Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

ESES

30.12.2017. 21:55

Ko jus varat 'cepties' par anglu valodu ANO.
Tur jau ieprieks visas runas tiek tulkotas
velama valoda (ko pieprasa). Nevienam Ano
KLAUSITAJAM neinterese un nesapror kada ir anglu
valodas izruna. Beidziet vienreiz telot tos
lielos anglu valodas zinatajus.
Otrkart neveienam ANO musu prezidenta uzruna nav
interesanta. Labak paklausaties kados dialektos
runa ASV dzivojosie. Katrai nacijai sava izruna
un neveiens par to neuztraucas. PARGUDRIE LATVIESI.

Atbildēt

kļimoviča aita

29.12.2017. 16:02

Domāju,ka šajā situācijā viņam Ļoti līdzētu dziesmiņu dziedāšana svešajā mēlē.

Varētu sākt ar grupas THE EXPLOITED repertuāru. Teksti nav sarežģīti, melodijas ritmiskas, balss tembram nav īpašas nozīmes, tās viegli atrodamas YouTube:

THE EXPLOITED - GOD SAVETHE QUEEN
THE EXPLOITED - FUCK THE USA
THE EXPLOITED - FUCK THE SYSTEM

Veiksmi!

P.S. Labvēlīga iznākuma gadījumā manu honorāru par šo Ideju lūdzu ziedot Parex, vai kā viņus tur tagad sauc!

Atbildēt

Ilze

15.12.2017. 18:29

Raimi, uzzvani vai uzraksti man

Atbildēt

jim

15.12.2017. 01:00

Anglju valoda ir tik primitiiva, ka pat aborigeeniem to iemaaciija, bet savlatvijas vadonis ir tupaks par zaabaku! ! :-) :-)

Atbildēt

Kad pa laikam esmu Liepājā,

14.12.2017. 10:13

»

VB

Ļoti skaisti skan austrāliešu valoda, šķiet, tuva Londonas


pa retam satieku Jack Low no Austrālijas un parunājamies angliski, austrālieši lieto citādā izteksmē, piekrītu. Lai gan viņa māte ir latviete, viņi skaypā sazinās angliski. Akcenti uz vārdiem citādi, valoda vijīgāka...

Atbildēt

Labi vien ir

14.12.2017. 08:44

Labi vien ir, ka viņš ANO latviski nerunāja. Ko tad pasaule par latviešu valodu padomātu...

Atbildēt

Sāls valodai nāk no vietas,

14.12.2017. 08:34

»

Pilnīgākās muļķības

SalÄ«dzinoÅ¡i ar latvieÅ¡u valodu, angļu valoda ir nabadzÄ«ga, jo tajā ir mazāk skaņu, mazāk locÄ«jumu utt. - angļu valoda ir ļoti primitÄ«va valoda(tās milzÄ«gais vārdu krājuma pamatā ir latīņu un grieÄ·u vārdi, kas nav nekāds izņēmums latvieÅ¡u valodas gadÄ«jumā), kuras sarežģÄ...


kur tā radusies. Vērtība valodai arī. Tu vari mācīties mehāniski to valodu Latvijā un tevi tieši tādi paši arī sapratīs. Bet, kad nonāksi ap Nothingemu, tavu runu varbūt sapratīs, bet to, ko runās vietējie tu nesapratīsi vispār. Katram ar angļu val. sava pieredze, nestrīdies!

Par dialektiem. Pabā var satikties viens no Mančesteras, pat Derbijas un nesapratīs Nothingemas dialektu. Tā viņi cits citam, klausoties valodā, jautā.

Tā valoda, ko māca Latvijā, ir kroplīgs slengs, ko grib pietuvināt amerikāņu. Latviešu valodā daudz angļu vārdu. Iztrūkst pētījumu par to.

