Menu
Pilnā versija

Iesaki rakstu:
Twitter Facebook Draugiem.lv

Ceturtdien, 21.decembrÄ« Melburnā, Austrālijā 32 gadus vecs afgāņu izcelsmes Austrālijas pilsonis SaÄ«ds NÅ«ri nolÄ“ma iesÄ“sties automobilÄ« un kulturāli bagātināt 18 iedzÄ«votājus, par pamatu izsakot argumentu, ka Austrālijā pret musulmaņiem slikti izturas. Varas iestādes un mediji, protams, vainu novÄ“rsÄ«s uz garÄ«gām problÄ“mām un medikamentiem.

Gads iet uz beigām, bet musulmaņi turpina ārdÄ«ties, nedodot normālajiem cilvÄ“kiem ne kripatiņas miera. PiemÄ“ram, pirms pāris nedēļām Å…ujorkā viens idiots Allāha vārdā gribÄ“ja uzspert sevi gaisā un paraut lÄ«dzi neticÄ«gos. Lielbritānijā vÄ“l viens, iespÄ“jams, incestā dzimis pieres pret grÄ«du dauzÄ«tājs plānoja teroraktu, uzzinot, ka viņa vecākais brālis nogalinājis 30 cilvÄ“kus, miermÄ«lÄ«gi un toleranti uzsperot sevi gaisā. Lielais brālis taču ir piemÄ“rs. ArÄ« Karlsr’uÄ“, Vācijā bÅ«tu notikusi kulturāla bagātināšana, ja policija laicÄ«gi nesašÅ†orÄ“tu kādu vietÄ“jo Allāha pielÅ«dzÄ“ju.

Pirms pāris dienām Londonā, zem “Fish and Chips” Ä“stuves tika uzrakta islāmistu bumbu rÅ«pnÄ«ca, kurā četri drosminieki saiņoja dāvaniņas vietÄ“jiem ZiemassvÄ“tku tirdziņiem. Nesen NÄ«derlandÄ“, Amsterdamā arābu musulmaņi, kas sevi sauc par palestÄ«niešiem, pārbaudÄ«ja ebreju restorāna logu izturÄ«bu. ArÄ« izvarotāju paradÄ«zÄ“ Zviedrijā, GÄ“teborgā musulmaņi mÄ“Ä£ināja aizdedzināt sinagogu. Katru nedēļu vieni prieki un piedzÄ«vojumi!

Šie visi precedenti notikuši bez lÄ«Ä·iem, lÄ«dz ar to angliski tas sauktos kā “muslim fail compilation”. TomÄ“r padomājiet, kas bÅ«tu noticis, ja policija šos musulmaņus laicÄ«gi neaizturÄ“tu. Papildus liek aizdomāties faktors, ka visi šie atgadÄ«jumi notikuši vien nieka trÄ«s nedēļu laikā.

Savā iepriekšÄ“jā rakstā es paskaidroju, kāpÄ“c bez galvas var palikt, ja neesi pietiekoši spÄ“cÄ«gi dauzÄ«jis pieri pret grÄ«du vai, nedod Allāhs, esi citā islāma sektā. Šoreiz pastāstÄ«šu par to, kāds liktenis sagaida tos, kuriem acis ir atvÄ“rušÄs un kuri vÄ“lās pamest šo ārprātu. LÄ«dz ar to šis ir tāds kā turpinājums, jo jau iepriekšÄ“jā rakstā pieskāros islāma pamešanas tÄ“mai, pieminot atkritÄ“ju karus, kuros Muhameda pÄ“ctecis AbÅ« Bakrs savāca savu armiju un devās noslaktÄ“t visus, kuri lÄ«dz ar Muhameda nāvi pameta islāmu. Šoreiz miera reliÄ£iju Ä·idāsim ar Korānu, HadÄ«siem un TabarÄ« vÄ“sturi.

