Menu
Pilnā versija

Iesaki rakstu:
Twitter Facebook Draugiem.lv

Senators, pseidokonservators un bijušais reliÄ£iskās sektas pārstāvis Andis Kudors (Senators) nesen portālā TVNET pastāstÄ«ja, kas tur BÄ«belÄ“ faktiski ir rakstÄ«ts par to homoseksualitāti.

TVNET, kā mÄ“s visi lieliski zinām, ir ļoti noraizÄ“jies par Latvijas baznÄ«cas reakciju uz nesen informācijas telpā aktualizÄ“to Ä£imenes un homoseksualitātes jautājumu. BaznÄ«cas nostāja satrauca TVNET tik ļoti, ka viņu redakcija pat nolÄ“ma visiem Latvijas ticÄ«gajiem izskaidrot BÄ«beles patieso nozÄ«mi. AcÄ«mredzot TVNET domā, ka ticÄ«gie nespÄ“j patstāvÄ«gi sakārtot BÄ«beles saturu un neviens cits, izņemot TVNET, viņiem, protams, nevarÄ“s palÄ«dzÄ“t to izdarÄ«t.

Interesanti, ka TVNET  Senatoru, kurš netika kristÄ«ts kanoniskajā kristÄ«gajā baznÄ«cā un šajā baznÄ«cā nedarbojās nevienu dienu, uzskata par nopietnu BÄ«beles pazinÄ“ju.

Senators BÄ«beles interpretāciju sāk ar mikroskopisku ekskursiju garÄ«gajā dzÄ«vÄ“. Burtiski, Ä«sumā sakot, viņš stāsta, ka ne jau jaunÄ«bā kļuvis par ticÄ«gu cilvÄ“ku, taču nezināmu iemeslu dēļ nolemj nerunāt par iemesliem, kas viņu pamudināja izdarÄ«t tik nopietnu darbÄ«bu.

Parasti pieaugušie sāk ticÄ“t Dievam vai nu kāda veida satricinājuma dēļ, vai kāda brÄ«numa rezultātā. Abos gadÄ«jumos cilvÄ“ks visu dzÄ«vi atceras apstākļus, kādos viņa personā veidojās ticÄ«ba Dievam. Bet Senators par savu nonākšanu ticÄ«bā runā ļoti sausi, it kā neredzÄ“tu tajā neko Ä«pašu.

Tad Senators runā par “RÄ«gas Kristus draudzi” jeb par reliÄ£isko organizāciju, kurai viņš pievienojās trÄ«s gadus pÄ“c tam, kad saprata, ka tic Dievam. Es vÄ“los pievÄ“rst uzmanÄ«bu tam, ka pats Senators šo organizāciju nesauc par baznÄ«cu, bet sauc par “daļu no plašas starptautiskas kustÄ«bas”.

Tas ir, Senators pats lieliski saprot, ka "kustÄ«ba" nav kristÄ«ga baznÄ«ca. Un vārdu "kustÄ«ba", lai aprakstÄ«tu reliÄ£isku organizāciju, parasti lieto gadÄ«jumos, kad šÄ« organizācija ir vai nu reliÄ£iska sekta, vai reliÄ£isks kults.

Tajā pašÄ rindkopā Senators saka, ka 2005. gadā “kustÄ«bu” viņš bija spiests atstāt “domstarpÄ«bu dēļ” un ka ticÄ«bā viņš atgriezās tikai 15 gadus vÄ“lāk, 2019. gadā. Kādi bija iemesli, kas Senatoru  pamudināja atstāt Dievu kopumā 15 gadus, viņš atkal nestāsta. Atkal viss ir kaut kā sauss un noslÄ“pumains ar mÅ«su Senatoru.

