Menu
Pilnā versija

Iesaki rakstu:
Twitter Facebook Draugiem.lv

Dieva ienaidnieki un sevis pielÅ«dzÄ“ji vienmÄ“r nÄ«dÄ«s Dieva kalpus. Dievs Kurānā saka: "Nekad ebreji un kristieši nebÅ«s apmierināti ar tevi, tika ja tu sekosi viņu reliÄ£ijai-dzÄ«vesveidam. Saki: "Patiesi, Dieva VadÄ«ba, tā ir (vienÄ«gā Ä«stā) VadÄ«ba." Un ja tu sekosi viņu iegribas, pÄ“c tam kad tu esi saņēmis Zināšanas (Kurānu), tad tev nebÅ«s pret Dievu ne sarga un aizstāvja (walÄ«), ne palÄ«ga." (Kurāns 2:120)

PasaulÄ“ ir plašas Islāma nÄ«šanas intereses un tradÄ«cijas. To dara gan politeiskie skauÄ£i no kristiešu baznÄ«cu puses un citām reliÄ£ijām (Ä«paši mÅ«sdienu Indijas hinduisti). To dara dažāds lielais bizness, kuram Islāms ir kardināli neizdevÄ«gs. Jo, ja visi censtos bÅ«t kārtÄ«gi muslimi, tad ātri vien bada nāvÄ“ nomirtu visa Holivuda, mÅ«zikas industrija, Lasvegasas un pārÄ“jās zaudÄ“tavas, apreibinātavas, tabakas kompānijas, augļotāji un miljoniem uz patÄ“rÄ“tājsabiedrÄ«bas nejÄ“dzÄ«gajām iegribām balstÄ«tu nevajadzÄ«gu preču un pakalpojumu ražotāji.

Lielas intereses pret muslimiem ir arÄ« cionistiem un viņu izmantotajiem muļķīgajiem pakaļskrÄ“jÄ“jiem no kristiešu puses, kā arÄ« naftas un citu resursu kompānijām. Un galu galā šo nomaldÄ«jušos Dieva ienaidnieku galvenais ideologs Sātans arÄ« nesnauž un cenšas cilvÄ“ku sejas pagriezt prom no monoteisma dzÄ«vesveida. Skatot šÄdā skatupunktā, ir pavisam skaidra tik ļoti apzinātā mÄ“diju vÄ“ršanās pret Islāmu.

Protams, tā ir pašu muslimu sev paglaimošana, ka viņi tiek ienÄ«sti Islāma dēļ. Jo diemžēl muslimi ir tik tālu no Islāma, lai pamanÄ«tu kādu Islāma ietekmi viņos, lai sāktu viņus par to ienÄ«st. TāpÄ“c, piemÄ“ram, vÄ“ršanās pret imigrantiem Eiropā tomÄ“r, pirmkārt, ir viņu slikto Ä«pašÄ«bu un kultÅ«ras atšÄ·irÄ«bu dēļ. Un, protams, tas "muslims" no Mali, kas kādā ParÄ«zes priekšpilsÄ“tā ir nospļaudÄ«jis visu ietvi slidenu, nav nekāds labu manieru un civilizācijas iemiesojums.

Viens no iemesliem, kāpÄ“c muslimi ir ienÄ«sti ir dēļ tā, ka muslimi ir slÄ“gta grupa (ja vien pats nekļūsti par muslimu), - tas ir, viņu sievietes nemuslims nevar apprecÄ“t/izklaidÄ“ties. Muslimi ir slÄ“gta un iedomÄ«ga grupa, kura par spÄ«ti savam zemajam stāvoklim iedomājas, ka viņi ir labāki par nemuslimiem. Un, ka tikai tādi kā viņi nonāks ParadÄ«zÄ“. Un, ka kristieši un jÅ«daisti nav monoteisti, bet tikai viņi.

Un, ja viņi ierodas, tad (nemuslima acÄ«m) nemainās vai nemainās pietiekami, bet gan paliek savās dÄ«vainajās "tradÄ«cijās". Un dažkārt daļa no viņiem, šÄ·iet, jau ir kļuvuši normāli rietumnieki un tad atkal kļūst par muslimiem.

