-ārzeju zemes uzpircēji. Somijā astoņdesmitajos gados "investoriem" pateica:"Paldies, Jūs mums vairs neesat vajadzīgi". Tad ikviens latvietis varēs iegūt īpašumā Latvijas zemi.

Atbildēt

OTO

06.10.2015. 16:52

»

iebilde

Ar ieročiem nekad nav droši...tie var nonākt ne tajàs rokās, un var dabūt atpakaļ


Tu acīmredzot neesi izglītots mūsdienu tehnikas jautājumos. Ieroči tiks (un tas jau tiek darīts) nodrošināti ar visdažādākām aizsardzības ierīcēm sākot ar pirkstu nospiedumiem, acs skaneriem, kodiem, atslēgām, DNA skaneriem utt, sarakstu var turpināt bezgalīgi un protams pēdējais solis industrijā ir robots, kuram tiek ievadīts uzdevums - piemēram nogalināt visu dzīvo kaut kādā sektorā un pēc uzdevuma izpildes atgriezties bāzē un tev pat vairs nav vajadzīgs cilvēks...
Tehnikas līmenis kāds ir pieejams militāristiem ir tik loti aizgājis priekšām tam ko cilvēki uzskata par augsti attīstītām tehnoloģijām, ka var pat teikt, ka daža laba fantastikas filma ir jau atpalikusi.

Atbildēt

iebilde

06.10.2015. 16:17

Ar ieročiem nekad nav droši...tie var nonākt ne tajàs rokās, un var dabūt atpakaļ.

Atbildēt

OTO

06.10.2015. 15:40

»

iebilde

Bet viņi nesaprot, ka lielas cilvēku masas var arī radīt kādreiz lielas buntes! Labāk būtu izdalījuši pa viensētām, lai rušinās pa zemi. To kūltūru (labais) tāpat varētu laist


Mīļais cilvēk... Nav vairs viduslaiki, nav vairs pat 20. gadsimts. Ar mūsdienu tehnoloģiju tādu neapbruņotu, netrenētu cilvēku masu kāda ir ES var kontrolēt un vadīt ar spēku attiecību 1:10000 bez problēmām un ja ir pieņemts lēmums masu iznīcināt, tad to var izdarīt nelietojot masu iznīcināšanas ieročus ar cilvēku attiecību 1:100000 +-....
Iesku iepazīties ar mikroviļņu ieročiem https://en.wikipedia.org/wiki/Directed-energy_weapon , skaņas ieročiem, dažāda veida gāzēm utt un tas ir tikai no tā ko mēs zinam....

Atbildēt

lauķis

06.10.2015. 15:16

»

Ordo Templis Orientis

Mīļais cilvēk...


Jā , aprakstītais proces pilnīgi atbilst realitātei , bet , tuvojas zelta teļa laikmeta agonija , mēs jau esam iegājuši ūdensvīra zīmē , arvien vairāk cilvēki sāk saprast lietu kārtību.

Atbildēt

iebilde

06.10.2015. 15:15

»

Ordo Templis Orientis

Mīļais cilvēk...


Bet viņi nesaprot, ka lielas cilvēku masas var arī radīt kādreiz lielas buntes! Labāk būtu izdalījuši pa viensētām, lai rušinās pa zemi. To kūltūru (labais) tāpat varētu laist.

Atbildēt

Ordo Templis Orientis

06.10.2015. 14:55

Mīļais cilvēk...
Tava ēra ir beigusies, tavi sapņi ir izsapņoti un nu ir laiks doties uz kameru. Jaunā laikmetā cilvēkam ir jādzīvo kamerā-pilsētā, kur lielas cilvēku masas var viegli novērot, kontrolēt, vadīt un "izglītot" atbilstoši pareizajiem uzskatiem un politikai.
Ārpus pilsētām nebūs nekas, tikai lauksaimniecības zeme, kuru visnotaļ drīz apstrādās 100% robotizēta tehnika un būs atpūtas vietas elitei, kur pavadīt laiku prom no pilsētas drūzmas un parasto ļaužu acīm.
Cilvēki jau sen ir zaudējuši jebkādas tiesības, jebkādu vēlmi un galvenais ideju,lai būtu brīvi, neatkarīgi un pašnodrošināti. Lēnām, bet noteikti un neatgriezeniski, tuvojoties jaunajam laikmetam, izmantojot naudu, varu, likumus un protams "kūltūru" cilvēks ir lobotomizēts, kastrēts un sasiets, protams pārnestā nozīmē.
Pēdējie no cilvēkiem, kuri sāk saprast kaut vai atseviškas šī procesa daļas un vēl kaut kādu iemeslu dēļ cīnās pret šiem procesiem tiks ignorēti, padarīti par margināļiem un nosaukti par ekstrēmistiem, pret viņiem pavērsīsies nauda, vara un likumi un viņiem nav pilnīgi nekādu izredžu panākt jebko.
Cilvēce tuvojas ļoti tumšai naktij un pastāv ļoti liela iespēja, ka tā vairs nekad nepamodīsies.