Un 2019. gadā Senatora dzÄ«vÄ“ iestājas vÄ“l viena epifānija, un viņa sirdi it kā atkal piepilda ticÄ«ba Dievam. Kā viņš pats raksta, no 2019. gada lÄ«dz mÅ«sdienām viņš ir iesaistÄ«jies aktÄ«vā kristÄ«gā dzÄ«vÄ“. Diemžēl, un šÄ« ir jau otrā reize, kad Senators aizmirst pieminÄ“t apstākļus, kādos viņš, domājams, atkal ticÄ“ja Dievam, tagad jau 2019. gadā.

Un atkal diemžēl Senators nestāsta par to, kurā konkrÄ“tā reliÄ£iskā organizācijā viņš šobrÄ«d nodarbojas ar šo aktÄ«vo kristÄ«go dzÄ«vi - atkal sektā vai šoreiz reālā baznÄ«cā. Nav iespÄ“jams veikt reālu aktÄ«vo kristÄ«go dzÄ«vi, ja neesi baznÄ«cas loceklis, tāpat kā nav iespÄ“jams veikt reālu, aktÄ«vu politisko darbÄ«bu, ja neesi Domes vai Saeimas deputāts. KāpÄ“c Senators atkal noslÄ“pumaini klusÄ“ par to, kur viņš  nodarbojas ar aktÄ«vo kristÄ«go dzÄ«vi, paliek neskaidrs.

DÄ«vaini šÄ·iet arÄ« tas, ka cilvÄ“ks, kurš burtiski aizvakar “atgriezās” pie Dieva, pÄ“kšÅ†i nolemj, ka viņa kompetences lÄ«menis reliÄ£ijas jautājumos ir pietiekams, lai visai valstij pastāstÄ«tu par BÄ«beles dziļajām nozÄ«mÄ“m. Ir jābÅ«t ļoti augstam viedoklim par sevi, lai attaisnotu šÄdu rÄ«cÄ«bu.

No visa, ko Senators teica par savu garīgo dzīvi, man ir tiesības izdarīt trīs secinājumus.

Pirmkārt, Senators ir ārkārtÄ«gi noslÄ“pumains cilvÄ“ks, kuram vai nu nepatÄ«k dalÄ«ties ar personÄ«gās dzÄ«ves detaļām, vai nezināmu iemeslu dēļ viņš vienkārši nevar ar tiem dalÄ«ties.

Otrkārt, Senators, neskatoties uz skaisto stāstu par to, cik brÄ«nišÄ·Ä«gi viņam strādājas “kustÄ«bā”, ir bijušais reliÄ£iskās sektas loceklis jeb bijušais sektants. "KustÄ«ba" jeb sekta, ja lietas sauc par viņu vārdiem, kuras loceklis viņš bija, nav kanoniskā kristÄ«gā baznÄ«ca. "KustÄ«ba" ir shizmatiska reliÄ£iska organizācija, kas tika izveidota vienu luterāņu reliÄ£isko organizāciju šÄ·elšanās rezultātā no citām.

Man tiešÄm jau ir apnicis skaitÄ«t, kura tā ir reize, kad Senators  nolÄ“ma klusÄ“t, - un tagad par to, kas patiesÄ«bā bija šÄ« kustÄ«ba. Bet tiem no jums, kurus interesÄ“ šÄ«s sektas vÄ“sture, iesaku iepazÄ«ties ar International Churches of Christ darbÄ«bu, kuru vadÄ«bā “RÄ«gas Kristus draudze” veic savu darbÄ«bu Latvijas teritorijā. Internetā varÄ“siet atrast daudz atklājumu no bijušajiem International Churches of Christ locekļiem, kuri atzÄ«šanās laikā to sauc par reliÄ£isku kultu.

Treškārt, es secinu, ka Senators nav pilnÄ«bā izlÄ“mis, kādu lomu ticÄ«ba un Dievs spÄ“lÄ“ viņa paša dzÄ«vÄ“. CilvÄ“ks, kurš 2004. gadā nolÄ“ma pamest Dievu uz 15 gadiem, darÄ«ja to nevis spÄ“cÄ«gākās ticÄ«bas dēļ, bet, visticamākais, pretÄ“ja iemesla dēļ. Un pat tad, ja pieņemam, ka 2019. gadā Senators  tiešÄm atgriezās baznÄ«cā un tagad uz visiem laikiem, tad savas ticÄ«bas nopietnÄ«bu viņš var pierādÄ«t tikai ar savu dzÄ«vi, savu rÄ«cÄ«bu.