Muslimi ir ļoti lÄ«dzÄ«gi ebrejiem šajā ziņā, izņemot to, ka muslimi Eiropā sabiedrÄ«bā nav veiksminieki (lielākā daļa ir tikko ienākuši zemu un vidÄ“ju ienākumu imigranti; ASV gan tie ir viena no bagātākajām grupām - ārsti, inženieri un IT speciālisti). Tāpat mÅ«sdienās ebrejus ienÄ«st ir aizliegts, bet muslimu ienÄ«šana ir katra godÄ«ga un laba cilvÄ“ka pienākums, ja notic tam, ko prese raksta par muslimiem.

Ko nu tur mēģināt skaidrot, tie, kas nīst, tie jau zinās labāk.

ArÄ« Latvija nepalaiž garām pasaules Islāma nÄ«šanas tendences. Tam ir gan uzskaitÄ«tie iemesli, gan tādi pavisam triviāli kā plašsaziņas lÄ«dzekļu prakse veidot sabiedrisko domu vienkārši pÄ“rkot un tulkojot pasaules ziņas un komentārus no lielajām pasaules ziņu organizācijām. Bet tām, kā jau tika apskatÄ«ts, ir savu Ä«pašnieku un darbinieku pašu Islāma nÄ«šanas intereses, kuras viņi aktÄ«vi propagandÄ“. Patiesi, Rietumos standarta indivÄ«ds nevar citādi socializÄ“ties kā tikai Islāma nÄ«dÄ“js. Un vÄ“l jo vairāk, ņemot vÄ“rā (dez)informāciju par Islāmu, Islāma nÄ«šana ir dabiska un pat laba reakcija.

Latvijā ir arÄ« pāris izteiktākie Islāma nÄ«dÄ“ji. (PiemÄ“ram, krustneši kā Taivāns, Aigars Dāboliņš, libertisti kā Mamedovs, budisti kā Krišjānis Kalnciems, un vÄ“l nenosakāmais Kaža.)

Tā kā Latvijā muslimu ir maz un viņu iespaids uz biznesu ir nenozÄ«mÄ«gs, tad šajā sarakstā iztrÅ«kst biznesa interešu, tikai ideoloÄ£iskas intereses. Galvenie Islāma nÄ«dÄ“ji ir noteikti krustneši vai citu reliÄ£iju paudÄ“ji (budisti, piemÄ“ram), libertisti, Amerikas un IzraÄ“las mīļotāji, un nacionālisti, rasisti. Ne Ä«sti nÄ«dÄ“ji, bet vienkārši naida izmantotāji ir atsevišÄ·i politiÄ·i.

Galvenā nÄ«dÄ“ju grupa Latvijā ir skauÄ£i no kristiešu puses. PiemÄ“ram, "profesors" Leons Gabriels Taivāns, kurš biedÄ“ Latvijas iedzÄ«votājus ar Islāmu un muslimiem cerÄ«bā, ka kāds kļūs tāpÄ“c par kristieti. Par viņa melÄ«gajiem (nekompetentajiem?) izteikumiem tika uzrakstÄ«ta vÄ“stule LU rektoram Ivaram Lācim. LÄ«dz tam domāju, ka LU ir Rietumu universitāte, bet tā tādu "'čomu bÅ«šanas" iestādÄ«te vien ir.

Tad atsevišÄ·i kristieši strādā drošÄ«bas iestādÄ“s un izmanto amatu, lai kavÄ“tu Islāma sludināšanu Latvijā. PiemÄ“ram, visi tie izsaukumi uz "parunāšanos un paskaidrojumiem" MamÅ«nam SaÄ«dam, kad viņš bija imāms. Viņam jāiet un jāpaskaidro par citu muslimu darbÄ«bu, piemÄ“ram, Islāma sludināšanu uz ielas, latviešu muslimu piedalÄ«šanos TV utt. ŠÄdi krustneši izdara spiedienu uz MamÅ«nu, lai viņš aizkaitināts salamātu tos, kuri nokaitinājuši krustnešus ar Islāma sludināšanu.

