Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Ja vēlaties mūs atbalstīt Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

gulbjus pīles

24.05.2015. 09:50

zivju āķīti barībā uz aiziet, 'sirdsmīļās' smirdošās tantītes

Atbildēt

domājat

24.05.2015. 09:49

mūsu čeburekos suņu nav?????????????????? es pie kam neredzu atšķirību, suņa vai zirga gaļa, bet ņemot vērā okupantu klātbūtni, droši vien ir ēsta gan viena, gan otra
ko tagad, pakārties? varat galvot, ka kaķu vecenes kādu arī neizvāra? baložus taču ķer

Atbildēt

z

24.05.2015. 01:14

Manuprāt pēc viņam ir jāarstējas Tvaiķenē.

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 19:16

»

klusais

Manuprāt aizbrauc bezjēgā


>klusais
Nē, es neēdu vēžus. Jo sagatavošanas procedūra man šķiet barbariska. Vārīt dzīvu radību...
Un par cūku kaušanu mēs jau apspriedām. Es vēl varu saprast, ka nokauj pārtikai. Bet es kategoriski nosodu medības, kur nogalina priekam. Tās ir tik skaistas radības ...brieži, alņi , stirnas, zaķi, pat mežacūkas...Kāpēc nogalināt?
Bet dažiem jau ar to nepietiks, kādu lauvu vai ziloni nošaut-lai ir bildes, ar ko dzeltenajā presē palielīties...Nu vismaz kādu suni apēst, lai pierādītu, ka nedabīgi smalks

Atbildēt

klusais

23.05.2015. 17:48

»

jautājums

Ak tad, Latvijas pilsonis drīkst spīdzināt dzīvniekus kā nu viņa sadistiskās tieksmes vēlās galvenais, lai tas nenotiek Latvijas teritorijā...


Manuprāt aizbrauc bezjēgā ...
Vispirms vajadzētu saprast ko nozīmē spīdzināt dzīvniekus ... Vai cūku nokaut ir spīdzināšana vai nav ? Ja ir , tad kā būtu pareizi tikt pie cūkgaļas ?
P.S. Vēžus vārītus esi ēdis ? Vēžu vārīšana ir spīdzināšana vai nav ?

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 17:33

Ak tad, Latvijas pilsonis drīkst spīdzināt dzīvniekus kā nu viņa sadistiskās tieksmes vēlās galvenais, lai tas nenotiek Latvijas teritorijā?
tas kā perversie , bet bagātie Eiropas pedofīli arī dodas uz to pašu reģionu...Savas tieksmes apmierināt...
Jums un dabas aizsardzībai ir tāds pats sakars, kā pedofīliem un bērniem...Arī mīl...Savā veidā...
Ja jūs neaizstāvat Balmaku, tad jūs aizstāvat sevi...Jo jums tas ir personīgi...

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 17:11

jūsu argumentācija neiztur kritiku, jo jau iepriekš skaidri noformulēju, ka neatbalstu nežēlīgu izturēšanos pret dzīvniekiem, tāpēc nepērku rūpnieciski audzētu dzīvnieku produktus.

un tikpat skaidri noformulēju, ka vispirms ir jātiek galā ar dzīvnieku aizsardzību tepat uz vietas, un tikai tad var sākt darīt to citur.

es balmaku neaizstāvu, man šī persona ir dziļi vienaldzīga. man veinkārši krīt uz nerviem tādi liekuļi un vinenpusīgu uskatu paudēji kā jūs. tādi dzīvnieku aizsardzībai nodara vairāk ļauna kā laba.

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 17:06

»

jautājums

Katrs kurš aizstāv cietsirdīgu un nežēlīgu attieksmi pret dzīvniekiem ir ļauns cilvēks, kurš ir pelnijis tikai un vienīgi sabiedrības nosodījumu...


nu, nu
1) Kur tieši es lamājos? Kur ir kaut viens necenzētas leksikas vārds?
2) Tātad jūs aicinat uz suņu ēšanu?
3) pati dzīvus dīrāsiet?
Ja jūs nepazīstat Balmaku-tātad neaizstāvat sev tuvu personu, tad jums ir svarīgi aizstāvēt pašu darbību , aktu...tas nozīmē, ka jūs aizstāvat pati sevi...
Jūs no tām, kas kaķēniem acis dur?