Būtiska angļu val. būtība ir atbildības un kapitālisma noteiktība. Piemēram - latviski var pateikt - Viņš piecēlās, iztīrīja zobus un devās uz darbu. Angliski būs citādi un tā visur. Viņš piecēlās, iztīrīja savus zobus un devās uz savu darbu.

Atbildēt

VB

14.12.2017. 07:15

»

Vējoni, atkāpies!

Angļu valoda it kā ir viegla, loÄ£iska, bet arÄ« pilna ar viltÄ«gām niansÄ“m, kas nepadodas nekādai loÄ£ikai. Nu "people on the ground" VÄ“joņa situācijā varÄ“ja uzrakstÄ«t cilvÄ“ks, kurÅ¡ angļu valodā noteikti nedomÄ


people on the ground
Nu, ir tāds izteiciens angliski...
Pat Google -Ä“ var atrast.

Tomēr svarīgākais te, ka jārunā dzimtajā valodā - it sevišķi valsti pārstāvošam Prezidentam!
Tiešām nesaprotu, kāpēc viņš to runu neteica latgaliski vai, piem., japāņu valodā?

Atbildēt

tt

14.12.2017. 07:07

»

ZAJE

Lai latvieÅ¡u valodu iemācās idiņÅ


Varakļānos pie veikala dzērāji no rīta labāk un skaidrāk runā nekā šitas poliglots . Nevienu valodu nezina un nevar saprast ko viņš tur švepst.

Atbildēt

Pilnīgākās muļķības

14.12.2017. 03:54

»

Nepiekrītu

jo jāsāk ar angļu val. Anglijas sirdī starp vietējiem. Tas pamats ar dialektiem. Paralēli TV, radio un avīzes. Tā pamazām esi apguvis angļu val loģiku līdz lamāšanās esencei...


Lai mācītos angļu valodu priekš valsts darbinieka ne uz kādu UK nav jādodas lai to apgūtu. Ja tev ir vēlme darboties valsts vai bzinesa vidē un esi apguvis valodu UK, tā ir pavisam cita lieta un tāpat tāda valoda noderēs tikai kontaktos ar UK.

Bet priekš valsts darbiniekiem - angļu valoda, ko māca Latvijā ir pilnīgi pietiekoša. Valsts iestādes arī algo papildus angļu valodas pasniedzējus, kuru piedāvātajos kursos var uzlabot savas zināšanas un nekas neliedz arī pašam ieguldīt savu laiku lai uzlabotu savas angļu valodas zināšanas. Nav tak jābūt perfektām valodas zināšanām - vācieši un francūži parasti nemaz ar tik labu dikciju nemaz nelieto angļu valodu, kā latvieši...

Atbildēt

Pilnīgākās muļķības

14.12.2017. 03:38

»

Nepiekrītu

jo jāsāk ar angļu val. Anglijas sirdī starp vietējiem. Tas pamats ar dialektiem. Paralēli TV, radio un avīzes. Tā pamazām esi apguvis angļu val loģiku līdz lamāšanās esencei...


Salīdzinoši ar latviešu valodu, angļu valoda ir nabadzīga, jo tajā ir mazāk skaņu, mazāk locījumu utt. - angļu valoda ir ļoti primitīva valoda(tās milzīgais vārdu krājuma pamatā ir latīņu un grieķu vārdi, kas nav nekāds izņēmums latviešu valodas gadījumā), kuras sarežģītība ir tikai tajā, ka tās gramatika joprojām pieļauj dažādas burtu un to salikumu izrunas - nemaz nepieminot angļu valodas dialektus, kas lieto vēl citas izrunas variācijas - tieši pateicoties neprogresīvajai angļu valodas gramatikai, kuru paši briti vāji pārzin. Angļu valodas pamatā ir ķeltu un ģermāņu valodu sajaukums, kura rezultāts ir abu kopējo valodu grupu primitīvākais variants.
Mācīties angļu valodu UK... nu tas ir tizli - bet no otras puses - ja Vējonis uzstātos ANO ziemeļlondonas izrunā... tas, protams, būtu ļoti progresīvi :D