Tā vietā Senators lÅ«dz viņam uzticÄ“ties un ticÄ“t viņa garÄ«go nodomu nopietnÄ«bai, balstoties tikai uz vārdiem, nevis uz rÄ«cÄ«bu. Diemžēl man jāatzÄ«st, ka šÄ« uzvedÄ«ba nav pieaugušas un atbildÄ«gas personas pazÄ«me.

Tagad, kad ir aptuveni skaidrs, kā Senatoram izveidojās attiecÄ«bas ar ticÄ«bu un Dievu, apskatÄ«sim dažas manipulācijas, kuras Senators nejauši vai ar nolÅ«ku izmanto savā tekstā, runājot par BÄ«beli un homoseksualitāti.

MANIPULÄ€CIJA # 1. Senators atsaucas uz fragmentu no Jaunās DerÄ«bas, kurā rakstu mācÄ«tāji nolika grÄ“kojušu sievieti Kristus priekšÄ un lÅ«dza Kristu spriest, vai sodÄ«t sievieti par laulÄ«bas pārkāpšanu vai ne? Mest ar akmeņiem, ko pieprasÄ«ja tā laika likumi, vai apžēlot?

Galu galā grÄ“ciniece palika dzÄ«va un vesela, pateicoties lÄ«dzjÅ«tÄ«bai, ko JÄ“zus izrādÄ«ja un kas rakstu mācÄ«tājiem lika neizmantot vardarbÄ«bu. Tādā pašÄ veidā Senators ierosina visiem ticÄ«gajiem izturÄ“ties pret gejiem - bez agresijas, bet ar lÄ«dzjÅ«tÄ«bu. Senators rāda ar pirkstu uz Kristu un norāda uz to, ka Ä«stiem ticÄ«gajiem pret gejiem jāizturas tāpat kā Kristum pret grÄ“cinieci.

Nejauši vai ar nolÅ«ku, bet Senators aizmirst mums pastāstÄ«t par to, ka, atvadoties no grÄ“cinieces, JÄ“zus viņai saka: “Ej un negrÄ“ko vairs!” Tas ir, JÄ“zus liek sievietei saprast, ka piedošana nenoliedz faktu, ka sieviete ir izdarÄ«jusi grÄ“ku. JÄ“zus dod sievietei pavedienu, ka grÄ“kot ir slikti, un lÅ«dz to turpmāk nedarÄ«t.

Bet Senators nesaprotamu iemeslu dēļ aizmirst interpretÄ“t šo lÄ«dzÄ«bas daļu, kur JÄ“zus atklāti runā  par grÄ“ku. Senators aizmirst mums pateikt, ka ticÄ«gajiem ir tiesÄ«bas runāt atklāti, tostarp geju klātbÅ«tnÄ“, ka viendzimuma attiecÄ«bas BÄ«bele uzskata par nepieņemamām. Senators aizmirst mums pateikt, ka ticÄ«gajiem ir tiesÄ«bas atklāti, tostarp geju klātbÅ«tnÄ“, teikt, ka viendzimuma attiecÄ«bu grÄ“ks ir slikts un ka to nav vÄ“rts darÄ«t.

Citiem vārdiem sakot, Senators ar šÄ«s manipulācijas palÄ«dzÄ«bu cenšas panākt ne lai ticÄ«gie izturas pret gejiem bez agresijas. Senators vienkārši cenšas aizvÄ“rt visu ticÄ«go muti un likt viņiem par homoseksualitāti klusÄ“t.

