Ļaujiet lidostai normāli strādāt
Lidostas Rīga darbinieki un LR lidostu darbinieku arodbiedrība13.11.2014.
Komentāri (27)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
rugfins
30.11.2014. 20:21normāli varētu atļaut pazagt citādi nekāda kaifa darboties nav dažādās valdēs ...
rugfins
30.11.2014. 20:20»
zirgs
"Lidosta strādājusi ar peļņu", tas arī ir trobeļu iemesls. Vienotība un ZZS kā maitu ērgļi metas uz laupījumu
normāli varētu atļaut pazagt citādi nekāda kaifa darboties nav dažādās valdēs ...
madfins
16.11.2014. 15:10nekādā gadījumā vajadzētu drīzāk visu sajāt un tad ieguldīt jaunus līdzekļus palīgā ...
madfins
16.11.2014. 15:10nekādā gadījumā vajadzētu drīzāk visu sajāt un tad ieguldīt jaunus līdzekļus palīgā ...
Re re
16.11.2014. 11:36»
nu ko
Tikai vaaji biznesa vaditaji iet rokrokaa ar politikiem, jo tas ir vienigais ko vini pieprot. Stipram, zinosam profesionalim liderim tas nav vajadzigs. Latvijas biznesa vide tikai pierada, ka tajaa nav stipru profesionalu lideru
Lai ciks stiprs biznesa vadītājs tu būtu, koruptīvs politiķis atradīs veidu un iespējas sprunguļu likšanai likumīgā ceļā un veidā jebkur, jebkad un jebkuram. Jo politiskā korumpanta vai korumpantes rokās ir tautas dots mandāts - varas resursi un instrumenti. Lai pierādītu taisnību jāiesaistas tiesvedībā ar valsti, kas ir dārgi un nereti bezjēdzīgi, jo tiek piesaistīti dārgākie advokātu biroji un advokāti, kas algoti par nodokļu maksātāju naudu. TUrklāt valsts var atļauties tiesāties šādā režīmā gadiem, ko nevar atļauties vidējā ranga biznesmenis. Un nav runa par stipriem vai vājiem biznesa vadītājiem, bet par to, ka vieni met līkumu politikai, ja tiem bizness ir tik specifisks, ka spēj neskart politiku un politiķus, kuri alkst pasildīt savas koruptīvās rociņas un iedzīvoties, vai atklātā tekstā uzrunāt atbalstīt vēlēšanu kampaņu pirmsvēlēšanu laikā. Bet ja atteiksi, gaidi vēlāk visu iepriekš minēto.....
nu ko
15.11.2014. 12:47»
Re re
Pajautājiet lidostas sadarbības partneriem, cik viņi ir čakarēti no valdes un ministrijas puses? Un tā nav vien lidostas galvgaļa problēma, jo līdzīga kārtība iedibināta viscaur, jo ministrijas uzspiež savus politiskos lēmumus balstītus uz ieinteresētību. Sistēma viscaur puvisi un iet roku rokā ar politisko...
Tikai vaaji biznesa vaditaji iet rokrokaa ar politikiem, jo tas ir vienigais ko vini pieprot. Stipram, zinosam profesionalim liderim tas nav vajadzigs. Latvijas biznesa vide tikai pierada, ka tajaa nav stipru profesionalu lideru.
Re re
15.11.2014. 03:25Pajautājiet lidostas sadarbības partneriem, cik viņi ir čakarēti no valdes un ministrijas puses? Un tā nav vien lidostas galvgaļa problēma, jo līdzīga kārtība iedibināta viscaur, jo ministrijas uzspiež savus politiskos lēmumus balstītus uz ieinteresētību. Sistēma viscaur puvisi un iet roku rokā ar politisko un cita veida korupciju. Latvijā korupcija ir gan valdības, gan pašvaldību līmenī. Bez politiķu atbalsta un ieinteresētības ar to un pret to nevar pilnvērtīgi un ar panākumiem cīnīties, jo problēma ir piesegšanā un nevēlēšanās izskaust to savos varas gaiteņos. Pakārtoti iedibinātai lietu kārtībai uzņēmējdarbības vidē daļa krējuma atlec politiķiem. Tikmēr, valsts kopumā gadiem ritot tiek izzagta un nolikti uz ceļiem cilvēki turpina to pamest, bet mazāk pasargāti veci ļaudis bezspēcīgi nīkuļo un izmirst.
atmina vaja?