Vai, piemÄ“ram, bija gadÄ«jums, kad uz Latviju atbrauca 6 pakistāniešu pensionāri atgādināt par Islāmu un Dievu muslimiem. Viņi ir daļa no "Tabligh Džamāt" ("Sludināšanas grupa") kustÄ«bas, kurā muslimi atgādina citiem muslimiem par Islāmu un Dievu. ŠÄ« kustÄ«ba koncentrÄ“jas tieši tikai uz muslimiem un paša izaugsmi. Tā ir viena no pÅ«kainākajām kustÄ«bām, kurā pat "džihāds" ir interpretÄ“ts kā šis sludināšanas darbs un nevis iet karot turpat Pakistānā un Afganistānā.

Šie pakistāniešu pensionāri (jaunākais varbÅ«t 55 gadus vecs, bet lielākoties pāri 60 gadiem) 10 gadus bija gaidÄ«juši Šengenas vÄ«zu uz Zviedriju. Daļa gaidot bija jau nomiruši. Tā nu galu galā sagaidÄ«ja. 6 mÄ“nešus pavadÄ«ja Zviedrijā, atgādinot vietÄ“jiem muslimiem, tad, pirms doties atpakaļ uz Pakistānu, nolÄ“ma apmeklÄ“t ar šo Šengenas vÄ«zu arÄ« Somiju un Baltijas valstis. Somijā viss bija ok, Igaunijā arÄ«. Un RÄ«gā un Liepājā arÄ«. "Uzkrita" uz vietÄ“jiem fašistiskajiem krustnešiem Jelgavā.

Viņus arestÄ“ja un aizveda uz Olaini, par to, ka viņu vÄ«zā nav atļaujas strādāt. Jo, redziet, atgādināšana par Dievu citam muslimam ir darbs!!! Pirms tam Liepājā viņi bija izgājuši no masdžidas (Radio ielas mājas pagrabstāva, kurš tiek izmantots kā lÅ«gšanu telpas) uz stundiņu pastaigāt par pilsÄ“tu. TiklÄ«dz atgriezās, tā sazin kādā veidā jau klāt bija robežapsardze!! Šie pārbaudÄ«ja pases un vÄ«zas un, sakautrÄ“jušies no piedāvātajām pankÅ«kām, tÄ“jas un večuku tramdÄ«šanas, aizgāja prom.

Toties jelgavnieki bija bezkaunÄ«gāki un arestÄ“ja tos par misionāra darba veikšanu bez darba vÄ«zas. Bet šie cilvÄ“ki paši sev apmaksā aviobiļeti, Ä“šanu, uzturÄ“šanos un neviens viņiem nemaksā algu par to, ka viņi pasaka savam ticÄ«bas brālim, lai viņš neaizmirst, ka Dievs ir viņa RadÄ«tājs, UzturÄ“tājs, Apdāvinātājs, un lai padomā, kā dzÄ«voja Muhammeds un viņa lÄ«dzgaitnieki, un atceras par Tiesas Dienu.

ŠÄdu pašu ierÄ“dnÄ«šu krustnesÄ«gumu var redzÄ“t likumā par reliÄ£iskajām kopienām. 90. gadu sākumā tika reÄ£istrÄ“tas 3 draudzes ar pastāvÄ«gās draudzes statusu. VÄ“lāk Islāmu iecÄ“la pie "sektām un jaunajām reliÄ£iskajām kustÄ«bām", un tāpÄ“c katru gadu ir jāpārreÄ£istrÄ“ draudzes, izņemot tās trÄ«s pirmās.

Un tad vÄ“l ir politiÄ·i, kuru pašu uzskati nav zināmi, bet viņi vienkārši izmanto Islāma un muslimu nÄ«šanu saviem politiskajiem mÄ“rÄ·iem. Slavenākais, protams, ir halal lopkautuves skandāls, kad Ingmārs LÄ«daka un citi izdomāja visādus melus par halal kaušanu, lai bÅ«vÄ“tu sev politisko kapitālu pirms vÄ“lÄ“šanām, kad ir ieilgusÄ« krÄ«ze, bet uzrādāmu darbu nav.