MANIPULÄ€CIJA #2. Lai ticÄ«go lasÄ«tāju apziņā vainas sajÅ«ta par lÄ«dzjÅ«tÄ«bas trÅ«kumu gejiem  beidzot tiktu pilnÄ«gi nostiprināta, Senators uzskaita daudzus mÅ«sdienās grÄ“cÄ«gus darbus un uzdod lasÄ«tājiem jautājumu par to, cik bieži mÄ“s ar jums veicam šÄ«s darbÄ«bas.

Nosaucot lāpstu par lāpstu, Senators mums nolasa morāli par to, kā Ä«stam kristietim bÅ«tu jādzÄ«vo. ŠÄ«s sprediÄ·a ietvaros Senators atgādina par to, cik svarÄ«gi ir maksāt nodokļus, bÅ«t godÄ«gam, bÅ«t uzticÄ«gam sievai utt.

Kristus patiešÄm visiem ticÄ«gajiem uzdeva: “Netiesājiet, lai jÅ«s netiktu tiesāti!” Bet neaizmirsÄ«sim, ka šÄ« raksta tÄ“ma nav Kristus mācÄ«ba ticÄ«gajiem. Raksta tÄ“ma ir atsauces uz homoseksualitāti BÄ«belÄ“. Raksta tÄ“mai nedrÄ«kst bÅ«t nekāda sakara ne ar mums, ne ar mÅ«su attieksmi pret grÄ“kiem, ne ar mÅ«su pašu grÄ“kiem. Senatora pienākums ir stāstÄ«t viņa noteiktās tÄ“mas ietvaros neatkarÄ«gi no tā, vai mÄ“s esam grÄ“cinieki vai svÄ“tie.

KāpÄ“c Senators sarunu tÄ“mu pārnes lasÄ«tāju personÄ«bā? Kur ir saistÄ«ba starp maniem grÄ“kiem un informāciju par homoseksualitāti BÄ«belÄ“, par kuru Senators solÄ«ja pastāstÄ«t? Šie ir jautājumi, kurus es sev uzdevu, kad pamanÄ«ju, ka Senators diezgan primitÄ«vi maina raksta tÄ“mu no BÄ«beles uz maniem grÄ“kiem.

Un to visu dara bijušais sektants. To visu dara cilvÄ“ks, kurš nekad nav strādājis Ä«stā baznÄ«cā. To visu dara cilvÄ“ks, kurš ir pametis baznÄ«cu vairāk reižu, nekā daudzi no mums tur bija ieradušies. Man ar  lielu nožēlu ir jāatzÄ«st, ka šÄda uzvedÄ«ba pieauguša cilvÄ“ka vārdnÄ«cā tiek klasificÄ“ta ar vārdiem "nelietis" un "negods".

 MANIPULÄ€CIJA #3. ŠÄ« manipulācija ļoti eleganti  rodas no pirmajām divām. Ar savu morāli par mÅ«su ar jums grÄ“kiem Senators skaidri norādÄ«ja, ka visam, ko viņš tālāk rakstÄ«ja, nebÅ«s nekāda sakara ar viņa raksta tÄ“mu.

Senators apstiprina nevÄ“lÄ“šanos rakstÄ«t paša uzdotās tÄ“mas ietvaros, patieso raksta tÄ“mu pārvÄ“ršot politikā. PÄ“dÄ“jā rindkopa jeb plus vai mÄ«nus 25% no visa teksta ir pilnÄ«bā veltÄ«ta tieši politikai, un šajā rindkopā vārds “BÄ«bele” tiek izmantots tikai vienu reizi.

Starp citu, visā tekstā, kas it kā bÅ«tu bijis pilnÄ«bā jāvelta BÄ«beles interpretācijai, vārds “BÄ«bele”  tiek lietots tikai septiņas reizes, bet vārds “politika”  sešas reizes.