Bez tam - britu angļu valodai nav pasaules valodas statusa, jo ASV(UK tiek dēvēts par 51 štatu) ir šīs planētas hegemonija. Nestrīdies par neeksistējošām lietām - man ir gadījies tulkot vienam britam ko otrs pateicis, jo šie viens otru nesaprata... kaut runā vienā valodā un diez vai viņi abi domāja, ka runā nepareizajā angļu valodā ;)

Atbildēt

nenemt pieree shitos blusu mekleetaajus

14.12.2017. 02:49

Ko piesienas Veejonim? Kas vins kaads tulks vai?

Atbildēt

Viņam ir debils

14.12.2017. 02:14

»

ZAJE

Lai latvieÅ¡u valodu iemācās idiņÅ


mērkaķa angļu val. stils latgoliešu izloksnē, ko pat par dialektu nevar piespiežoties nodēvēt. Pilnīgs pusārprāts, ko pasaule nebija dzirdējusi! Un vēl no lapiņas un kā pa celmiem piektklasnieka varēšanā! Totāls analfabētisms. I am on the ground! Sorry!

Atbildēt

ZAJE

13.12.2017. 23:43

Lai latviešu valodu iemācās idiņš!

Atbildēt

letiņš

13.12.2017. 23:03

Kad šito puskrievu, divu sievu pieturētāju pēdīgi padzīs?

Atbildēt

!

13.12.2017. 21:55

»

jurisx

Valsts galvenais āksts


bet ka fotomodelis ir biezi redzams uz krasainu zurnalu glancetajiem vakiem !

Atbildēt

apriori

13.12.2017. 21:53

ja neruna amerikanu valoda ,lai runa krievu valoda !

Atbildēt

do you speak english?

13.12.2017. 21:52

jes ai duju !

Atbildēt

reptilis

13.12.2017. 21:51

»

Tā runa bija kauns

visai Latvijai. Kauns ir pats prezidenta izstrādājums un viss, ko viņš dara ir prezidenta izstrādājuma izstrādājums


Viņam bija jārunā latviski....,bet ko var gribēt no ""kaunīgajiem latviešiem""....un ir tāda profesija - tulks!

Atbildēt

katram

13.12.2017. 21:22

»

Pilnīgākās muļķības

Es saprotu, kāpÄ“c ASV prezidentam ir nepiecieÅ¡ami padomnieki - tāpÄ“c, ka viņš reāli atbild par valsti un tās virzÄ«bu, tāpat kā Latvijas premjerministrs. KāpÄ“c Latvijas prezidentam ir nepiecieÅ¡ami padomnieki - pilnÄ«gi nav saprotams, jo Latvijas valsts prezidentam ir tikai reprezentatÄ...


ir jādara savs darbs, īpaši, ja ir apņēmies. Šajā gadījumā tā bija runa, nākamā kas cits. Ja baisa runa ir sīkums cilvēkam, kura vienīgā funkcija un darbs ir reprezentatīva, tad darbs ir izdarīts neatbilstoši izvirzītajam uzdevumam.

Atbildēt

Neuskatu, ka esmu iemācījies

13.12.2017. 20:56

»

Pilnīgākās muļķības

Es saprotu, kāpÄ“c ASV prezidentam ir nepiecieÅ¡ami padomnieki - tāpÄ“c, ka viņš reāli atbild par valsti un tās virzÄ«bu, tāpat kā Latvijas premjerministrs. KāpÄ“c Latvijas prezidentam ir nepiecieÅ¡ami padomnieki - pilnÄ«gi nav saprotams, jo Latvijas valsts prezidentam ir tikai reprezentatÄ...


angļu. val. joprojām mācos, atklājot aizvien ko jaunu. Tomēr , sarunājoties ar angļiem, daudzi teikuši paši, ka runāju labi. Tas gan izbrīna, jo nekad necenčos neko..