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 17:02

»

nu nu

es balmaku acīs redzējusi neesmu un iepazīties ar viņu arī nevēlos


Katrs kurš aizstāv cietsirdīgu un nežēlīgu attieksmi pret dzīvniekiem ir ļauns cilvēks, kurš ir pelnijis tikai un vienīgi sabiedrības nosodījumu!
Un tas attiecās gan uz jums, gan Balmaku.
Un es cenšos nepazīties ar cilvēkiem, kas dzīvniekiem dara pāri...Un , ja godīgi, tad suņu ciešanas man ir daudz, daudz svarīgākas par jūsu viedokli par mani.

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 16:56

un vēl - "jautājuma" pāriešana uz lamāšanos skaidri liecina par argumentu trūkumu.

joprojām gaidu atbildi uz savu jautājumu, kāpēc cūku ēst drīkst, bet suni nē?

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 16:49

es balmaku acīs redzējusi neesmu un iepazīties ar viņu arī nevēlos.

un starp citu, apvaonojumi un agresija ar kādu jūs atļaujaties uzbrukt jums pilnīgi svešiem cilvēkiem, neliecina ne par ko labu. drīzāk jau par to, ka esat paštains un aprobežots cilvēks.

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 16:45

»

nu nu

nē, mīļais, es kā reizi dzīvniekiem ciešanas nesagādāju! un rūpnieciski audzētus dzīvniekus neēdu aiz pārliecības, jo nevēlos atbalstīt nelietību pret dzīvām radībām! ja visi būtu tādi kā es, tad lielās cūku fermas jau sen būtu likvidētas un dzīvnieku mocīšana pārtraukta...


un es neatbalstu nežēlīgu attieksmi pret suņiem, es vienkārši uzskatu, ka kamēr pašu mājā notiek cūcības, nav ko līst ar savu bībeli pie citiem!
----------------------------------
Šaušalīgs citāts, kas pēc būtības ir visas Jūsu filozofijas panmatā...Kāda tieši atšķirība attieksmē, kur notiek nežēlība pret suņiem?
Jebkuram ļaunumam un cietsirdībai ir jāsaņem sabiedrības nosodījums! Tikai tā sabiedrība kļūst labāka, tā tiek nodrošināta attīstība-civilizācija.
Pat Bībeli piesaucāt...Bet tur ir arī teikts-Ko jūs esat darījuši vienam no šiem Maniem vismazākajiem brāļiem, to jūs esat Man darījuši” (Mt 25, 40). Un to saka Jēzus...Nodarījums pret dzīvu radību ir nodarījums pret Jēzu.
Tas tā par Bībeles citātiem, jo nevajag lietot lietas par ,ko Jums ir maz zināšanu. Visiem slepkavām, vārmākam un zagļiem mīļākais Bībeles citāts ir -netiesājiet. Bet tā ir Jēzus teksta profanācija. Tik vienkārši nu tur nav...
Jums ir personīgas attiecības ar Balmaku, vai ne?
Balmaks un jūs esat ļauni un nežēlīgi cilvēki. Egoisti bez līdzjūtības,līdzcietībasun žēlsirdības kuriem sagādā prieku dzīvnieku ciešanas un mokas.
Un daudz ir jums līdzīgo...

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 16:29

un vēl jautājumam - kāpēc cūku ēst ir no morāles viedokļa pieļaujami, bet suni nē? kāpēc nežļība pret cūku ir pieļaujama, bet pret suni nē?

es, piemēram, cūkas neēdu dēļ pārliecības, man šie dzīvnieki ļoti patīk, un vēl es pieturos pie uzskata, ka cilvēkam ģenētiski tuvu dzīvnieku ēšana ir nepareiza.

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 16:19

nē, mīļais, es kā reizi dzīvniekiem ciešanas nesagādāju! un rūpnieciski audzētus dzīvniekus neēdu aiz pārliecības, jo nevēlos atbalstīt nelietību pret dzīvām radībām! ja visi būtu tādi kā es, tad lielās cūku fermas jau sen būtu likvidētas un dzīvnieku mocīšana pārtraukta.
un es neatbalstu nežēlīgu attieksmi pret suņiem, es vienkārši uzskatu, ka kamēr pašu mājā notiek cūcības, nav ko līst ar savu bībeli pie citiem!
un tas, ka tu te tagad visus rindā nosodi, liecina tikai tev pašam par sliktu, jo hroniska citu nosodīšana liecina par gara un prāta aprobežotību. ne par velti bībelē ir liegts nosodīt citus. es rīkojos atbilstoši savai morālei un sapratnei par lietām, bet neviens nav man devis tiesības nosodīt citus!