 ŠÄ« manipulācija ar tÄ“mas maiņu no BÄ«beles uz politiku ar tās sarežģītÄ«bu man atgādina cirka triku, kur zaÄ·is pazÅ«d burvju cilindrā. Vai Senators, rakstot šo tekstu, nopietni domāja, ka lasÄ«tāji nesapratÄ«s, kā viņš vienu tÄ“mu aizstāja ar pilnÄ«gi citu? Vai viņš patiešÄm uzskata savus lasÄ«tājus par tik tuvredzÄ«giem?

Runājot par homoseksuālām Ä£imenÄ“m un politiku, Senators saka, ka, kaut arÄ« viņš pats ir kategoriski pret homoseksuālām Ä£imenÄ“m, ikvienam par šo tÄ“mu jārunā visur un vienmÄ“r. Senators ļoti ilgi un detalizÄ“ti skaidro, ka katram mÅ«su valsts pilsonim ir tiesÄ«bas paust savu viedokli par homoseksuālām Ä£imenÄ“m gan sabiedrÄ«bā, gan politiskajā telpā.

Citiem vārdiem sakot, Senators secinājumā BÄ«beles interpretāciju pārvÄ“rš politiskas aÄ£itācijas kampaņā.

Tagad apkoposim to, pie kā lasÄ«tājam vajadzÄ“ja nonākt pÄ“c šÄ« teksta izlasÄ«šanas:

1. Tas ir normāli, ja bijušais sektants, pastāvÄ«gi dodoties prom un atgriežoties baznÄ«cā, māca par BÄ«beli, interpretÄ“ JÄ“zus Kristus mācÄ«bu un visai valstij lasa morāli par to, kā ticÄ«giem kristiešiem vajadzÄ“tu dzÄ«vot.

2. TicÄ«giem kristiešiem par gejiem vajadzÄ“tu klusÄ“t. IeraudzÄ«ji geju – aizver muti!

3. Jautājums par homoseksuālām Ä£imenÄ“m bÅ«tu jāpaceļ pilnÄ«gi visos sabiedrÄ«bas diskusiju lÄ«meņos. Ikvienam ir tiesÄ«bas paust savu viedokli par šo tÄ“mu, un šÄ«s tiesÄ«bas jāizmanto pÄ“c iespÄ“jas ātrāk.

Rezultātā Senatora šÄ·ietami konservatÄ«vais, antihomoseksuālais raksts patiesÄ«bā satur vairāk homoseksuālu saukļu nekā geju aktÄ«vistu runas “Baltic Pride” laikā.

Kā saka vecais teiciens, ar šÄdiem "konservatÄ«viem draugiem" liberāli ienaidnieki nav vajadzÄ«gi.

KāpÄ“c publicÄ“ bijušo sektantu un pseidokonservatoru rakstus? TāpÄ“c, ka ir cilvÄ“ki, kuri neuztver nopietni primitÄ«vos tekstus par baznÄ«cu un homoseksuālajām Ä£imenÄ“m, kurus raksta  alkoholiÄ·is Toms LÅ«sis. LÅ«ša teksti ir vÄ“rsti uz jaunākas auditorijas maldināšanu, kurai ir pilnÄ«gi vienalga, cik reizes dienā LÅ«sis savā Instagram reklamÄ“ alkoholu.

Lai par baznÄ«cu maldinātu atbildÄ«gus pieaugušos TVNET lasÄ«tājus, ir vajadzÄ«gi raksti no it kā citiem atbildÄ«giem pieaugušajiem cilvÄ“kiem. Šie it kā atbildÄ«gie pieaugušie cilvÄ“ki maldinās mÅ«s tāpat kā alkoholiÄ·is LÅ«sis, tikai ar nedaudz gudrāku un sarežģītāku valodu.

Bet patiesÄ«bā visādu lÅ«šu, kaimiņu un kudoru uzdevumi ir pārvÄ“rst baznÄ«cu par politisku organizāciju ar reliÄ£isku aizspriedumu, lai tā kalpotu valdošÄs elites interesÄ“m.

TVNET raksts ir šeit: https://www.tvnet.lv/7096371/kas-bibele-teikts-par-homoseksualismu

Novērtē šo rakstu:

0
0