Sāksim jau ar vispārÄ“ju definÄ«ciju. Korānisko terminu un konceptu vārdnÄ«ca par vārdu “atkrišana” (angļu val. – apostasy; arābu val. – irtidād) raksta: “Tradicionālais islāma likums paredz nāvessodu jebkuram musulmanim, kas pamet reliÄ£iju. Sods nav noteikts Korānā, bet šajā gadÄ«jumā balstÄ«ts uz hadÄ«siem. ŠÄ« soda atbalstÄ«tāji un oponenti, atbalstot savus uzskatus, centušies vÄ“rsties Korāna pantos, bet neviens no viņu argumentiem nav pilnÄ«bā atbilstošs Korāniskajam kontekstam. Viss, ko Korāns skaidro par šo tÄ“mu, ir tas, ka ticÄ«bu pametušÄ cilvÄ“ka labie darbi šajā pasaulÄ“ un viņsaulÄ“ netiek ņemti vÄ“rā (2:217); ka atgriešanās pie ticÄ«bas, jo cilvÄ“ks sākumā ticÄ“jis, pÄ“c tam neticÄ“jis, pārliecinoties savā neticÄ«bā, netiks pieņemta (3:90); un, ka Allāhs nepiedos tiem, kas netic, pÄ“c tam tic, un tad atkal netic (4:137).”[1]

Es tomÄ“r šim argumentam nevÄ“lÄ“tos piekrist, jo vairākos Korāna pantos ir norādÄ«ts, ka par reliÄ£ijas pamešanu ir jāmirst. VisautoritatÄ«vākais pants šajā jautājumā norāda, ka par novirzÄ«šanos no Allāha ceļa ir paredzÄ“ts nāvessods (4:89), bet par to mazliet vÄ“lāk. Lai vai kā, tas ir fakts, ka tieši hadÄ«si ir nāvessoda teoloÄ£iskais stÅ«rakmens. Ir neskaitāmi hadÄ«si, kas norāda uz to, ka par islāma pamešanu nepārprotami pienākas nāvessods.

SahÄ« al BuharÄ« 6878 – Stāsta Abdulla: Allāha vÄ“stnesis teica: ”NedrÄ«kst izliet tā musulmaņa asinis, kurš aplieicnājis, ka nav pielÅ«dzams neviens cits kā vienÄ«gi Allāhs un es esmu viņa vÄ“stnesis. Izņēmuma gadÄ«jumi ir atriebÄ«ba par slepkavÄ«bu, laulÄ«bas pārkāpšana un islāma un musulmaņu pamešana.”

SahÄ« Al BuharÄ« 6922 – Atāsta Ikrima: Pie AlÄ« tika atvesti daži zanadiqa (principā – ateisti) un viņš viņus sadedzināja. Ziņas par šo notikumu sasniedza Ibn Abasu, un viņš sacÄ«ja: “Ja es bÅ«tu bijis viņa vietā, es viņus nesadedzinātu, jo Allāha vÄ“stnesis to aizliedza, sakot, ka nedrÄ«skt nevienu sodÄ«t ar Allāha sodu (uguni). Es bÅ«tu viņus sodÄ«jis saskaņā ar Allāha vÄ“stneša sacÄ«to, ka jebkurš, kurš nomaina savu ticÄ«bu, ir jānogalina.”

SahÄ« al BuharÄ« 6923 – Stāsta AbÅ« Burda: [...] AbÅ« MÅ«sam blakus stāvÄ“ja važās saÄ·Ä“dÄ“ts vÄ«rs. MaÅ«ads vaicāja: “Kas ir šis vÄ«rs?” AbÅ« MÅ«sa atbildÄ“ja: “Viņš bija žīds un kļuva par musulmani, bet pÄ“c tam pievÄ“rsās atpakaļ jÅ«daismam.” Tad AbÅ« MÅ«sa lÅ«dza MaÅ«adu apsÄ“sties. MaÅ«ads sacÄ«ja: “Es neapsÄ“dÄ«šos kamÄ“r viņu nepavÄ“lÄ“s nogalināt. Šis ir Allāha un viņa vÄ“stneša spriedums.” Tad AbÅ« MÅ«sa pavÄ“lÄ“ja šo vÄ«ru nogalināt, un viņu arÄ« nogalināja [...]