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 16:08

»

nu nu

vienīgais, kas šajā diskusijā klaji demonstrē dubultmorāli, ir "jautājums", kurš nezin kāpēc iedomājas, ka viņam personīgi mīļie suņi ir nostādami augstāk par jebkuru citu dzīvnieku. un eiropas tradīcija ēst cūku nezin kāpēc no morāles viedokļa ir pieņemamāka kā aziātu tradīcija ēst suni. tas jau nekas...


>nu, nu
lūk es rūpnieciski audzētu dzīvnieku gaļu un olas vispār nelietoju. es vispār praktiski zīdītāju gaļu nelietoju, vairumā tikai putnus un zivis
----------------------------------------------
Es lietoju olas, bet nu brīvi audzētām vistām. Pārējais tas pats.
Bet tad ir jāprasa, kas ir jūsu rīcības pamatā. Par veselību rūpējaties, kas sievietēm raksturīgi, vai dzīvnieku žēl?Tas nav viens un tas pats. Kāda Jūsu veģetārismam ir filozofija apakšā ?
Jo tad Jūs neaizstāvētu nežēlīgu attieksmi pret suņiem.
Jūs esat vēl daudz sliktāka par liekuli, jo, ko tad uzskaitat, ka jūs jau gan ne to , ne šito neēdat, bet suņus mocīt, jūsuprāt, nav nekas nosodāms...Jūs esat kā Balmaks!
Un es nosodu gan Jūs, gan Balmaku. Kā ļaunus un nežēligus cilvēkus!
Pilna pasaule ar tādiem, kam sagādā prieku dzīvas radības ciešanas...Un jūs, kundzīt, esat viena no tām!

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 15:27

vienīgais, kas šajā diskusijā klaji demonstrē dubultmorāli, ir "jautājums", kurš nezin kāpēc iedomājas, ka viņam personīgi mīļie suņi ir nostādami augstāk par jebkuru citu dzīvnieku. un eiropas tradīcija ēst cūku nezin kāpēc no morāles viedokļa ir pieņemamāka kā aziātu tradīcija ēst suni. tas jau nekas, ka cūka ir trešais intelektuālākais sauszemes dzīvnieks, uzreiz aiz cilvēka un cilvēkveidīgā pērtiķa un intelekta tabulā ir sunim stipri vien priekšā. nerunājot par to, ko noniecinot citas rases tradīcijas tiek demonstrēts rasisms tīrā veidā - sauksim jau nu lietas īstos vārdos.

un atbildod un jautājuma jautājumu par manu morāli - man ir visas tiesības izteikt savu viedokli, jo lūk es rūpnieciski audzētu dzīvnieku gaļu un olas vispār nelietoju. es vispār praktiski zīdītāju gaļu nelietoju, vairumā tikai putnus un zivis. tikai atšķirībā no jautājuma es neesmu liekule un neiedomājos, ka man ir tiesības moralizēt un nosodīt citus.

Atbildēt

a

23.05.2015. 14:47

»

jautājums

publiski apmelojot, nozākājot, pazemojot un taml. apzināti mērķtiecīgi diskreditējot publiskajā telpā...



"Un man ir visas morālās tiesības, pat vairāk... man ir morāls pienākums viņu publiski nosodīt. Jo uzskatu viņa rīcību par morāli un ētiski nepieņemamu civilizētā sabiedrībā."

=======================

jautājums joprojām tas pats un joprojām nemainīgi aktuāls: kādas PERSONĪGI tev varētu būt likumīgi deleģētas tiesības savus privāti iedomātos "morāles dubultos standartus", savu subjektīvo "fundamentāli atšķirīgo vērtību sistēmu", savas visnotaļ diskutablās "morālās tiesības" u.c. taml. pat deminstratīvi neslēptas subjektīvas kaprīzes uztiept un pat kategoriski pieprasīt respektēt JEBKURIEM citiem personāžiem? pie tam vēl - šos CITUS personāžus publiski "morāli nosodot" apmelojot, nozākājot, pazemojot un taml. apzināti mērķtiecīgi diskreditējot publiskajā telpā?! pie tam vēl - atļaujoties šādu tipiski kretīnisku izpildīšanos uzdot par "morālu pienākumu" CITUS cilvēkus "publiski nosodīt" par to, ka šie "idiņi" neatbilst personīgi taviem no netīra pirkstiņa izčūpstinātiem "morālajiem kritērijiem" un taml. demonstratīvi egocentriskām "vērtībām"?!?!???

tu ko, "morāli" skarbi traumētais "idiņ" - vēl joprojām neesi no koka nokāpis?!?