Atbildēt

Luize fon T.

06.10.2015. 13:12

Glābiet aborigēnus, viņi ne ko neprot, viņi zog visu, sēž kokos un ēd sēnes.

Atbildēt

Helmi

06.10.2015. 09:23

»

to Helmi

Kur Tev tā sāpe ? Uzskati, ka no nodokļu maksātāju līdzekļiem būtu Tev jāpiemaksā par Tavu hobiju


Nekādā ziņā nelūdzu kaut ko piemaksāt. Lūdzu saprātīgas prasības, nevis ruļļot stāvā kalnā, kur ruļļotājs nevar uzbraukt, nevar noturēties, un kur ruļļus pēc tam nav kur likt! Šogad n-tie ruļļi, nākamgad atkal nāks klāt n-tie, aiznākamgad atkal. Man bija salikti pilni sludinājumi, ka atdodu ruļļus no bioloģiski vērtīgām pļavām. Cik man bija zvanu? Zero Zippo Zilch Nada.

Atbildēt

Adolfs

06.10.2015. 08:56

Latgalē 40% mazo zemes īpašumu nav lopu, tātad nav kur likt nopļauto zāli.Neviena Lad atbalsta programma nav paredzēta , lai mazie zemes īpašnieki varētu iegādāties pļaumašīnas, traktorus , siena ruļļu veidotājus, papildus degvielu un izpildīt šogad no pirksta izzīstās prasības -zāli nopļaut un novest no lauka. Ministrijas darbinieki lobē lielos zemes īpašniekus, lai viņi pa lēto varētu iepirkt zemi un tehnikas un degvielas pārdevējus. Un zemniekam rada bezjēdzīgus zaudējumus.

Atbildēt

law

06.10.2015. 07:40

»

Girts Melderis

Bet manu zemi 8 ha, Variesu pagastaa, izmanto kads tiesmaksajumu sanemsanai, es nezinu kurs, bet Jeekabpils LAD neveelas atklaat kurs


Iesaku aizrakstīt policijai vai prokuratūrai iesniegumu par tiešmaksājumu izkrāpšanu - ES naudas izkrāpšana viņiem ir prioritāras lietas :)

Atbildēt

vai

06.10.2015. 06:51

»

Girts Melderis

Bet manu zemi 8 ha, Variesu pagastaa, izmanto kads tiesmaksajumu sanemsanai, es nezinu kurs, bet Jeekabpils LAD neveelas atklaat kurs


Absurds,ka tu nezini kas izmanto tavu zemi---kā tas iespējams,sanāk ka tā zeme nav tava!

Atbildēt

Nu nezinu.

06.10.2015. 05:42

»

saka

Var turēt aitas, tās noēdot zāli pa tīro. Ja pavasarī nopērk jērus, tad rudenī var nodot kombinātam un dabūt gaļu gan konservos,gan citā veidā


Vai esi ar to nodarbojies praksē? Rakstā teikts, ka nelielu pļavu perimetrs ir 10 km. Tas nozīmē 10 km žoga. Vidzemes augstienē ir vilki. Aitkopība ir lopkopības, nevis zooloģijas nozare. Aitas jādzirdina, jāārstē, jāpārvadā; ļoti šaubos, ka, neesot 100% uz vietas, atbraucot rudenī neieraudzīsi kāju nagu čupiņu.

Atbildēt

Ģirt,

06.10.2015. 05:34

tur nav daudz variantu.

Atbildēt

rt

05.10.2015. 22:03

Plāns ir vienkāršs , jāatbrīvo vieta Sīriešiem. Jau 2009 gada krīzē izdevās dabūt ārā 200 iedzivotājus, sagraut Latviju kā neatkarīgu valsti, bet baigā bēda, vēl te kāds dzīvo. Jāpazemina vietējo dzīveslīmeni ar migrantu palīdzību. Aizmuks vēl kādi 200 tk. Ar to arī viss būs beidzies. Latvija pilnībā būs kontrolējama un integrēta topošā lielvakstī.

Atbildēt

saka

05.10.2015. 21:53

Var turēt aitas, tās noēdot zāli pa tīro. Ja pavasarī nopērk jērus, tad rudenī var nodot kombinātam un dabūt gaļu gan konservos,gan citā veidā.

Atbildēt

Girts Melderis

05.10.2015. 21:45

Bet manu zemi 8 ha, Variesu pagastaa, izmanto kads tiesmaksajumu sanemsanai, es nezinu kurs, bet Jeekabpils LAD neveelas atklaat kurs.
mans tel. 29417160

Atbildēt

paši latvieši

05.10.2015. 21:00

paši latvieši t0s neģēlīgos likumus taisa.

Būtu bijuši vismaz žīdi vai krievi, vai kādi tur šķībači...