Tarikh Al TabarÄ«: Starp viņiem bija daudz kristiešu, kas pieņēma islāmu, bet kad islāmā izvÄ“rsās domstarpÄ«bu, viņi sacÄ«ja: Pie Dieva, mÅ«su reliÄ£ija, no kuras mÄ“s atteicāmies ir labāka un precÄ«zāka nekā tā, kurai seko šie ļaudis. Viņu reliÄ£ija neattur viņus no asins izliešanas, iebiedÄ“šanas un Ä«pašumu sagrābšanas.” Viņi atgriezās pie savas iepriekšÄ“jās reliÄ£ijas. Viņus satika Al HirÄ«ts un teica: “BÄ“das pār Jums! Vai JÅ«s zināt AlÄ« noteikumu attiecÄ«bā uz kristiešiem, kas pieņem islāmu un pÄ“c tam pāriet atpakaļ kristietÄ«bā? Pie Dieva, viņš neklausÄ«sies viņu sacÄ«tajā, nepieņems nevienu atrunu un atgriešanos atpakaļ, un viņš nesauks viņus pie sevis. Viņa noteikums attiecÄ«bā uz to ir galvas nociršana.”[2]

Tarikh Al TabarÄ«: Es biju armijā, kuru AlÄ« bin AbÄ« TalÄ«bs sÅ«tÄ«ja cīņā pret BanÅ« Nadžija cilti. MÄ“s gājām pie viņiem un noskaidrojām, ka tā ir sadalÄ«jusies trijās grupās. MÅ«su komandieris sacÄ«ja pirmajai grupai: “Kas JÅ«s esat?” Viņi atbildÄ“ja: “MÄ“s esam kristieši, kas neuzskata nevienu citu reliÄ£iju labāku par mums.” Komandieris teica: “Ejiet prom.” Viņš vaicāja otrajai grupai: “Kas JÅ«s esat?” Viņi sacÄ«ja: “MÄ“s esam kristieši, kas pieņēma islāmu.” Komandieris atbildÄ“ja: “Ejiet prom.” Viņš prasÄ«ja trešajai grupai: “Kas JÅ«s esat?” Viņi atbildÄ“ja: ”MÄ“s esam kristieši, kas pieņēma islāmu, bet atgriezāmies pie iepriekšÄ“jās reliÄ£ijas.” Komandieris sacÄ«ja: “Pieņemiet islāmu!” bet viņi atteicās. Tad viņš sacÄ«ja saviem vÄ«riem: “Kad es paberzÄ«šu savu galvu trÄ«s reizes, uzbrÅ«ciet viņiem un nogaliniet karojošos vÄ«riešus un saņemiet par Ä·Ä«lniekiem pārÄ“jos.”[3]

Tarikh Al-TabarÄ«: Starp viņiem (Ä·Ä«lniekiem) bija kāds vecs kristiešu vÄ«rs vārdā Al- Aumāhis bin MansÅ«rs, kas sacÄ«ja: “Pie Dieva! VienÄ«gā kļūda, ko esmu pieļāvis kopš atklāsmes sasniegšanas, ir savas reliÄ£ijas – patiesÄ«bas reliÄ£ijas – pamešana un pievÄ“ršanās JÅ«su reliÄ£ijai – ļaunuma reliÄ£ijai. NÄ“, pie Dieva! Es nepametÄ«šu savu reliÄ£iju un nepieņemšu JÅ«sÄ“jo kamÄ“r vien esmu dzÄ«vs!” MakÄ«ls viņu izveda priekšÄ un nocirta viņam galvu.[4]