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 14:31

»

a

nu un tad, ka personīgi tev tieši tā šķiet? kādas tev varētu būt likumīgi deleģētas tiesības savus privāti iedomātos "morāles dubultos standartus" un savu subjektīvo "fundamentāli atšķirīgo vērtību sistēmu" uztiept un pat kategoriski pieprasīt respektēt JEBKURIEM citiem personāžiem? pie tam vēl - šos...


publiski apmelojot, nozākājot, pazemojot un taml. apzināti mērķtiecīgi diskreditējot publiskajā telpā-----------------------------------------
Jūs to par Balmaku?
1) Par suņu ēsanu- Balzaka paša atzīts fakts. Sevi viņš apmelo?
2) divi idiņi ( Balmaka teksts twiteri)- publiski nozākā un pazemo divus twiteri, tas ir publiskaja telpā. Es kaut kur esmu attiecībā pret Balmaku lietojis pazemojošu, nicinošu apzīmējumu?
Ar savām izteikumiem un darbībām Balmaks pats sevi publiski diskreditē.
Un man ir visas morālās tiesības, pat vairāk... man ir morāls pienākums viņu publiski nosodīt. Jo uzskatu viņa rīcību par morāli un ētiski nepieņemamu civilizētā sabiedrībā.
Viss .Apnika. Diskusiju slēdzu.

Atbildēt

a

23.05.2015. 13:18

»

jautājums

Tiešs. To sauc par morāles dubultajiem standartiem


nu un tad, ka personīgi tev tieši tā šķiet? kādas tev varētu būt likumīgi deleģētas tiesības savus privāti iedomātos "morāles dubultos standartus" un savu subjektīvo "fundamentāli atšķirīgo vērtību sistēmu" uztiept un pat kategoriski pieprasīt respektēt JEBKURIEM citiem personāžiem? pie tam vēl - šos CITUS personāžus publiski apmelojot, nozākājot, pazemojot un taml. apzināti mērķtiecīgi diskreditējot publiskajā telpā?!

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 13:06

»

a

kāds tavai privātajai ētikai sakars ar JEBKURU citu personāžu ētikas kritērijiem


Tiešs. To sauc par morāles dubultajiem standartiem.
Balmakam un man ir fundamentāli atšķirīgas vērtību sistēmas.

Atbildēt

a

23.05.2015. 12:30

»

jautājums

Tam ir sakars ar ētiku. Es nepārmetu citiem to, ko pats daru


kāds tavai privātajai ētikai sakars ar JEBKURU citu personāžu ētikas kritērijiem?

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 12:22

»

a

kāds tavai privātajai gastronomiskajai "orientācijai" sakars ar JEBKURU citu personāžu izvēles tiesībām


Tam ir sakars ar ētiku. Es nepārmetu citiem to, ko pats daru.

Atbildēt

Jana

23.05.2015. 11:22

»

Ķepa uz sirds

Vajadzētu paaicināt. Kā nekā Vonzoviča birojs tiesās pārstāv Teterevu pāri, kas, kā zināms, ir lielākais mecenāts TV raidījumam par suņiem


Vansovics + Gulàns + Benita Sadauska, Jura it kaa precejusies at Sadausku. Jàpàrbauda šî trijotne

Atbildēt

nēnēnē

22.05.2015. 20:50

»

jautājums

>klusais


Čurāt ar laikam nečurā?

Atbildēt

klusais

22.05.2015. 20:18

»

jautājums

>klusais


Es iedomājos , ka varbūt vajadzētu Vella kalpos izgriezt to viet ar vien maz cuciņ ... :) :) :)

Atbildēt

a

22.05.2015. 19:29

»

jautājums

>klusais


kāds tavai privātajai gastronomiskajai "orientācijai" sakars ar JEBKURU citu personāžu izvēles tiesībām?