Atbildēt

Helmi

05.10.2015. 20:44

Pilnīgi piekrītu Zigurdam, arī man pieder šie nedaudzie kalnainie hektāri bioloģiski vērtīgu zālāju Vidzemes augstienē pie Gaiziņkalna, kurus kopju un mīlu, neaparu un saudzēju, apmeklēju zālāju kopšanas mācības. Protams, man ir svarīga Natura2000 teritorija, Vestienas aizsargājamo ainavu apvidus, Gaiziņkalna, Bākūža un Vējavas izcilā, maģiskā apkaime. Protams, siena ruļļus šogad nebija, kur likt. Protams, šogad daudziem vajadzēja maksāt arī par tādu lietu kā piebraucamā celiņa paplašināšana, jo platais ruļļotājs savādāk nemaz netiek stāvajā kalnu celiņā augšā. Protams, piebarotās mežacūkas sarok pļavu krustām un šķērsām un visi tikai rausta plecus, kad prasu, ko lai iesāk. Protams, viņas izrok laukakmeņus, uz kurām salauž pļauteni. Protams, es palieku mīnusos, pabeidzot šo rūpalu katru gadu. Protams, tas viss nevienu neinteresē.

Atbildēt

kur zaļie?

05.10.2015. 19:35

Par veselīgu dzīvesveidu visvairāk vajadzētu rūpēties Zaļajai partijai un pabikstīt to ZS.

Atbildēt

derdz

05.10.2015. 19:32

savs īpašums ir labi, ja neliels..nepārsniedz vienu hektāru, bet ja mazākā daļā iegūst savā īpašumā lielas platības un to atstājot īpašumu mantojumā nākamajām paaudzēm...tad kaut kā netaisnīgi sanāk pret citiem, jo tiem vairs nebūs iespēju iegūt savu mazo pleķīti jo viss jau ir aizņemts, kā tad būt...tā arī rodas konflikti, viltības utt.!! Nevienam nekas nepieder uz šīs planētas, mēs esam lietotāji..un jādalās visiem uz visiem, jāmainās, jāatdod, utml.!

Atbildēt

kāpēc jāaudzē zāle

05.10.2015. 19:06

kāpēc jāaudzē zāle?
Lai uz tā lauka varētu izpļaut burtus tekstā "Duklav, ej dirst"

Atbildēt

Clavicula

05.10.2015. 19:05

Latvijas viensētās tiek piekopts incests, tas stipri vājina nāciju.

Atbildēt

no malas

05.10.2015. 18:14

»

kkk

labāk ar vēzi nomirt? veikalā pieejamā pārtika paliek arvien sliktāka un sliktāka, tāpēc tādas saimniecības ir viens no veidiem kā ēst sakarīgi...


tieši tā. bet, ja nevari mainīt noteikumus, tad izdari secinājumus un pielāgojies. nevis visu lauku lec ar pliku dirsu uz ecešām un kauc, ka duras.

Atbildēt

!

05.10.2015. 17:58

»

ser

stulbie ierdni


vini pilda svf ultimatus,asv vestniecibas paveles un briseles vietvalzu instrukcijas !

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Krievijas aktivitātes var uzskatīt par šokējoši efektīvām, un Latvijas „sabiedrisko” mediju mērķtiecīgā kampaņa par krievu valodu šobrīd jāskata šajā kontekstā

FotoDrošības eksperti vienbalsīgi norāda uz to, ka pēc kara sākuma Krievijas izlūkošanas un hibrīdoperāciju mērogs Eiropā ir krasi pieaudzis, ieskaitot operācijas, kuru agresivitāte ziņā pārspēj aukstā kara līmeni, - tādas kā sabotāžas, fiziskas provokācijas un tamlīdzīgi.
Lasīt visu...

21

Sankciju patiesais labums: Apvienotā saraksta plāns aizvērt ostas varētu arī nebūt nejaušs

FotoDeklarētais mērķis - atbalsts Ukrainai Latvijas ostu paralizēšanai - šķiet šizofrēnisks, jo kā gan tas saskan ar to, ka Ukraina pati joprojām saņem naudu no Krievijas un ļauj Krievijai transportēt gāzi caur Ukrainas teritoriju, bet neviens latvju bāleliņš par to pat nav iepīkstējies ES parlamentā?
Lasīt visu...

21

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

FotoAtsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!" vietnē, informēju, ka saskaņā ar spēkā esošo likumu algu publiskošanas lietā Saeimas deputāti rāda priekšzīmi un Saeima Ģirta Valda Kristovska kā tautas priekšstāvja atlīdzību - tāpat kā visu citu tautas priekšstāvju Saeimā atlīdzības - publicē katru mēnesi internetā.
Lasīt visu...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

Es zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī...

Foto

No strupceļa uz atdzimšanu

Draugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka...

Foto

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

Pēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par...

Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...