Tarikh Al TabarÄ«: MakÄ«ls rakstÄ«ja vÄ“stuli AlÄ«: “MÄ“s piedāvājām ikvienam atkritÄ“jam pieņemt islāmu, vai mirt. Viņi visi atgriezās, izņemot vienu vÄ«rieti, kuru mÄ“s nogalinājām. AttiecÄ«bā uz kristiešiem, mÄ“s viņus saņēmām gÅ«stā un palaidām vaļā, lai viņi bÅ«tu kā brÄ«dinājums tiem, kuri nevÄ“las maksāt jiziyah (neticÄ«go nodoklis).”[5]

Korāns, Al Imrān (Imrāns) 3:85 – Un ja kāds iekāro citu reliÄ£iju bez islāma, tā nekad netiks no viņa pieņemta un nākošajā dzÄ«vÄ“ viņš bÅ«s starp zaudÄ“tājiem.

Korāns As-Saf (CiešÄs Rindās) 61:9 – Tas ir viņš, kurš sÅ«ta savu vÄ“stnesi, dodams tam lÄ«dzi ceļvedi un patiesÄ«bas reliÄ£iju, lai tā ieņemtu vietu pāri visām citām reliÄ£ijām, lai kā tas nepatiktu tiem, kas Allāham lÄ«dzi tur citus dievus.

Korāns, An-Nisa (Sievietes) 4:89 – Viņi gribÄ“tu, lai arÄ« JÅ«s atsakāties no ticÄ«bas, kā viņi to ir darÄ«juši, lai JÅ«s kļūstat lÄ«dzÄ«gi viņiem. Tādēļ neņemiet tos par sabiedrotajiem, kamÄ“r tie neatgriežas uz Allāha ceļa. Bet, ja tie atsakās, saÄ·eriet un nogaliniet tos, kur vien viņus atrodat. Un nemeklÄ“jiet starp viņiem ne draugus, ne izpalÄ«gus.

Korāns, Al-Baqarah (Govs) 2:217 – [...] Un ja kāds no Jums savu reliÄ£iju atmet un nomirst kā neticÄ«gais, tad viss, ko viņš ir darÄ«jis, ir bijis veltÄ«gs gan šajā, gan nākošajā dzÄ«vÄ“. Tie mitÄ«s ugunÄ« un paliks tur uz laiku laikiem.

Korāns, An-Nisa (Sievietes) 4:137 – PatiešÄm, tie, kas te tic, te netic, tad atkal tic, bet tad atkal netic, grimdami arvien dziļāk savā neticÄ«bā, Allāhs tādiem nepiedos un viņi netiks vesti uz taisnā ceļa.

Šie ir tikai daži fragmenti no neskaitāmajiem islāma avotiem, kas attaisno vardarbÄ«bu pret cilvÄ“ku, kas praktizÄ“ brÄ«vo gribu. Es dažreiz nesaprotu, kāpÄ“c es šo visu rakstu. Ja islāms ir tik perfekts un patiess, kāpÄ“c ir jānolaižas lÄ«dz iebiedÄ“šanai un nāvessodiem, lai noturÄ“tu savus ļaudis? Ja islāms ir miera reliÄ£ija, kāpÄ“c tā atņem saviem sekotājiem brÄ«vÄ«bu izvÄ“lÄ“ties? Ja islāms ir pārāks pār citām reliÄ£ijām un ātrāk augošÄ reliÄ£ija pasaulÄ“, kāpÄ“c tā lÄ«deriem bÅ«tu jāuztraucas par saujiņu atkritÄ“ju? KāpÄ“c islāms ir vienÄ«gā sistÄ“ma pasaulÄ“, kas piespiež cilvÄ“ku ticÄ“t, pat tad ja viņš nevÄ“las? Tādas metodes ir raksturÄ«gas sistÄ“mām, kas principā ir balstÄ«tas uz meliem, jo tas ir vienÄ«gais veids, kā lÄ«deri var noturÄ“t savu auditoriju. PatiešÄm, bailes no nāves un nekontrolÄ“tā vairošanās ir divi galvenie faktori, kāpÄ“c islāma burbulis aug un aug. Tā ir sekta, kurā cilvÄ“ks tiek ierauts ar maldināšanu vai piespiedu kārtā, un atpakaļceļa nav. Islāms ir kā mafija – tikt ārā var tikai zārkā.