Atbildēt

Gribētos zināt

22.05.2015. 19:07

Tieši ar kādiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem ir aizliegta suņu gaļas ēšana Ziemeļkorejā?

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 18:42

>klusais
Nē.Neēdu piena sivēnus. Un liellopu gaļu es jau gadiem neēdu. Jo gotiņas patīk.
Un arī uz visu pārējo, ko Tu gribi zināt...Nē!

Atbildēt

PR

22.05.2015. 17:22

Ar virsrakstu smuki iekosts stukačam.

Atbildēt

klusais

22.05.2015. 16:35

»

klusais

Un piena sivēns Tev ir pieņemams


tas bija jautājums jautājumam :)

Atbildēt

klusais

22.05.2015. 16:33

Un piena sivēns Tev ir pieņemams ?

Atbildēt

vulpes vulpes

22.05.2015. 16:03

Vai kāds ir ēdis lapsu?
Dog, fox, wolf, and coyote are all canines, and you can eat the meat of all of them. Many people would prefer not to, but meat from any animal is digestible by humans. The proper culinary name for meat from any canine, is "canidison." Very rarely used, as many cultures have taboos against eating this type of animal.
Traditionally people didn't eat predators because they are always in contact with dead animals which increases the likelihood that they have contracted a disease from one of those dead animals. Today we are much cleaner and better at cooking meat, so disease is not nearly as much of a concern.
Cut fox meat into cubes about 1" square. In large frying pan, simmer meat in an inch of water for a couple hours (might have to continue adding water as it boils off). Drain water, add oil to pan and fry meat until good and crispy all over. And any spices as per preference.(This is the same way we cook beaver or any other meat to tenderize and remove some of the gaminess.) Depending on what fox has been eating, it can be very tasty. (or not ). You don't want to try one that has been caught in snare or trapped and found dead; best to try to eat one found alive or just shot and killed. Sharpen that cuchillo and good luck!

Interesanti, vai lapsas ieskatā tarakānus drīkst ēst vai nedrīkst?

Atbildēt

J

22.05.2015. 14:13

»

Paija

Reiz vidusskolas laikos mums lika vasarās lasīt ceļojuma grāmatas...


Aprakstītā situācija ar pērtiķa smadzenēm bija a la dokumentāla filma - 90 gados dikti populāra (Faces of Death vai kas tml) nevis traumu atstājusī ceļojuma grāmata...

Atbildēt

Gatavošanās Balmaka pusdienām

22.05.2015. 13:07

Pirms te kaut ko liberālā noskaņojumā apspriest, noskatieties šo video, varbūt liks aizdomāties:

http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/174277/neiedomajama-necilveciba-cimdu-somu-un-kurpju-del-kina-dziviem-suniem-novelk-adu-video-18+

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 12:30

»

klusais

jautājums - es pats to nezinot Ķīnā pagaršoju ēzeļa gaļu ... ko tagad darīt ? Kaut kur izskanēja par zirga gaļas lietošanu uzturā , bet vai nav tā , ka servalādes desai pēc receptes jāpievieno zirga gaļa ? Manuprāt te tiek sacelta vētra ūdens glāzē . Āzijā piemēram ēd arī dažādus tārpus , ja mēs tagad...


Nocitēsi kā dainu par tārpiem?
Un ja ēdi nezinot, tad pirmai reizei piedosim. Bet vairāk tā nedari. Paprasi, pirms pasūti.
Un nē, es nepiekritūšu ne suņu ēšanai, ne kaķu mocīšanai, ne kažokzvēru fermām, ne medībām prieka pēc.
Mēs ar Tevi par to jau mūsu pazišanās sākumā esam izdiskutējušies, pie tās strazdu šaušanas un kaķēnu slicināšanas. Es savu viedokli pa šiem gadiem neesmu mainījis.

Atbildēt

...

22.05.2015. 12:27

1 mudīgi reibina maigo divus dienas vecus robus taini jauku raizes divas trīs virsū prātu gaisa putru ...


d a f r m i s

Atbildēt

...

22.05.2015. 12:27

»

jautājums

Visam piekrītu...


mudīgi reibina maigo divus dienas vecus robus taini jauku raizes divas trīs virsū prātu gaisa putru ...


d a f r m i s

Atbildēt

jaurtājums

22.05.2015. 12:24

skabargu aziātam redz
--------------------------
1) Balmaks ir aziāts?
2) Jums pieņemu, ka arī nav morālu tiesību-jums par sevi labāk redzams...Bet es savas morālās tiesības paturēšu!
Jo, ka jau teicu, man jūsu filozofija nav pieņema- ja dara parī vienam, tad tā ir atļauja darīt pāri visiem. Kategoriski noraidu!
tieši tas pats attiecas uz bērnu prostitūciju, izmantošanu, pornogrāfiju.. Kur perversie eiropieši,ar šeit nepieņemamām nosliecēm, mēdz apmierināt savas iegribas? Nav tas pats reģions gadījumā?
Tāpat-bērnu darbs, sieviešu tiesības, vardarbība un vēl virkne lietu, kur es paturēšu savas tiesības uz viedokli! Lai nu kādas būtu vietējo tradīcijas un jūsu pietāte pret tām...

Atbildēt

klusais

22.05.2015. 12:14

jautājums - es pats to nezinot Ķīnā pagaršoju ēzeļa gaļu ... ko tagad darīt ? Kaut kur izskanēja par zirga gaļas lietošanu uzturā , bet vai nav tā , ka servalādes desai pēc receptes jāpievieno zirga gaļa ? Manuprāt te tiek sacelta vētra ūdens glāzē . Āzijā piemēram ēd arī dažādus tārpus , ja mēs tagad palielītos cik tie ir garšīgi tad arī būtu jāceļ sašutuma vētra?

Atbildēt

nu nu> jautājums

22.05.2015. 11:25

es nemeklēju citsirdībai attaisnojumus, es uzskatu, ka kamēr tā dēvētā "civilizētā" pasaule pati nav tikusi galā ar nežēlīgu attieksmi pret dzīvniekiem, nav ko liekuļot un izlikties! baļķi savā acī nereredz, skabargu aziātam redz. un es, redzi, esmu izcili informēta par to, kas notiek lauksaimniecībā, un uzskatu, ka mums vienkārši nav morālu tiesību ko aizrādīt citiem!

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 11:02

Visam piekrītu!
Uzskatu, ka ir jācīnās par rūpnieciski pārtikai audzēto dzīvnieku labturību. Un sākam mēs katrs no sevis. kaut vai ar mazumu, ka pērkam olas- vistas tiek turētas brīvi, nevis būros.Jā, tas ir dārgāk! Vajag sākt kaut vai ar to.
Tikai atšķirībā no Jums neuzskatu, ka atrisinājums ir, ka ja pret cūkām izturās nežēlīgi, tad suņi ir pelnījuši to pašu.
Es ne tikai skatos, ko ēdu, bet es arī skatos , ko velku, kur tas ražots un kā.
Jo tiem suņiem, ko Balmaks ēda arī dzīviem ādu dīrā nost, lai izmantotu somu, cimdu ražošanai...Pasaules mēdiji par to plaši ir rakstījuši, sabiedriskās kustības ar to cīnās.
Cietsirdībai nav attaisnojuma! lai kā Jūs meklētu ekskjūzus....

Atbildēt

nu nu> jautājumam

22.05.2015. 10:41

zini, kas ir nehumāni? rūpnieciski audzēt dzīvniekus ir nehumāni! tās tavas cūciņas un vistiņas, ko tu sukā iekšā ir audzētas necilvēcīgos apstākļos un mirušas šaušalīgā nāvē! tu zini, ka sivēnmātes liek iekšā metāla karkasā, lai viņas nevar ne pakustēties ne apgriezties, kamēr baro sivēnus? zini? tas ir humāni pa tavam?
lai tie dzīvnieku aizstāvji pārstāj beidzot dalīt dzīvniekus pareizajos un nepareizajos, saudzējamajos un nesaudzējamajos, mīlamajos un nemīlamajos, bet sāk reāli cīnīties pret cūcībām rūpnieciskajā lopkopībā!
bet tas, ko dara aziāti ir viņu darīšana, ne mums tur līst un kaut ko nosodīt, kamēr pašu mājās tādas nežēlības pret dzīvām radībām notiek!