14.11.2014. 17:00»
jā
vispār nevis ministram jāatkāpjas, bet gan pamatīgi jāpatīra dažu departamentu vadības un pusvadītāji.Tad, iespējams, lidosta ātrāk atgriezīsies pie mierīga un produktīva darba.Pomera un Petera laikā šādas tizlenības ar lidostu nenotika
tiesi vinu laikaa pat airbaltic zimols bija "pardots" un notika visadas Flika cucibas.
labu vai neko?
14.11.2014. 16:57»
.
Iepriekšējam komentatoram - par aizgājušajiem vai nu labu, vai neko. To parasti māca ģimenē
tu esi pieradis, ka par slepkavam, zagliem, izvarotajiem arii labu vai neko? Nozelojams mikstmiesis tu esi. Labu vai neko bija padomju laikaa. Teikt patiesibu nav greks. Tie kas klusee nezdodzinaa pasi ir pedejie neliesi.
tiešām
14.11.2014. 14:11»
Re
Pajautājiet lidostas sadarbības partneriem, cik viņi čakarēti no valdes un ministrijas puses? Un tā nav vien lidostas galvgaļa problēma, jo līdzīga kārtība iedibināta viscaur, kur ministrijas uzspiež savus politiskos lēmumus balstītus uz ieinteresētību. Sistēma un viscaur puvisi un iet roku rokā ar ...
Re precīzi aprakstīja situāciju.
tiešām to es
14.11.2014. 14:06»
es
"tiešām" ziepēs!Kāds naids... Kā ar sirdsapziņu
Ziepes noderēs "es", sāc ziepēties, lai vari kārtējo reizi ielīst jaunai valdei...un neaizmirsti laicīgi iestāties arodbiedrībā. Vēlāk varēsi izstāties kā dažs labs.Ak jā,jautājumu par ES (!!!to jau mes visi zinam, ka primārais ir ES!!!) sirdsapziņu un cinismu pirmkārt uzdod sev. :)
es
14.11.2014. 09:54»
tiešām
Kur lidostas darbinieku paraksti/uzvārdi, lai zinam, kuri iestājas par absurdo valdi? Tad jau uzreiz būs redzami rokaspuiši un meitas. :) Un LR lidostu darbinieku arodbiedrība viennozīmīgi šādu murgu nebūtu parakstījusi!Te kāds tā labi fleitē un maldina ar informāciju.Ja kas, Kohēzijas fonda projektu...
"tiešām" ziepēs!Kāds naids... Kā ar sirdsapziņu?
zirgs
14.11.2014. 09:35"Lidosta strādājusi ar peļņu", tas arī ir trobeļu iemesls. Vienotība un ZZS kā maitu ērgļi metas uz laupījumu.
Re
14.11.2014. 08:29Pajautājiet lidostas sadarbības partneriem, cik viņi čakarēti no valdes un ministrijas puses? Un tā nav vien lidostas galvgaļa problēma, jo līdzīga kārtība iedibināta viscaur, kur ministrijas uzspiež savus politiskos lēmumus balstītus uz ieinteresētību. Sistēma un viscaur puvisi un iet roku rokā ar politisko un cita veida korupciju. Latvijā korupcija ir gan valdības, gan pašvaldību līmenī. Ar to un pret to nevar cīnīties bez politiķu atbalsta, jo problēma ir piesegšanā un nevēlēšanās cīnīties ar to savos varas gaiteņos, un pakārtoti tam uzņēmējdarbības vidē un kuras atlec kabatās. Tikmēr valsts kopumā gadiem ritot tiek izzagta un cilvēki nolikti uz ceļiem turpina to pamest un mazāk pasargāti veci ļaudis izmirt.