Žēl, ka Anglijā strsdājošie necenšas apgūt sarunājoties, paši nerunā, bet saprot, ko tiem saka.

Atbildēt

reptilis

13.12.2017. 20:20

Es domāju,ka Latvijas prezidentam pilnīgi pietiek ar latviešu valodu un tulkiem ,kuri pārtulko viņa teikto. Galvenais būtu,lai prezidents aizstāv Latvijas intereses un spēj saprast ,kādas ir Latvijas intereses.Un daudzu piesauktās ""kuluāru sarunas"" ir ""pupu mizas"",jo Latvijas intresēs ir atklāta politika.

Atbildēt

Nepiekrītu

13.12.2017. 20:14

»

Pilnīgākās muļķības

ANO lieto amerikāņu valodu - to pietiekoši labi var iemācīties LATVIJĀ un praktisko lietojumu var iegūt skatoties Holivudas filmas...


jo jāsāk ar angļu val. Anglijas sirdī starp vietējiem. Tas pamats ar dialektiem. Paralēli TV, radio un avīzes. Tā pamazām esi apguvis angļu val loģiku līdz lamāšanās esencei.

Tā, ko lieto kā amerikāņu versiju, ir tuva angļu literārajai. Lai padziļinātu, labāk, ja tiec pie savas privātas Oksfordas Wordfinder grāmatas, kur līdz niansei izlasīsi vārda nozīmi izskaidrojošā formā. Tā amerikāniskā angļu val ir ārkārtīgi primitīva, nav problēmu, ja paskatās, kā Pabriks laiž kopējot šo, teikšu - politisko slengu), tad tur nav problēmu to apgūt. Tā laiž visa ES elite. Ar šauru un primitīvu vārdu krājumu, atkārtojot citam citu.

Angļu valoda ir bagāta un interesanta, bet to var iemācīties tikai lietojot. Un mācīties to apgūt aizvien pilnīgāk, tad jābūt īpašai patikai pret angļu kultūru.

Atbildēt

w

13.12.2017. 20:10

Hūte izvēlas lēti pērkamus kolhozniekus, kaut nemaz tik lēti viņi nodokļu maksātājiem neizmaksā, toties cerība, ja muļķi, tad pratīsies uzticīgi kalpot saimniekam, zooprezis bija mazliet izglītotāks, rezultātā uzmetiens....

Atbildēt

Pilnīgākās muļķības

13.12.2017. 20:08

»

Å¡

Ja viņš ir tikai izkārte, tad kādēļ izkārtnei 7 padomnieki? Bet par Angļu valodu Jums pilnīga taisnība. Kad vēl sāku mācīties, Latvijā, kursos, pasniedzēja vienmēr deva mums salīdzinoši: kā izrunā kur. Toreiz (laikam 20g.atpakaļ) amīšu izruna bija ar humoru izteikta. Tagad es...


Es saprotu, kāpēc ASV prezidentam ir nepieciešami padomnieki - tāpēc, ka viņš reāli atbild par valsti un tās virzību, tāpat kā Latvijas premjerministrs. Kāpēc Latvijas prezidentam ir nepieciešami padomnieki - pilnīgi nav saprotams, jo Latvijas valsts prezidentam ir tikai reprezentatīvās funkcijas - viņš pieņem diplomātus, dodas ārvalstu vizītēs, saka runas utt. - REPREZENTĒ valsti. Latvijas valsts prezidents neatbild par valsts politiku - viņš var likt sprunguļus Saeimas likumos utt., bet reāli - viņam nav jāsaprot kā darbojas ekonomika vai jāatbalsta māksla vai sports un vispār - arī nekādiem padomniekiem viņam nevajadzētu būt, izņemot ja Latvija uzsāk kaŗu vai aizstāvas... bet priekš tam ir AM...