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 10:35

latvieši nosodīs citas tautas ēšanas tradīcijas
--------------------------------------------
Balmaks nav latvietis? Nu tad jau mēs latvieša, nevis citu tautu ēšanas paradumus analizējam. Un ne bada laika....
kāpēc Balmaka ēsanas paradumus nevar apskatīt, ja viņš to plaši ir manifestējis sociālajos tīklos?
Un aziātu suņu ēšanas tradīcijas principā raisa ļoti lielus iebildumus no pasaules dzīvnieku aizsardzības sabiedriskajām organizācijām. Tāpat kā vispār cietsirdīga izturēšanās pret dzīvniekiem konkrēti un visu dzīvo dabu kopumā.
Nu nehumāni!

Atbildēt

nu nu

22.05.2015. 10:18

common, taču domājiet par ko piesieties.
jā, par lamāšanos un necenzētu vārdu lietošanu juristu varētu nosodīt, bet tak ne jau par suņa zupas ēšanu! ar kādām tiesībām tagad latvieši nosodīs citas tautas ēšanas tradīcijas? indieši tikpat labi varētu mums pārmet, ka ēdam viņu svēto dzīvnieku govi, vai musulmaņi un ebreji varētu pieprasīt, lai mēs neēdam cūkas!
un atgriežoties pie suņa zupas - sodīt cilvēku par to, ka viņš ēdis ko latvijā nepieņemamu citā valstī jau sāk izskatīties pēc radikālā islama, kur arī tev noraus galvu vai citādi sodīs par islamā nepieņemamām darbībām jebkurā pasaules valstī!

Atbildēt

Ķepa uz sirds

22.05.2015. 10:18

»

kas tas?

Kad Vanzoviču uz komisiju aicinās


Vajadzētu paaicināt. Kā nekā Vonzoviča birojs tiesās pārstāv Teterevu pāri, kas, kā zināms, ir lielākais mecenāts TV raidījumam par suņiem.

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 10:04

>Mumins
Nū...Afrikā ir ciltis, kas vēl kanibālismu piekopj...Balmaks arī no eksotiskās virtuves neatteiktos?
Balmaks taču nav korejietis, vai ne? ir lietas, kas mums ir ierakstītas gēnu līmenī...Varat nocitēt kādu dainu, kur suņu vai kaķu ēsana būtu pieminēta? un tie ir gadsimti latviešu mentalitātes...Ne sunīša kājām spert, ne guntiņas pagalīti...Bada laikā ir zirga gaļu ēduši, bet arī ekstremālos apstākļos, jo kumeliņš tomēr...Bet suņus un kaķus gan nē!
Mentalitātei ir grūti pārkāpt. Viena lieta ir bruņurupuči-senie latvieši par tādiem neko nezināja, bet pavisam cita-suns vai kaķis, kuri ir bijis latviešu mīluļi tūkstošgades, pat ne gadsimtus.
Nu nav ar advokātu viss labi...

Atbildēt

Mumins

22.05.2015. 09:47

»

jautājums

Es paskatījos twiteri Balmaka tekstus. Manuprāt, tur ir nopietnas problēmas.Viņam patīk nolamāt kādu, apsaukāties...Vienkārši patīk! Viņš nevēršas pret darbību vai faktu, bet pret personu. Tā rupjība ir pašmērķīga, lai kādus ekskjūzus viņš lietotu sevis attaisnojumam. Viņš no cita apzīmēšanas ar rupjiem...


Neskatījos tekstus, bet tad autoram rakstīt vajadzēja par lietas būtību, nevis piesieties suņa gaļas zupai, piekrīti?. Korejā suņa gaļu lieto uz nebēdu! Tad mums ko, tagad kādu protesta notu iesniegt vajadzēja? Un, kā man skaidroja, tieši suņa gaļas ēšana ir iemesls, kāpēc tieši korejieši tai apkaimē (Ķīnā, Vidusāzijā) esot vienīgie, kuri audzējot rīsus. Caurām dienām līdz puscelim pa ūdeni, bet nekādu reimatismu.

Atbildēt

to Gvido

22.05.2015. 09:41

»

Gvido

Ar ko suņi ir labāki par latviesiem..???? Ar to, ka daudzi daudzās valstīs ēd suņa gaļu, bet tadas nacistiskās maitas ka latviesus neēd neviens kanibals


Kas tas ir, - " Ar ko suņi ir labāki par latviesiem..???? " - izmisīgs mēģinājums kompensēt problēmas ar pašnovērtēju vai mazvērtības kompleksu? Vai varbūt "treniņš" tajā, ko sauc par rasismu?!!!

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...