Nākošreiz rakstÄ«šu par to kāpÄ“c liberāļi (lasi – neomarksisti) tik ļoti iestājas par viņu uzņemšanu Rietumu pasaulÄ“ vai par geju (jā, arÄ« LGBT kopiena ir lieli velkamisti) lomu un tiesÄ«bām islāmā. VÄ“l neesmu izlÄ“mis...

Nobeigumā divi savstarpÄ“ji izslÄ“dzoši normatÄ«vo aktu panti:

ANO vispārÄ“jās cilvÄ“ktiesÄ«bu deklarācijas 18.pants: “Katram cilvÄ“kam ir tiesÄ«bas uz domas, apziņas un reliÄ£iskās pārliecÄ«bas brÄ«vÄ«bu, un šÄ«s tiesÄ«bas ietver brÄ«vÄ«bu mainÄ«t savu reliÄ£isko pārliecÄ«bu vai uzskatus, kā arÄ« brÄ«vÄ«bu gan vienatnÄ“, gan arÄ« kopā ar citiem publiski vai privāti paust savu reliÄ£isko pārliecÄ«bu vai uzskatus, sludinot tos, piedaloties reliÄ£iskās ceremonijās un rituālos.”

Mauritānijas krimināllikuma 306.pants: “Ikvienam musulmanim, kuru atzÄ«st par vainÄ«gu reliÄ£ijas pamešanā, tiek dotas trÄ«s dienas laika nožēlot savu rÄ«cÄ«bu (atgriezties pie islāma), un, ja šÄ« rÄ«cÄ«ba netiek nožēlota, šÄ« persona tiek sodÄ«ta ar nāvi, un viss personas Ä«pašums pāriet valsts kases Ä«pašumā.”

Pietiek lasÄ«tājiem – karstvÄ«na un cÅ«kas cepeša bagātus ZiemassvÄ“tkus!

Iekšlietu struktÅ«rām – paldies, ka mÅ«su ZiemassvÄ“tku tirdziņi neizskatās šÄdi.

Musulmaņiem – neko! Hehehehehe!

Mani iepriekšÄ“jie raksti:

1. Äªstā patiesÄ«ba par musulmaņu kultÅ«ru jeb tas, ko mediji nevÄ“las publicÄ“t par islāma vÄ“sturi;

2. KāpÄ“c musulmaņi mÅ«s ienÄ«st, un kāpÄ“c viņi pret mums cÄ«nās?;

3. Par islāmu un sieviešu sišanu;

4. Kāds sakars islāmam ar teroraktu pie parlamenta Ä“kas Londonā?;

5. MaskÄ“tā džihāda rokasgrāmata un Stokholmas sindroms;

6. Islāma frontÄ“ bez pārmaiņām, jeb kā Zanders “analizÄ“ja” DP pārskatu;

7. Zinātne no islāma perspektÄ«vas, jeb kāpÄ“c musulmaņi ir tik stulbi;

8. Muhameda portrets;

9. Takfir: dvieļu kari jeb kāpēc musulmanis nogalina musulmani.

Autora prasība: NEPĀRPUBLICĒT PROKREMLISKAJĀ PORTĀLĀ WWW.PROTESTI.LV


[1] Mustansir Mir, Dictionary of Qur’ānic Terms and Concepts., (Garland publ. inc., New York & London, 1987.), pp. 16-17. https://yassarnalquran.files.wordpress.com/2012/07/dictionary-quranic-terms-concepts-mir.pdf

[2] Tarikh Al-Tabari, Vol. 17: The First Civil War From the Battle of Siffin to the Death of 'Ali A.D. 656-661., pp. 187-188.

[3] Ibid. p. 188.

[4] Ibid. p. 191.

[5] Ibid. p. 192.

Novērtē šo rakstu:

0
0