Ja dzirdētu cik drausmīgā angļu valodā runā citu neangliski runājošo valstu iedzīvotāji, tad par to latviešiem nevajadzētu satraukties - tāpat mums ar amerikāņiem maz jārunā(izņemot tiem, kas darbijas ar NATO lietām) un nu jau arī ar britiem pēc brexit nebūs jārunā... tikai ar īriem, kuru angļu valodas izruna ir drausmīga.

Atbildēt

Å¡

13.12.2017. 19:39

»

Pilnīgākās muļķības

ANO lieto amerikāņu valodu - to pietiekoši labi var iemācīties LATVIJĀ un praktisko lietojumu var iegūt skatoties Holivudas filmas...


Ja viņš ir tikai izkārte, tad kādēļ izkārtnei 7 padomnieki? Bet par Angļu valodu Jums pilnīga taisnība. Kad vēl sāku mācīties, Latvijā, kursos, pasniedzēja vienmēr deva mums salīdzinoši: kā izrunā kur. Toreiz (laikam 20g.atpakaļ) amīšu izruna bija ar humoru izteikta. Tagad es, godīgi sakot, pa telefonu nevaru saprast, ja runā no Indijas, Banglodešas (vai kur nu vēl pārcelti visu dienestu telefona atbildētāji, praktiski visi 800#). Dzīvē vari skatīties uz lūpām, bet Indiešu gadījumā, pat tas nelīdz. Viņi Š izrunā, kā S, ar daudzām skaņām viņiem problēmas. Daudz g. atpakaļ, jau ASV gāju vietējos valodas kursos, tur bija viena ķīniete, kas dzīvojot tur, apmeklēja kursus 9 gadus, un pilnīgi neko nevarēja pateikt. Tāpat arī britu filmas pagrūti saprast. Hospitālī ārsti ir ļoti daudz Indiešu, viņiem vari mutē skatīties, bet nesaprast. Laikam ir jāpadzīvo ar tādiem blakus, lai saprastu to izrunu. Bet amerikāņu valoda tikai dzīvojot te apguvās, un ļoti palīdzēja tieši TV, un tā kā filmas šodien ir pieejamas visur, tās ir labs mācību materiāls. Kaut ar gāju kursos, cilvēki, kas mani satika tikko atbraucot, teica, ka toreiz es Angliski nerunāju...man likās, ka runāju ciešami.
Jā bet valodas mācīšanās ārpus valodas lietošanas vides ir iespējama tikai tiem, kam talants uz valodām. Pārējiem jādzīvo vidē, kur runā. Vājpiena gadījumā, neizskatās, ka tur būtu talants un kaut kas tur uzlabosies, tātad vajadzēja iezubrīt to runu. Bet arī tā taisnība, ka ir pilnīgi bez svara, ar kādu akcentu tur tās runas tiek teiktas, galvenais pārliecība, kura varbūt šai gad. sniedzas tik līdz dzērienu nodaļas letei, jeb pārliecību iedveš kāda kaza blakus, ja tās nav, arī pārliecība izčākst.

Atbildēt

Vējoni, atkāpies!

13.12.2017. 19:21

»

Ne Priedītis

ne Vējonis, ne Lembergs utml pipuki nekad neiemācīsies kaut cik normāli sazināties angliski, jo šīs iemaņas var apgūt tikai praktiski un vēlams Anglijā angļu vidū, paralēli apgūstot literāro valodu, kāda ir UK medijos un TV. Neizprotot ninanses, atšķirības un domāšanas veidu angļu...


Angļu valoda it kā ir viegla, loģiska, bet arī pilna ar viltīgām niansēm, kas nepadodas nekādai loģikai. Nu "people on the ground" Vējoņa situācijā varēja uzrakstīt cilvēks, kurš angļu valodā noteikti nedomā.