Vai, piemÄ“ram, "pele" Emsis, kurš 2005. gadā runāja par "musulmaņu fundamentālistu organizācijas veikto Latvijas apmeklÄ“jumu". AvÄ«zÄ“ "Diena", kurā par Islāmu un muslimiem rakstÄ«ja un tulkoja no ārvalstu ziņu aÄ£entÅ«rām gaužām nekompetenti ļautiņi, "fundamentālisti" bija jau pārvÄ“rsti teju par "ekstrÄ“mistiem", teju "teroristiem". Un par ko ir runa? Par to pašu "Tabligh Džamāt", kuru "LETA" nepareizi "iztulkojusi" kā "Pastarās dienas brÄ«dinājuma grupa" un nevis "Sludināšanas grupa". Nedaudz zemāk ir raksts, kurā izskatÄ«ts, kā vienā rakstā var samuldÄ“t absurdas lietas un uzpÅ«st biedÄ“šanas ziloni nabaga Latvijas iedzÄ«votājiem. "Tabligh Džamāt" ir ļoti vaļēja un neviena pa Ä«stam nekoordinÄ“ta brÄ«vprātÄ«go kustÄ«ba, kura ir ārkārtÄ«gi pÅ«kaina.

Kā jau teicu, šie pakistānieši nebrauc taisÄ«t džihādu uz Afganistānu, - viņi par džihādu sauc savas pÅ«les braukt uz prom no mājām, atgādināt cilvÄ“kiem par Dievu, Islāmu un Tiesas Dienu un uzlabot paša ticÄ«bas entuziasmu un praksi. Un "pele" Emsis šÄdus cilvÄ“kus (kuri Latviju apmeklÄ“ gadiem ilgi vairākas reizes gadā) komentÄ“, ka nav satraukumam pamata, Islāma izplatÄ«ba Latvijas drošÄ«bu neapdraud utt. Nu tad ko var pÄ«kstÄ“t, un kliegt "Vilks! Vilks!", ja neviens viņam neko neprasÄ«ja?

Šie "Tabligh džamāt" ir ārkārtÄ«gi nemanāmi, jo viņi nemaz neiet runāt ar nemuslimiem. Viņu primārais mÄ“rÄ·is ir runāt ar tiem vietÄ“jiem etniskajiem muslimiem, kuri dzerstās, no Islāma nepraktizÄ“ neko. Un arÄ« ar normāliem muslimiem, atgādinot viņiem par lÅ«gšanu vÄ“rtÄ«bu utt. VienÄ«gi viņus var vizuāli pamanÄ«t, jo viņi seko Tuvo Austrumu praviešu modei - bārdas, garie krekli (kādus, starp citu, pirms pāris gadsimtiem vÄ“l valkāja latviešu un krievu zemnieki). Un viņu dÄ“vÄ“šanu par visādiem ortodoksālajiem islāmistiem un fundamentālistiem - daudzi muslimi protestÄ“s, jo šÄ« kustÄ«ba ir kritizÄ“ta par vieglām sÅ«fistiskas ievirzes deviācijām, vājā autentiskuma un izdomātu atstāstu un stāstu izmantošanu sludināšanā, nepamatotām interpretācijām un kustÄ«bas dibinātāju sÅ«fistiskām ievirzÄ“m.

Tāpat presÄ“ vai TV nereti tiek skaidri un nekautrÄ«gi IslāmnÄ«šanas dezinformācija no visdažādākajām grupām. Tās ir gan standarta "ziņas" presÄ“, gan raksti (skat., piemÄ“ram, atklāto vÄ“stuli "Lilit" par rakstu "Islāms un sieviete"), gan intervijas ar Islāmu apmelojošiem indivÄ«diem (Taivāns, Iršada Mandži) un pat multfilmas bÄ“rniem valsts televÄ«zijā ("LeÄ£enda par Sidu"). Starp lesbietÄ“m un libertistÄ“m (Mandži) ir pat budists (Krišjānis Kalnciems), kurš uzrakstÄ«jis Delfos dažus Islāma nÄ«šanas rakstus.

Un vienmÄ“r ir redakcijas politika. (Diena ir vienkārši briesmÄ«ga!). Par Delfu komentāru moderatoru dažādo attieksmi pret antiebreju un antimuslimu komentāriem nerunāšu. Interesantāks gadÄ«jums, ka 2005. gadā Apollo.lv bija sadaļa "Piektdiena", kurā tika likti Ulda BÄ“rziņa Kurāna tulkojuma fragmenti. PÄ“c pusgada šÄ« sadaļa tika aizvÄ“rta. Cik man teica, - aizvÄ“rts tika ar retorisku jautājumu: "Ko? KāpÄ“c mÄ“s nodarbojamies ar islama sludināšanu?"

Islāma nÄ«šana nav nekas jauns, un tā bÅ«s vienmÄ“r, kamÄ“r bÅ«s Dieva ienaidnieki. ŠÄ«s dzÄ«ves "biznesmeņi" ir vÄ“rsušies pret visiem praviešiem un viņu sekotājiem. Jau no paša sākuma Muhammads un viņa sekotāji saņēma milzÄ«gu naidu un represijas tikai tādēļ, ka sauca uz padevÄ«bu Vienam Unikālajam Dievam. Un tā tas bija JÄ“zus 3 gadus aktÄ«vajā sludināšanas posmā, un tā tas bija Muhammada 23 gadus sludināšanas posmā. Un tā tas bija vÄ“lāk, viduslaikos un nesenākā pagātnÄ“. Un tā tas ir tagad un bÅ«s tālāk lÄ«dz pat Pasaules galam.

Dažas pretmuslimu organizācijas ir izpelnÄ«jušÄs vÄ“sturisko nosodÄ«jumu. PiemÄ“ram, spāņu inkvizÄ«cija. InkvizÄ«cijas pirmsākumi ir katoļu baznÄ«cas cīņā ar Dienvidspānijas katharu Ä·eceriem 13. gadsimtā. Bet Ä«sto uzplaukumu un darbu tā ieguva, spÄ«dzinot muslimus Spānijā, kuri slepus praktizÄ“ja Islāmu, jo oficiāli tika pasludināti par kristiešiem.

Krusta kari ir pretÄ“ji vÄ“rtÄ“ti, un, lai gan tiem ir daļējs nosodÄ«jums, tomÄ“r daudz kas no tiem ir slavināts. PiemÄ“ram, Ričards Lauvassirds. Kurš Ä«stenÄ«bā bija zemisks un bezsirdÄ«gs nelietis. Zemiski nogalināja 2700 muslimu karagÅ«stekņu un veica citas nekrietnÄ«bas. Izdzina ebrejus no Anglijas.

TikmÄ“r ar citiem neliešiem citi lepojas.

PiemÄ“rs, serbu kristieši lepojas ar šo noziedznieku:

Petar II Petrovič-Njegoš, dzejnieks, bÄ«skaps, Melnkalnes valdnieks, genocÄ«da pret muslimiem MelnkalnÄ“ slavinātājs. Viņa dzejā, kura bija skolu obligātā literatÅ«ra pirms pilsoņu kara, aprakstÄ«ts un slavināts genocÄ«ds 18. gadsimta sākumā pret Melnkalnes muslimiem, kuru nogalināšanu ZiemassvÄ“tkos vadÄ«ja bÄ«skaps Daņilo. ŠÄ«s dzejas pirmizdevumu izdeva klosteris. (Armenian Mechitarist monastery):

Un visām viņu mājām mÄ“s piešÄ·Ä«lām liesmu;

No visām viņu masdžidām, lielām un mazām,

Aiz mums vien krāsmatas rēgojās,

Kur garāmejot ļaudīm nicīgus skatienus piesiet.

Dzejā muslimi lūdz nevērsties pret viņiem:

Maza ir šÄ« mÅ«su zeme,

Tomēr divas ticības tajā var būt,

Gluži kā vienā bļodā divas zupas,

Ļaujiet mums kā brāļiem dzīvot.

TomÄ“r dzejā uzrunātais bÄ«skaps Danilo, genocÄ«da veicÄ“ju lÄ«deris, dzird šos lÅ«gumus kā Sātana kārdināšanu, JÅ«dasa smaidu, un pārvar sevi un pavÄ“l veikt genocÄ«du pret muslimiem:

Neviena redzoša acs, neviena muslima mÄ“le

nav izbēgusi runāt vēl vienu dienu.

Visus mēs likām uz zobena -

Visus, kuri nebija kristīti.

Bet tie, kuri godāja Svēto Bērnu,

bija kristīti ar Krusta zīmi.

Un kā brālis katrs bija sveikts un godāts.

Mēs nodedzinājām turku mājas,

Lai nepaliktu ne pēdas

No tiem Sātana īstenajiem kalpiem!

Slimi vai ne?

Novērtē šo rakstu:

0
0