Darbinieks
14.11.2014. 02:49»
Darbinieks
Pilnīgi piekrītu visam rakstītajam. Lidosta ir paralizēta jo tagad nav vadības. Grāmatvedība pat nevar samaksāt rēķinus jo neviens nevar parakstīt uz apmaksu... Bet ja nemaksā tad var sanākt tā ka Latvenergo atslēdz elektrību. Tad jau lidostai arī drīz atslēgs strāvu un lidlaukā varēs ugunis aizvietot...
cik zināms, ka tieši LR lidostu arodbiedrībai nav bijusi laba sadarbība ar lidostu.Ja nu runa iet tikai par lidostas arodbiedrību - valdes piedēkli, tad gan var pieņemt.Kas tad vainīgs ja iekšējie kvalitātes dokumenti nenosaka kārtību nestandarta situācijām, kā veikt maksājumus?Kurš tad izstrādā iekšējos vadošos dokumentus un kurš/a par to ir atbildīgs/a?Nu redz, nav jau darbinieki ar bez vainas pie radušās situācijas.Tad nu aizej pie kundzēm un pajautā, kāpēc tāda situācija.Un nevis augšā kādam ir jādomā, bet tas bija valdes pienākums STRĀDĀT nevis imitēt darbību, darba laikā lidojuma stundas krāt un komandējumos pilotu ieskaišu kārtošanai, turklāt algu saņemot par prombūtni.Iespējams arī pilota apmācības apmaksātas no lidostas budžeta, tādas klīst runas pa pentagonu.
jā
14.11.2014. 02:39»
Latvijas pilsone
Sī jau ir!!!!!! ārkārtas situācija - stratēģisks valsts onjekts kā lidosta, nedēļu bez vadības, nemaz nerunājot par drošības dienesta modrību! Vai tas jau nav kas ārkārtējs? Vai tad Baltijas valstis šobrīd nav "zem āmura". Vai Satiksmes ministrijā nezin, kuriem svarīgākajiem objektiem karadarbības apstākļos...
vispār nevis ministram jāatkāpjas, bet gan pamatīgi jāpatīra dažu departamentu vadības un pusvadītāji.Tad, iespējams, lidosta ātrāk atgriezīsies pie mierīga un produktīva darba.Pomera un Petera laikā šādas tizlenības ar lidostu nenotika.
tiešām
14.11.2014. 02:36»
ja?
Kur paraksti ar uzvārdiem
Kur lidostas darbinieku paraksti/uzvārdi, lai zinam, kuri iestājas par absurdo valdi? Tad jau uzreiz būs redzami rokaspuiši un meitas. :) Un LR lidostu darbinieku arodbiedrība viennozīmīgi šādu murgu nebūtu parakstījusi!Te kāds tā labi fleitē un maldina ar informāciju.Ja kas, Kohēzijas fonda projektu vispār uzsāka Kr.Petera laikā un arī Eiropas līdzfinansējumu piesaistīja Petera valdes laikā.Visu čakarēt sāka Luhses valde, šitā turpināja ar dažiem labiem citiem ielikteņiem.Kādas peripētijas un nesakritības bija projektēšanas un būvniecības iepirkumos, to nezin kāpēc darbinieki nepiemin.Tā ka šai valdei praktiski nekādu nopelnu nav, jo visi lielākie projekti un smagākais darbs bija padarīts tieši Petera laikā, turklāt tika izpildīti arī Satiksmes ministrijas plāni.
Latvijas pilsone
14.11.2014. 00:10Sī jau ir!!!!!! ārkārtas situācija - stratēģisks valsts onjekts kā lidosta, nedēļu bez vadības, nemaz nerunājot par drošības dienesta modrību! Vai tas jau nav kas ārkārtējs? Vai tad Baltijas valstis šobrīd nav "zem āmura". Vai Satiksmes ministrijā nezin, kuriem svarīgākajiem objektiem karadarbības apstākļos dod priekšroku?????
Domāju gan, ka Matīsa k-gam par šo soli būtu jādemisionē.( Dombrovskis demisionēja Maximas nelaimes sakarā, taču, lidostas vadības atlaišanas gadījumā, no malas vērojama ļaunprātīga, noziedzīga rīcība pret valsts drošību!) Varbūt īsti neizprotu, kas varētu būt vēl lielāks noziegums kā atvērt lidostu, Dievs nedod, līdzīgam Ukrainas sižetam?
Darbiniekam taisnība par strāvas atslēgšanu - pat "pēdējam lidostā nebūs jāizslēdz gaisma!" Tā nu tad jau ir paralīze, kas jau ir iestājusies.
Visu atbildību par notiekošo, kā arī izskanējis- apmelošanu bezdarbībā, jāuzņemas Satiksmes ministrijai. Ministram j ā a t k ā p j a s! Klaja valsts mēroga noziedzība!
rondejs
13.11.2014. 23:00nemūžam šeit mēs ļausim normāli strādāt tālāk vienīgi dombrovskim un zaķim āboltiņai pārējie ir jāčakarē cik varēsim ...
rondejs
13.11.2014. 22:59nemūžam šeit mēs ļausim normāli strādāt tālāk vienīgi dombrovskim un zaķim āboltiņai pārējie ir jāčakarē cik varēsim ...
Drošībnieks
13.11.2014. 22:36Ja kaut kas notiek šovakar reāli slikts, kurš man var dot pavēli kā rīkoties? Valde????? hihihi :(((
.
13.11.2014. 22:25Iepriekšējam komentatoram - par aizgājušajiem vai nu labu, vai neko. To parasti māca ģimenē.
Tas, ka lielie portāli slēdz komentārus uz sēru ziņām ir normāli. To, ka Tu esi bastards, Tu diemžēl nekad nesapratīsi, jo esi audzis vai nu SM, vai nu bērnu namā. Respect.
oooooo
13.11.2014. 21:56Vājš teksts, bet cilvēkiem liela sāpe, ka matīss ar ozoliņu un neko nelemjošo innusu sacūkājuši gadiem ilgu darbu, tagad parādīsies vēl viens peters (kā toreiz pēc pommera) un lidostai būs auts. Patlaban valde nav lemtspējīga, visi darbinieki (izņemto lazdiņa ielikteņus un piekaucošos) ir pilnīgi pret izmaiņām valdē, un matīss laikam neapzinās, kādu pandoras kasti ir atvēris ar saviem un innusas murgiem.
pamazam attiramies
13.11.2014. 21:28Nomiris Peters un lielakie laikraksti taa nobijusies no komentetajiem, ka slegusi iespeju komentet it kaa kads dizs cilveks butu miris. Bedigi par sadu presi. Kas raustas oligarhu pavadaa.
Darbinieks
13.11.2014. 20:01Pilnīgi piekrītu visam rakstītajam. Lidosta ir paralizēta jo tagad nav vadības. Grāmatvedība pat nevar samaksāt rēķinus jo neviens nevar parakstīt uz apmaksu... Bet ja nemaksā tad var sanākt tā ka Latvenergo atslēdz elektrību. Tad jau lidostai arī drīz atslēgs strāvu un lidlaukā varēs ugunis aizvietot ar svecēm???????? Ja neviens pat nevar parakstīs rēķinus, tad kas notiks ja būs jāpieņem lēmums ja nedod Dievs notiks ārkārtas situācija?
Un tad gan būs S*DI. Bet vai kāds augšās ir par to padomājis???