Atbildēt

Pilnīgākās muļķības

13.12.2017. 19:00

»

Ne Priedītis

ne Vējonis, ne Lembergs utml pipuki nekad neiemācīsies kaut cik normāli sazināties angliski, jo šīs iemaņas var apgūt tikai praktiski un vēlams Anglijā angļu vidū, paralēli apgūstot literāro valodu, kāda ir UK medijos un TV. Neizprotot ninanses, atšķirības un domāšanas veidu angļu...


ANO lieto amerikāņu valodu - to pietiekoši labi var iemācīties LATVIJĀ un praktisko lietojumu var iegūt skatoties Holivudas filmas.

Britu angļu valoda pamatīgi atšķiras no amerikāņu globālās valodas un dzīvojot UK var tikai sabojāt perfekto amerikāņu valodu. Nevienam nav nekādu pretenziju pret citām drausmīgām angļu valodas izrunām, kā Indijā lietoto angļu valodu vai Dienvidāfrikāņu angļu valodu, vai Austrālijā lietoto angļu valodu vai ķīniešu vai japāņu angļu valodu un arī nevajadzētu būt nekādām pretenzijām pret angļu valodu ar pamatīgu latviešu akcentu - neviens par tādiem sīkumiem ārpus Latvijas nesatraucas. Galvenais ka ir droša izruna un pārliecība par to ko runā, nevis boksterēšana kā 3. klases skolniekam, kas pats nav rakstījis savu domrakstu un klases priekšā to nolasa un ir skaidri redzams, ka nav gatavojies. Un nav jau problēmas, ka Vējonis nesaprot angļu valodu, jo šīs runas var nolasīt pat nesaprotot angļu valodu - ja tām laicīgi gatavojas.

Blamāža ar runu ANO ir pilnīgi nenozīmīga, salīdzinot ar to, ka valsts paraugcilvēka kanceleja izceļas ar slepenību, kaut vajadzētu būt otrādi. Valsts prezidents miera laikā ir tikai izkārtne - slepenībai ir kaut kāda nozīme kaŗa laikā, kad viņš kļūst par Latvijas armijas virspavēlnieku, un vispār derēja pārdomāt vai amatpersonām ir nepieciešami padomnieki, jo ja amatpersonas ir tik nekompetentas, ka šīm ir vajadzīgs padomnieks, tad amatpersonas vietā ir jāsēž padomniekam.

Atbildēt

valsts valoda

13.12.2017. 17:42

Salnājam
Dienas vai darba kārtība?

Atbildēt

anglju valodu Å¡im

13.12.2017. 17:38

»

jurisx

Valsts galvenais āksts


maca slepenpadomnieks Zaķis,vienotibas spiraiņa bralis...

Atbildēt

Kiki

13.12.2017. 17:36

Agrāk jau angļu valodu nevajadzēja, jo agrāk braukāja uz ārzemēm kopā ar Ilzi, kura mācēja kaut ko, tomēr, kad šī apnika, tad arī sākās problēmas ar valodu

Atbildēt

Ne Priedītis

13.12.2017. 17:22

ne Vējonis, ne Lembergs utml pipuki nekad neiemācīsies kaut cik normāli sazināties angliski, jo šīs iemaņas var apgūt tikai praktiski un vēlams Anglijā angļu vidū, paralēli apgūstot literāro valodu, kāda ir UK medijos un TV. Neizprotot ninanses, atšķirības un domāšanas veidu angļu valodā, angļu valodu nav iespējams izprast un apgūt. Turklāt iemaņas, ja nelieto, izgaist.

Atbildēt

ja paskatās no otras puses

13.12.2017. 17:21

būtu mums tāds gudrs, domājošs un tautu dzirdošs prezidents, viņš taču prātā sajuktu no veselības afērām, kroplās tiesu sistēmas, izglītības sistēmas, blatņikiem, rijējiem u.c..

Atbildēt

pilsonis

13.12.2017. 17:12

Viņam vajadzētu sākt ar latviešu valodas kursiem.

Atbildēt

jurisx

13.12.2017. 16:22

Valsts galvenais āksts..

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: